Goed geïnformeerd en snelle levering

Telefonisch word ik altijd goed geïnformeerd, bestellen gaat eenvoudig waarna snelle levering volgt.

Duidelijke website en snelle levering

Ik had snel wat schakelmateriaal nodig. Ik heb mijn bestelling via deze website gedaan omdat ik hier het makkelijkst de informatie kon vinden om de juiste keuzes te maken. (Wat heb ik precies nodig, wat is de exacte kleur, is artikel op voorraad?) Bestelling werd snel geleverd en ik werd keurig op de hoogte gehouden.

Overzichtelijk website /snelle correcte levering

Super tevreden. Snelle levering Overzichtelijke website

Stipte levering en goed verpakt

Snel en accuraat

Vandaag besteld, morgen in huis. Exact wat ik nodig had. Goed verpakt, geen kans op breuk. Redelijk in prijs.

Snelle levering, concurrerende prijs

Spullen werden netjes op tijd geleverd!

Mooie aanbieding en erg goede kwaliteit schakelaars en stopcontacten en alles netjes ingepakt. Wat ook mooi is dat je een complete set krijgt inclusief achterplaat en schroefjes. Voor ons geen bouwmarktkwaliteit meer! Wij blijven hier bestellen. Alleen jammer van de verzendkosten.

Snelle afhandeling

Als verwacht en levering zoals afgesproken

Goed bedrijf met snelle levering!

2 wand conactdoze besteld. Dag erna geleverd. Niks verkeerds te zeggen over dit bedrijf.

Zeer compleet assortiment en snelle levering

Ik was op zoek naar specifieke onderdelen voor een elektrische unit in mijn woonkamer. Bij Elektrototaalmarkt konden ze de verschillende onderdelen uit voorraad leveren.

Fijne zelfservice website

Website is duidelijk en data is correct. Daarbij duidelijke service en ook de mogelijkheid om achteraf te betalen dat is fijn.

Door een fout van mijzelf heb ik 3 rookmelders besteld terwijl ik er 4 nodig had. Aangekaart bij de klantenservice en dit kon na het betalen is een link meteen aangepast worden. Helemaal super! Ook de voordeligste internetprijs.

Geweldig snelle levering en service.

S'middags besteld en de volgende dag al in huis. Prima service.

Bedrijf dat top service levert!!!!!

Ondanks een klein foutje in de levering, direct hersteld. Een echte ouderwetse service. Gewoon toppie.

Handig en kwaliteit

Op zoek naar nieuwe badkamer ventilator. Hier gevonden met korting. Die met timer was ons iets te gortig. Woensdag geleverd. Donderdag gemonteerd.

Vlotte afhandeling en snelle levering

Duidelijke website, eenvoudige bestelwijze, adequaat afgehandeld.

Binnen één dag in huis Top

Super snelle levering. Gauw reactie op mijn vragen en kwaliteit materiaal. Met andere woorden: bestel hier je spullen!

Snel en duidelijk

Bestellen gaat makkelijk, de bezorging was volgende dag in een goed verpakte doos. De paklijst in de doos is overzichtelijk.

Prima, maar bezorging minder!

Eén bestelling in 2 dozen verzonden, prima! Maar 1e pakket zaterdag binnen en andere pakket draait nog rondjes in de molen van GLS. Inmiddels is het woensdag!

Top ervaring!

Snelle levering, duidelijke website, goed product, kortom top ervaring!

uitstekend

voldoende informatie en bestelling was prima op tijd geleverd

Snelle en juiste levering

Snelle juiste levering

Goede uitleg om mijn keuze te maken.

Snelle levering en service.

Goede ervaring

Alles was optijd en tegelijkertijd geleverd, ook zat alles netjes in de doos alles apart verpakt en er miste niks.

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.