Uitstekend organisatie, ook bij issues.

Electrotaalmarkt heeft al een aantal keer bewezen dat in geval van defecten of onjuiste levering ze snel en adequaat handelen. Geen lastige vragen en in het belang van de klant handelen. De medewerkers zijn ook snel en laagdrempelig te benaderen.

Beste Martijn, Bedankt voor uw positieve feedback. We waarderen het echt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Daar doen we het voor. We zien u graag weer snel bij Elektrototaalmarkt.nl Met vriendelijke groet, Team Elektrototaalmarkt

Bestelling niet compleet

Juist bij Electrototaalmarkt besteld omdat de onderdelen volgens de website op voorraad zouden zijn. Vervolgens maar een deel van mijn bestelling ontvangen, zonder verdere uitleg. Uiteindelijk zelf contact opgenomen en kreeg een mailtje terug dat de rest niet geleverd was omdat het niet op voorraad was. Inmiddels ruim twee weken verder en heb ik de onderdelen nog steeds niet ontvangen en ook niks meer gehoord wanneer ik ze zou kunnen verwachten.

Beste Hilko, Helaas was de voorraad op het moment van bestellen niet toereikend. Door enorme schaarste op de markt op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om een concrete leverdatum te noemen. Wij sturen de ontbrekende artikelen direct naar u toe zodra deze bij ons binnen zijn. Excuses voor de onduidelijke communicatie en de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Elektrototaalmarkt

Prima prijzen, verschrikkelijk slechte logistiek

Of onvolledig geleverd, of beschadigd geleverd, of weken moeten wachten terwijl producten zogenaamd op voorraad waren. Wel goed assortiment en best prima prijzen.

Beste Michel, Uw bestelling betrof 2 pakketten. De eerste is volgens afspraak en orderbevestiging 2 dagen na bestelling geleverd door GLS. Het andere pakket dat door PostNL geleverd zou worden is naar een afhaalpunt gestuurd omdat er niemand thuis was op moment van leveren. U heeft van beide transporteurs een track & trace code ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Elektrototaalmarkt

Uitstekende service van Elektototaalmarkt.nl

De bestelling werd snel en accuraat geleverd. Goede communicatie en makkelijke website.

Top.

Elektrototaalmarkt doet het super goed. Zelfs als je géén haast hebt en 15% reductie voor de verzendkosten aanklikt, komt de bestelling super snel.

Prima artikelen, snelle levering!

keurige levering

Het pakket was keurig verpakt. Duidelijk overzicht van de bestelde artikelen. We zijn heel tevreden.

Prima online winkel en deskundig advies

Fijne, duidelijke website met veel informatie. Makkelijk bestellen en snel (zeker voor deze tijden) geleverd. Telefonisch erg goed geholpen met advies. Geen 10 omdat er uiteindelijk toch iets kleins mis ging wat onder andere omstandigheden een probleem had kunnen zijn.

Elektrototaalmarkt: goedkoop met ruim aanbod

Telkens kom ik na wat Googelen weer bij Elektrototaalmarkt uit, ze zijn heel vaak de goedkoopste, en hebben een ruim aanbod. Produktinformatie op website zou iets beter kunnen, sommige andere sites scoren hier beter. Verpakking is niet slecht, maar producten in de doos kunnen soms heen en weer, daar houdt de pakketdienst geen rekening mee. Iets beter opvullen voorkomt dit.

gewoon goed!

Gemakkelijk besteld, snel ontvangen, order juist en compleet. Eenvoudig super...

Super snelle goede levering

Super snelle goede levering

Goeie prijs, besteld en netjes geleverd. Meer verwacht ik niet.

Zeer snelle levering, top

Goed product en super snelle levering.

Top geregeld!

Snel ontvangen.

Prima bedrijf komen afspraken na.

Ik had spullen besteld je wordt netjes op de hoogte gehouden en werd op tijd verstuurd , goed verpakt.

netjes

bedankt!

Snel, normale prijzen en goed overzichtelijk verzending

Snel, normale prijzen en goed overzichtelijk verzending en korting als je het een dag later kan laten bezorgen, top!

snelle bezorging, beste prijs

Pakketje werd de volgende dag na de bestelling al bezorgd. Prijs was inclusief de bezorgkosten de laagste die ik kon vinden. Ik had nog een vraag en werd vriendelijk en snel te woord gestaan. Zal zeker nog een keer wat bestellen bij hen.

Goede en uitgebreide telefonische ondersteuning en snelle afhandeling. Aanrader.

Slecht

Op 2 juli een bestelling gedaan, verwachte leverdatum zou 27 juli zijn. Best lang, op de website staat vermeld: Voor 21.00 uur besteld, morgen geleverd! Zonder enig bericht vandaag de 27 ste niets geleverd gekregen, maar mijn mailbox loopt wel over met onzinnige berichten van Floris-Jan van dit bedrijf. Geen aanrader!

Beste Ben, Bij elk artikel staat de verwachte levertijd. De opbouwbak die u heeft besteld was niet op voorraad en had een levertijd van ca. 3 weken. Vanzelfsprekend geldt 'Voor 21.00 uur besteld, morgen geleverd!' alleen voor artikelen die op voorraad zijn. Ik heb uw order nagekeken, en de verwachte leverdatum staat op 28 juli. Vandaag wordt dus uw hele bestelling geleverd zoals aangegeven in uw orderbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Elektrototaalmarkt

Besteld volgende dag in huis

Prima .snelle service

Makkelijke website Goed op de hoogte gehouden van wat ik besteld had en de levering Zat goed verpakt (2 stopcontacten)

Goed uitgebreid assortiment en snelle levering

Optimaal gepresteerd

Goede, duidelijke website. Perfecte levering Groot assortiment

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.