Prima volgens afspraak.

Werd dag voor levering gebeld dat het 1 werkdag later werd, keurig. Pakket verder prima, keurige levering en goede kwaliteit. Doordat ik niet goed gelezen had dacht ik eerst dat er iets niet goed was gegaan, hierdoor werd netjes gereageerd door klantenservice. Al met al prima geregeld

Misleidend informatie over levering

verkeerde leveringsdatum werd gegeven en vertraagde levering waardoor de te voltooien werken in gevaar kwamen

Prima product snelle levering

Goede kwaliteit producten . Gekregen wat ik besteld heb. Laag geprijst. Snelle levering

Snelle levering,goed product!

Telefonisch contact was prettig!

Goed verpakt en optijd binnen.

Ondanks laat op de dag besteld toch snel geleverd.

Duidelijke website en snel geleverd

Zoeken op een duidelijke website is heel makkelijk en bestellen ook. Levering in 1 dag dus supersnel.

producten snel binnen

Brede shop aan producten. Bij verzending een keuze voor goedkope verzending als het een dag later was. gezien ik de producten niet gelijk nodig had had ik hiermee wat bespaard op mijn verzendkosten. Top idee!

Alles ging in 1 keer goed

Prima en snelle service

Klik aan klik uit items besteld, snelle levering

Niets ontvangen

Pakket zou bezorgd worden, hele dag gewacht maar geen bezorging. Daarnaast ineens een tweede verzend e-mail? Bestelling laat op dinsdag besteld en nu maar afwachten of het maandag komt..

Duidelijk en goed

Het advies was nuttig en de bestelling en bezorging ging goed.

Gewoon prima.

Prijs was prima. Besteld en binnen de tijd geleverd zoals ze aangeven.

Prima verzorging.

Is goede ervaring

Bij ontevredenheid contact opgenomen met fit bedrijf Vriendelijk te woord gestaan en hebben het samen opgelost!

Komen afspraken na maar GLS waar ze mee vervoeren ben ik niet tevreden over,

Goed en netjes

Voor een goede prijs kwalitatief goed materiaal. En zeer goede klantenservice, een bezorgprobleem snel en adequaat afgehandeld.

De bestelde artikelen worden tijdig en correct geleverd.

De op de factuur vermelde leverdatum wordt strikt nageleefd, De artikelen worden netjes verpakt geleverd.

Uitstekende service!

Onze spullen waren helaas door PostNL buiten bezorgd, alles was nat geregend. Na een mailtje gestuurd te hebben konden we alles retourneren en kregen we een nieuw pakket de dag erna geleverd! Wat een top service en mooie spullen!

Professionele advisering en snel

Goede advies over keuze van wandcontactdoos

Keurige en snelle levering

Ruime keuze. Alles wat ik besteld had kreeg ik snel en keurig thuis geleverd.

Top bedrijf

De schakel apparatuur is super snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Goed product, en snelle levering. Top

Er wordt gedaan zoals beloofd. Goede bezorg dienst !

erg tevreden

ik ben erg tevreden over de afwikkeling van de retouren, voordat dat. ik had nl verkeerde bestelling gedaan, jammer dat je wel kosten moet betalen om te retourneren.

Geweldig. En zeer SNELLE levering!

Na bestelling zijn de artikelen al de volgende dag al in de ochtend ontvangen. Dus was een zeer snelle levering na de bestelling.

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.