Snelle levering, met vragen snel en eerlijk antwoord!. Paar keer via whats app wat gevraagd. Ook van iets wat niet meer op de website stond en via whats app kunnen bestellen! Ga vooral zo door super leuke collectie altijd!

Mooie zachte sweater, had al eerder shirts besteld, goede kwaliteit Levering ook prima

goed tshirt

Fantastisch!!

Bestel altijd online, meestal de volgende dag netjes in huis! Goede kwaliteit! Iedereen aan te raden voor leuke shirts

Altijd keurig verpakt en mooi op tijd verzonden

Fijne website , keurig verpakt en mooi op tijd verzonden

T shirts

Prachtige t shirts besteld met een fel gekleurde Bij erop en heb ze in verschillende kleuren besteld Supermooi en passen goed eer tevreden

Hartstikke leuke spelden!

Leuke interessante site , ik wil alles wel kopen!

Super service, alleen kleur van bestelde trui in het echt minder fel van kleur!

Geweldig prachtig

Heel heel mooi

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik wilde heel graag een trui met opdruk in een bepaalde kleur. Deze stond niet op de website. Na contact werd mij verteld dat ze die wel voor mij konden produceren. Binnen 1 dag had ik de trui binnen, precies zoals ik hem graag wilde. Het is een zeer klantvriendelijk en behulpzaam team. Ze reageren snel en heel erg vriendelijk. En ik ben heel erg blij met mijn geweldige trui! Hij zit mooi en draagt heerlijk. Pinned by K is echt een aanrader.

Leuke goede kwaliteit kleding Hele leuke hoodies Top services Vriendelijke en spontaan aan de telefoon

Uitstekende service en goede kwaliteit kleding.

Onlangs een online bestelling geplaatst voor mijn vriendin. Een ruime collectie voor dames maar ook voor heren hierdoor makkelijk een leuk item gekozen voor mijn vriendin. Een goede kwaliteit en service voor het eerstvolgende cadeau zeg ik Pinned by K

Hi Vincent, Wat fijn om te horen! :) Wist je dat wij ook gratis (styling)advies geven om jou te helpen bij het vinden van het juiste cadeau? Veel plezier met het gegeven van het cadeau en tot snel! Liefs, Team PiNNED by K

Leuke eyecatchers

Leuke eyecatchers, originele accessoires. Tas en sjaal leuk maar kleiner en ieler dan verwacht. Op foto’s leek het royaler. Prijs kwaliteit verhouding daarom niet helemaal kloppend. Verder verzending ea goed verzorgd.

Leuke eyecatchers

Ik ben fan van de prachtige t-shirts.

Creatief. Mooie kleuren. En goede service. Ik draag de kleding met plezier

Hi Martha, Wat ontzettend leuk om te horen! :) Wist je dat je nu online kunt shoppen met 20% korting? Check snel onze website: www.pinnedbyk.com Liefs, team PiNNED by K

Happy with my shirts

Super leuk, via Instagram kwam ik op de website. Ik zag al die leuke en vrolijke kleurtjes en dacht, laat ik het eens proberen. Kreeg netjes een bevestiging, pakketje werd ook netjes ontvangen en shirtjes zitten perfect, blij mee!

Hi Mirjam, Wat ontzettend leuk om te horen! :) Wist je dat je nu online kunt shoppen met 20% korting? Check snel onze website: www.pinnedbyk.com Liefs, team PiNNED by K

Zeer slechte service!!

Eind augustus, dus nog geen 3 maanden geleden, bestelde ik een superleuk shirt van PiNNED by K. Toen ik het na een paar dagen binnen kreeg, vond ik de kwaliteit niet geweldig maar de print is zo leuk dat ik het gehouden heb. Ik heb het shirt 3 of 4 keer gedragen en nu zag ik gisteren tot mijn schrik dat er op twee plekken gaten op de naad van de mouw zaten. Dat mag echt niet, na zo’n korte tijd en dus heb ik contact opgenomen met het bedrijf. Ik kreeg zojuist de reactie dat ik binnen een maand na aflevering aflevering een klacht in had moeten dienen, want het kon altijd gebeuren dat er tijdens transport iets fout ging, wat ik al een vreemde reactie vind. Daar heb ik op gereageerd, dat ze mijn klacht niet goed gelezen hebben, want dit heeft niets met transport te maken. Ik kreeg de reactie terug dat ze dat wel begrepen hadden maar dat ik na 3 maanden niet meer mocht klagen en ze kwamen mij tegemoet met een kortingscode van 15%!!! Er is een ondeugdelijk artikel geleverd en dan moeten zij wettelijk gezien vervangen of vergoeden en dat wordt geweigerd. Zeer klantonvriendelijk bedrijf! Voor mij nooit meer!

Beste Jolanda, Zoals wij al meerde malen hebben gecommuniceerd kunnen wij helaas een t-shirt die meer dan 3,5 maand geleden is aangekocht niet vergoeden aangezien deze gedragen is. Het lijkt ons logisch dat een product van 3 maanden geleden niet meer retour gestuurd kan worden omdat deze niet meer voldoet als nieuw product. Ook hebben wij een korting code aangeboden omdat wij het heel vervelend vinden, gelukkig was het gaatje op de naad en is dit heel makkelijk te herstellen, buiten dat wij het heel vervelend vinden kunnen wij hierin verder niks voor je betekenen, wij wensen je alsnog een fijne avond en hopelijk tot de volgende keer. Liefs, team PiNNED by K

Super snelle levering.En een heel leuk t’shirt.

Hi Erika, Wat ontzettend leuk om te horen! :) Wist je dat je nu online kunt shoppen met 20% korting? Check snel onze website: www.pinnedbyk.com Liefs, team PiNNED by K

Geweldig!!

Snel in huis! Goede kwaliteit! Al meerdere malen goed geholpen! Zelfs via Whats app!! Kan niets anders zeggen dan dat het een super bedrijf ik met een geweldige service!

Hi Angela, Wat ontzettend leuk om te horen! :) Wist je dat je nu online kunt shoppen met 20% korting? Check snel onze website: www.pinnedbyk.com Liefs, team PiNNED by K

Van Leeuwenhoekweg 16 5482 TK Schijndel

06-20209188