Alles klopt en wordt netjes geleverd

Heel goed. Het bestelde klopt en je wordt netjes per mail op de hoogte gehouden ook als een bestelling later komt.

Betrouwbare partner

Snelle levering en goed ingepakt.

Snelle levering, maar service kan beter

3 x verzendkosten moeten betalen voor 1 bestelling. Helaas hadden we zelf van 2 producten niet de juiste maat gemeten. Maar er was geen tegemoetkoming. Zowel de eerst besteling, het retourtje als de nieuwe bestelling moesten we de verzendkosten zelf betalen. Dat kan beter.. Product zelf wel tevreden over. Levering is snel. Geld retour krijgen is nog niet gebeurd.

Beste mevrouw Duivenvoorden, Service is dat wij telefonisch en per mail voor u klaar staan om vragen te beantwoorden, zodat u de juiste producten bestelt. Tevens communiceren wij duidelijk voor welke inbouwmaat de toevoerventielen geschikt zijn. Het is dan ook niet chique dat u verwacht dat wij extra kosten moeten maken vanwege uw nalatigheid en ons vervolgens negatief beoordeelt als wij daar terecht niet in mee gaan. Met vriendelijke groet, Team Elektrototaalmarkt.

Doet wat beloofd wordt

Alles ok, producten zoals op de site en snelle levering.

super handige site mbt zoeken

snel, merkartikelen, scherpe prijs. echt aanrader dus.

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, communiceren over levering en doen wat zeggen

Positief kan ik zeker aanbevelen.

Mooie en duidelijke website

Door goedecwebsite heel goed een keuze kunnen maken. Vervolgens besteld en snel geleverd. Dus eigenlijk is dit wel een topper. Qua prijssteling ook scherpe tarieven.

Super tevreden!!

Op zondag in alle rust mijn - behoorlijk uitgebreide bestelling - bij elkaar gezocht en besteld. Van de mogelijkheid gebruik gemaakt om de bestelling te laten controleren of het allemaal compleet en logisch is. Uiteindelijk is alles in een keer (dus compleet!) bezorgd. Geen enkel minpunt!!!

U vraagt en zij leveren!

Het benodigde schakelmateriaal was in geen bouwmarkt leverbaar, maar wel bij Elektrototaalmarkt.nl. Besteld en volgens planning geleverd. Met zelfs een korting op de bezorgkosten bij een latere afleverdatum. Helemaal top!

Veel onderdelen op voorraad. De prijzen zijn redelijk. Belangrijk is ook dat het supersnel geleverd wordt.

Goede webshop en eenvoudig af te handelen

Totaal in alle opzichten

Voor mijn eerste aankoop had ik een paar vragen die keurig en duidelijk beantwoord waren. Een kleine vergissing van mij is daarna zonder probleem rechtgezet en alles is tot in de puntjes en snel geleverd. Een zeer fijne eerste kennismaking!

Zonde gedoe komen de bestelde spullen naar je toe

Mooi assortiment en duidelijke webshop. Kon alles zelf uitzoeken, bestellen en betalen.

Super snel geleverd

Vandaag bestelt, morgen in huis!

Snel gevonden>>>>>Snel geleverd!

Op zoek naar specifieke onderbouwlampen heb ik deze snel gevonden bij ElektroTotaalmarkt en daarna ook snel thuis geleverd gekregen. Prima.

Overzichtelijke website met duidelijk bestelproces

Gebruiksvriendelijke dienstverlening en duidelijke track en trace

Top; bestelling de volgende dag thuis bezorgd

Top.

Goed en op tijd geleverd

Goede communicatie en snel geleverd

Diverse bestellingen al gedaan en de service en snelheid zijn altijd uitstekend! Een aanrader.

Snel leveren snel vraag beantwoord

Mijn vraag over gira schakelmateriaal is snel beantwoord Bestellen gaat eenvoudig Levering ook snel en op de afgesproken tijd

Erg snel

De bestelling was snel binnen. Kwaliteitsspullen

Uitgebreid assortiment voor een goede prijs

Zeer tevreden over het assortiment voor de buiten contactdozen van Niko. Direct geslaagd en ze staan mooi in onze tuin. En dit voor de beste prijs van alle webshops!

Prima webshop

Goede producten, snelle levering!

zeer goed

snel en goed ontvangen, een deel verkeerd besteld met een telefoontje geregeld 2 dagen later het goede deel in huis prima

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.