Duidelijk en lekker snel

Goede website, makkelijk bestellen en snel geleverd voor een goede prijs.

snelle levering van goed product

Het betrof een infrarood paneel van Herschel. Er was een kortingsactie van de Herschel panelen waar ik graag van gebruik maakte. Voor de koop had ik telefonisch nog een technische vraag welke adequaat werd beantwoord. Na bestelling had ik het paneel de volgende dag in huis. Montage door mij vergde wel wat gepuzzel vanwege het gipsplaten plafond, maar inmiddels werkt dit paneel tot volle tevredenheid.

prima afhandeling, snelle levering

helder website, accurate afhandeling

Via het zoeken op internet bij Electrototaalmarkt uitgekomen. Heldere website, goede merken met lange garantietermijn. En ook mogelijkheden tot persoonlijk contact goed aangegeven. Afhandeling was snel en accuraat

Prima op tijd geleverd.

Op tijd geleverd en makkelijk te vinden op de webpagina.

Geen opmerkingen

Alles wat ik besteld heb isaangekomen met een zeer goede info mbt de aanleveren. Een zeer duidelijk en goede website waar ik alles snel heb kunnen vinden. Tevens is het aanbod meer dan voldoende.

Service, kwaliteit en prijs: Uitstekend!

De Frico vorstbeveiligers doen wat ze moeten doen. Prima produkt, direct geleverd en voor een goede prijs, nergens goedkoper te vinden!

Gewoon toppy

Zoals ik zeg, gewoon goed ben zeer tevreden. Gr. Gerrit

Alles klopte wederom

Alles klopte weer eens, correcte behandeling. Wie zoekt kent Electrototaalmarkt niet. Wie Electrototaalmarkt kent zoekt niet meer

Prima service, snelle en correcte levering.

Snel geleverd en product voldoet aan voldoet aan verwachting.

Overzichtelijke site met handig navigatie systeem.

Snel en op tijd en goed verpakt.

Een AC aansluitsnoer voor omvormer besteld. Levering conform belofte 2 dagen later.

Snel en goed geleverd

Altijd snel en goed geleverd, dat ik ben zeer tevreden en zal mijn volgende bestelling er ook doen.

Grote klasse

Netjes op tijd geleverd! Goede materialen

Volgens de mail een net klein infrarood verwarming aangekocht. De volgende dag in huis.

Vlot en correct geleverd

Alles is geleverd zoals besteld en op een goed manier verpakt. Doos was precies passend.

Betreft bestelling Draka kabel

Keurig en op tijd geleverd

Eerlijke prijzen en snelle correcte leveringen

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Product voor prima prijs.

Snel ontvangen

Rookmelders besteld en de volgende dag geleverd

Duidelijke website, eenvoudig bestellen, supersnelle levering!

Een volgende keer bestellen we hier zeker weer.

Altijd snel de juiste spullen in huis

Ik heb al veel besteld bij Elektramat.nl en altijd een snelle complete levering gehad. Een dikke pluim voor de mensen achter de schermen

Prima product, netjes geleverd

Eerste keer dat ik hier bestel. Levering is prima, de producten zijn prima.

Goede service, tevreden met het product.

Tevreden meter rookmelder voor een goede prijs.

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.