Fantastische service

Een prachtig serviesset besteld. Werd goed verpakt en snel geleverd. Helaas 1 bord stuk die binnen 2 dagen na het melden vervangen was. FANTASTISCHE SERVICE EN PRODUCT.

goed en erg mooi servies...

Snelle levering,goed verpakt, maar helaas toch nog wat kapot...Contact opgenomen en binnen, 2 dagen later stond de bezorger weer op de stoep!!!(helemaal GRATIS) Service is geweldig !! oja het product ook !!

Snelle levering en goede producten

Producten zoals beschreven en zorgvuldig geleverd

De bestelde producten zijn breekbaar, maar zijn zorgvoldig ingepakt en netjes geleverd.

Glazen besteld en kwamen zeer snel en enorm goed verpakt aan.

Prima glazen. Helaas 2 kapot.

Prima glazen. Op tijd maar helaas twee kapot bij levering

Hoi Ferd, Als je me even je bestelnummer doorgeeft, dan stuur ik je 2 nieuwe glazen na. Breuk wordt bij ons altijd gratis nageleverd. JamesCooke Corrine

Servies Mammoet spirit green

Heel mooi servies, alleen niet allemaal recht en gelijk. Ook jammer dat er geen kleinere mokjes zijn. Heb nu n mok van 300 cc voor mijn koffie ipv +/- 180 CC. Verder heel blij met mijn servies.

een betrouwbare leverancier,die afspraken nakomt en netjes verpakt verzend.

snelle en netjes verpakte levering conform de afspraken.

Goede website, mooie spullen

Op de duidelijke website een paar mooie ovenschalen uitgezocht. Deze werden snel en bijzonder goed verpakt geleverd.

Snelle levering en een super mooi product

Ruime keuze en goede bezorging

Ik heb wijnglazen gekocht van Leerdam, in twee modellen en in twee maten. Op de website was het een heel gezoek omdat series en hun maatuitvoeringen willekeurig door elkaar staan. Als je vantevoren precies weet welk model en welke maat je wilt kun je dat aanvinken. Maar als je zoekende bent moet je noodgedwongen door een systeemloos aanbod van wijnglazen scrollen. Er is volop keuze, de levering was helemaal ok. Maar als je me specifiek naar de shopervaring vraagt, dan zeg ik: matig

Beste Klant, Bedankt voor uw feedback. Wij erkennen het probleem. De klantreis van de zoektocht naar het juiste product zijn wij aan het verbeteren. Fijn om te horen de levering naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Roy van James Cooke

Had van mijn kinderen voor kerst al bijna het complete borden/schalende ontvangen. Alleen de kleine schaaltjes ontbraken nog. Deze werden net ze als de rest keurig en stevig verpakt en met een paar dagen geleverd

Mooi werk, snel geleverd.

Goede communicatie. Goed verpakt en tevreden met de aankopen.

Prachtige borden

Wij hebben de Palmer Bord Nordic Groen Wit besteld en ze zijn prachtig. Ik kwam er niet helemaal uit met vinden van de juiste borden, kreeg heel snel antwoord. En de volgende dag al in huis (en dat tijdens de feestdagen) zodat we het ‘s avonds met oudejaarsavond de tafel prachtig konden dekken. Enige puntje was dat de doos doos DHL onderste boven en kapot werd afgeleverd. Ben geen fan van DHL. Gelukkig was alles nog heel omdat het goed verpakt was.

Snelle verzending en goede klantenservice

Erg tevreden over James Cooke. Na de het super snel verwerken van m'n order, bleek helaas bij aankomst dat er wat services was gesneuveld tijdens de verzending (ondanks dat het echt goed was ingepakt allemaal; daar lag het niet aan). Daar werd direct en heel vriendelijk op gereageerd met het toesturen van nieuw servies, wat er de volgende dag was.

Scherpe prijzen, goede service en snelle levering

Nvt

Heel erg fijne ervaring

Mooie producten tegen een erg goede prijs. Bezorging en contact is uitstekend! Erg tevreden over mijn bestelling, hier ga ik zeker vaker kijken

Erg mooi servies, ik miste echter 3 bordjes, maar na melding bij de klantenservice ontving ik ze een dag later.

Perfect.

Goed verpakt, mooie borden

Snelle levering en service

Serviseset was beschadigd bij levering maar dit werd zonder kosten en zeer snel verholpen!

Super goede service

Echt heel snel geleverd en goed ingepakt. Spullen van top kwaliteit!

Mooi servies!

Hartstikke mooi servies van palmer type: eccentric... goede service en alles zeer goed verpakt geen beschadigingen daardoor aanrader!

Heel mooi servies!

Prachtig servies, heel blij mee! De kleur is precies zoals op de foto en de kwaliteit van het servies ziet er goed uit.

Over James Cooke

Hey you, Ik ben James. En altijd dichtbij wanneer je op zoek bent naar gezelligheid, ontspannen samenzijn of gewoon het leven wil vieren. Lange tafels vol dampende schalen waarbij de hele familie aanschuift? Intieme dinertjes met je lief? Of middagborrels die voortduren tot de zon onder gaat? I’ve got you covered. Met prachtig serviesgoed, robuuste pannen, het mooiste glaswerk en meer. Of probeer een van mijn heerlijke recepten. Let’s appetize your life!