geweldig!

beschadiging volledig nagezonden. snelle levering.

Prima bevallen

Snel en goed verpakt geleverd.

Prima winkel snel en goed ingepakt geleverd.

Snelle en goede levering . Product voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering, goed verpakt

Goed verpakt, snelle levering

Top schalen

Erg fijne ovenschalen die ook in mijn airfryer passen. Levering was snel en uitstekend vetzorgd, echt een aa rader.

Prima geregeld.

Goed de afspraken nagekomen.

Volgens afspraak snel geleverd, goed verpakt kortom een heel tevreden klant. Ik raad jullie aan bij anderen.

Heel goed!

Duidelijke website, bestelling vlot en keurig geleverd.

Snelle nette levering! Tevreden

Snelle nette levering! Tevreden

Mooie mokken, probleem goed afgehandeld

10 koffiemokken besteld, echter slechts 1 doos met 6 mokken ontvangen. Nadat ik gebeld heb, zijn de resterende 4 mokken na gezonden. Goed afgehandeld.

Naar verwachting!

In orde!

Keurig afgehandeld

Zelfs toen er een beschadiging bleek te zijn snel en vriendelijk nieuw toegestuurd. Volgende dag al in huis

Snelle levering!

Geen rasp werkt beter dan Westermark.

Goede ervaring; verkeerde maat besteld en kon deze retour sturen. Nieuwe inmiddels ontvangen; wacht alleen nog op creditnota .

Gewoon helemaal prima.

Snel geleverd, netjes verpakt. Het was de tweede set palmer servies die we kochten die we wisten al dat we het mooi vonden.

Top service!

Compleet servies gekocht. Werd snel geleverd volgens verwachting. Hrel goed verpakt. Helaas was er van 1 van de borden toch een hoekje af. Mail met foto gestuurd en dag later had ik al een nieuw bord. Het kapotte bord hoeft niet eens retour. Dat noem ik top service!

De bestelling was goed en degelijk verpakt. Super mooie glazen. Ik verhuis pas over een paar maanden dus kan nog niks over het gebruik zegge n.

Goede ervaring

Mooie borden, adequaat verzonden, maar de vervoerder DHL leverde echt een wanprestatie. Advies: neem een andere vervoerder en geen DHL meer. Daarom geen 5 sterren, maar 4 sterren

Alles uitstekend

Bestelling snel en goed geleverd

Snelle bezorging

Goeie kwaliteit

Goede prijs, goede communicatie, goede service

Omdat ik altijd de goedkoopste optie zoek kwam ik terecht bij Jack Cook. Ik heb 3 items gekocht en ze kwamen al zeer snel thuis aan, netjes verpakt. Jammer genoeg was er onderweg toch 1 glas kapot gegaan, na het melden werd er meteen een nieuw glas verstuurd, ik kom dus zeker terug kijken bij Jack Cook als ik iets nodig heb, en ik raad deze site aan anderen.

Goed en netjes geleverd

Wij hadden portglazen besteld. Ze werden snel en netjes geleverd. Goed beschermd door plastic en in een stevige doos. Heel tevreden!

Prachtig serviece mooie kwaliteit. Kleur was iets anders dan op de foto, maar uiteindelijk mooier! Snelle levering.

Heel netjes

We hebben een hele positieve ervaring vwb Jack Cook. 3 stuks nieuw servies besteld, allemaal netjes op tijd ontvangen. Helaas bij ontvangst via de post een schaaltje gebroken. Vervolgens contact gezocht en heel snel 2 nieuwe schaaltjes ontvangen. Super service!

100% TEVREDEN

TOP KWALITEIT VOOR EEN ZACHT PRIJSJE EN GOEDE SERVICE

Over Jack Cook

Bij Jack Cook vind je alles voor de keuken en de tafel. Prachtige serviezen om je gerechten te presenteren met daarbij hét perfecte glaswerk om je tafel setting compleet te maken, of de juiste keukenhulpjes en pannen om je gerechten zo goed mogelijk te bereiden.