Zeer goede service

Serviessets besteld, erg snelle levering. Helaas bleken veel borden stuk in 1 doos (waarschijnlijk gevallen). Ik heb gebeld, werd vriendelijk en snel geholpen zonder problemen. Een dag later werden alsnog alle beschadigde borden vervangen. Zeer snel, gelukkig nog net 1 dag voor Kerst! Daarnaast was ik de kortingscode vergeten in te voeren met bestellen. Zonder problemen alsnog de korting ontvangen.

Perfect geregeld

Fijne spullen voor een nette prijs en goede service

Geweldig!!

Super mooi servies voor een goede prijs en altijd snel en goed verpakt geleverd

Uitstekende kwaliteit prima verpakt!

Prima kwaliteit

Wat een mooi servies. Tot mijn schrik had 1 bord de reis niet overleefd. Gelijk gebeld en heel aardig geholpen. Geen probleem binnen twee dagen had ik een nieuw bord en was de set compleet. Mooi op tijd voor mijn verjaardagsetentje kortom heel tevreden zowel met het servies als de service.

Prachtige colleactie, snelle service, zorgvuldig ingepakt voor verzending.

Het lastigste is het maken van een keuze uit de selectie van schit-te-ren-de borden! Snelle service en zorgvuldig ingepakt voor verzending.

Perfect geregeld

Zowel de bestelling, proces levering en het geleverde resultaat is perfect. Dank

Prima , snelle levering , keurig verpakt

Prima , snelle levering , keurig verpakt

Beloven is bij james cooke het ook laten gebeuren

Gezien, besteld, betaald en geleverd binnen 48 uur dat kom je bijna niet meer tegen in deze tijd maar bij james cooke wel. Goed verpakt en alles keurig geregeld zoals beloofd.

Problemen met bezorging verder product zoals omschreven

De bezorging was wat problematisch door problemen bij DHL. Het product zelf was netjes ingepakt en. Volgens omschrijving

Hoi Josanne, Wat vervelend dat het met DHL niet zo goed liep. Gelukkig bevalt ons product je wel en daar gaat het uiteindelijk om. Fijne feestdagen! JamesCooke Corrine

Op de website gezien, besteld en volgende dag in huis.

Wat aangeboden en snel geleverd werd is top.

Op de website gezien, besteld en volgende dag in huis.

Wat aangeboden en snel geleverd werd is top.

Snelle service. Mooi en veilig verpakt. Fijn dat het per 2 stuk gekocht kan worden (palmer servies). Zou graag nog een melding kunnen instellen als dingen weer op voorraad zijn, zoals: Palmer Bord diep Antigo 19 cm Crème Porselein 2 stuk(s). Mvg, Fleur

Goed verpakt en goed bezorgt.

Goed verpakt en goed bezorgt.

Alles prima geregeld

Alles is prima verlopen, aanrader :)

Leveren mooi spul en zijn erg klantvriendelijk

Bestelling snel geleverd maar bij aankomst was er een kom gebroken en een kleine beschadiging aan een bord. Even gemaild en gelijk antwoord dat deze gratis vervangen worden. 2 dagen later het servies compleet. Het is erg mooi en we zijn er blij mee

Communicatie over status retourzending kan beter.

Geen bericht ontvangen over mijn retourzending. Het geld is wel snel teruggestort.

Mooi servies en snel geleverd. Ook zeer goed verpakt . Ondanks dat hadden we 1 bord met een scheur/ breuk. Binnen een dag hadden we keurig een nieuw bord.

Super gaaf servies gekocht

Helaas waren 2 borden aan de onderIjde ligt beschadigd, zonder problemen gelijk 2 nieuwe opgestuurd en de andere mocht ik houden als reserve. Geweldige service

Netjes verpakt

Producten voldoen aan mijn verwachtingen.

Snelle en perfecte levering

De eerste maal dat ik iets bestel bij deze zaak, en dan was het nog iets breekbaars, maar alles werd perfect en in prima toestand geleverd.

Prima snel geleverd, goed verpakt

Ok

Tevreden met aankoop

Helaas bleken enkele kommen gebroken transportschade te hebben. Dit werd direct en zonder enige moeite perfect opgelost. De volgende dag had ik de vervangende kommen al in huis! De borden blijken wel vrij groot. De vaatwasser is gelukkig aan te passen en nadat het mandje een stand hoger is gezet kunnen de borden er wel in. Mooie set met moderne warme kleuren. Ik ben erg tevreden.

Mooi product, snel geleverd

Het servies kwam sneller dan aangekondigd, waardoor ik al wk ervoor de tafel prachtig gedekt was.

Over James Cooke

Hey you, Ik ben James. En altijd dichtbij wanneer je op zoek bent naar gezelligheid, ontspannen samenzijn of gewoon het leven wil vieren. Lange tafels vol dampende schalen waarbij de hele familie aanschuift? Intieme dinertjes met je lief? Of middagborrels die voortduren tot de zon onder gaat? I’ve got you covered. Met prachtig serviesgoed, robuuste pannen, het mooiste glaswerk en meer. Of probeer een van mijn heerlijke recepten. Let’s appetize your life!