Klasse

Snelle levering, keurig verpakt dus klasse.

Prachtig servies

Goede snelle service! Prachtig servies! De stickers zijn vervelend en laten niet in 1 keer los.

Goed geregeld!

Alles werd snel geleverd en was zeer goed verpakt.

De artikelen werden heel snel geleverd en waren heel goed verpakt.

Ruime keuze en snelle levering. Servies was erg goed verpakt.

Ruime keuze en snelle levering. Servies was erg goed verpakt. Het was een kado en ontvanger was er erg blij mee.

Er was een hele snelle levering. En ook een snelle reactie op gestelde vraag. Helaas was er een product kapot aangekomen. Heb ik gemeld en werd gelijk goed opgelost. Top!

Goede service en snel contact

Er waren 2 schaaltjes kapot bij levering. Met een belletje was het opgelost. Super service!

Zeer service gericht en erg klantvriendelijk

Zeer positief

Uitstekende service!

Met veel zorg verpakt en snel verzonden. Top!

Snel

Snel,goed verpakt door u verstuurd.

Prima! Voor herhaling vatbaar.

Mooi servies besteld. Snelle levering en top aftersales service!

Na het bestellen van 2 serviessets werden deze snel geleverd. Bij het uitpakken van het servies bleek 1 bord gesneuveld te zijn. Na reclame bij Jamescooke werd er binnen een dag een nieuw exemplaar van het betreffende bord geleverd. Top en snelle service dus!

Snelle nette levering alles keurig netjes verpakt! Zodat alles netjes aankomt. Ik zal hier zeker weer kopen.

uitstekend

snelle levering,verwacht wat ik had besteld en een goede prijs

Prima ervaring

De bestelde artikelen werden snel geleverd. De meeste artikelen waren goed verpakt tegen breuk tijdens het vervoer maar het verbaasde me 2 losse borden in de doos te treffen en meer nog dat ze nog heel gebleven waren ook. Dat is wellicht een aandachtspuntje voor jullie. Ik las vooraf veel reviews waarbij artikelen gebroken aankwamen maar omdat jullie al deze artikelen zonder gedoe hebben vervangen besloot ik toch te bestellen. Zoals gezegd, ik had geluk dat alles heel gearriveerd is. Het lijkt me voor jullie zelf en voor klanten die deze reviews lezen en besluiten de gok niet te nemen een kleine moeite niet deels maar alle artikelen degelijk te verpakken als je dan toch al bezig bent :-) Dat alles gezegd hebbend geef ik jullie toch 5 sterren omdat ik tevreden ben over het verloop en tevreden ben met het servies dat ik gekocht heb en zal jullie dan ook zeker aanraden bij andere mensen!

Prima levering

Alles prima en heel geleverd

Er was wat gebroken bij de bestellingen maar dit is super opgelost!

Er waren wat artikelen gebroken en een paar met kleine foutjes maar het is heel goed opgelost, zeer tevreden over de service

Mooi servies

Zeer tevreden met het servies

Top!!

Behulpzaam met keuze maken van servies. Zeer goede service, tot twee keer toe monster toegestuurd gekregen, zonder kosten!! Heel prettig, vriendelijk telefonisch contact. Top!!!! Vriendelijke groet, Agnes

Bestelling geplaatst en geleverd was iets kapot mailtje over gestuurd en volgende dag werd het meteen opnieuw gestuurd.

Leuk servies goede service

Ik had het servies al maar er was een bordje kapot gevallen. Zo fijn fat je ze per stuk kunt bestellen. Gelijk ook van die schattige kleine kommetjes bij besteld. Is het servies een beetje uitgebreid.

Ik had hier al een servies van maar nu een aanvulling besteld

Prachtig servies, helaas bleken er drie borden beschadigd. Even een mailtje gestuurd en ik kreeg direct drie nieuwe borden toegestuurd! Top!

Goede kwaliteit. Snelle levering.

8 cocktailglazen besteld die een dag later al in huis waren. Goede kwaliteit glaswerk tegen een schappelijke prijs. Volgende keer weer.

Prachtig servies

Ik heb 2 prachtige serviesset gekocht. Alles was goed verpakt, desalniettemin had een aantal borden de reis niet heel overleefd. Waarschijnlijk door een onvoorzichtige DHL bezorger. Maar 2 dagen later was mijn servies weer compleet. Goede service!

Deventerstraat 11

7575EM Oldenzaal

(0)541 581 600

Over James Cooke

Hey you, Ik ben James. En altijd dichtbij wanneer je op zoek bent naar gezelligheid, ontspannen samenzijn of gewoon het leven wil vieren. Lange tafels vol dampende schalen waarbij de hele familie aanschuift? Intieme dinertjes met je lief? Of middagborrels die voortduren tot de zon onder gaat? I’ve got you covered. Met prachtig serviesgoed, robuuste pannen, het mooiste glaswerk en meer. Of probeer een van mijn heerlijke recepten. Let’s appetize your life!