Super snel geleverd en goede kwaliteit

. Dus ga zo door

Top webshop.

Ik heb wat schakelmateriaal en een aantal specifieke dimmers besteld. Keurig op de door mij aangegeven dag geleverd en geheel compleet. Ik ben heel erg tevreden.

Levering grondkabel

Duidelijke uitgebreide beschrijving van soorten kabels en bijbehorend toepassingsgebied. Prima levering.

Goede prijs en snelle levering.

Voor onze verbouwing opzoek naar stopcontacten. Bij elektrototaalmarkt hadden ze de beste prijs en werd het snel geleverd!

Geholpen zoal je wenst

Alles prima gelopen, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Goed, snel mooi aanbod

Alles wat ik wilde was beschikbaar, snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Super service!

Tot 2x toe vervangend product kostenloos ontvangen, de 2e keer zelfs voorgemonteerd. Heel blij mee!

Goed en snel

Kan direct aan de slag

Goede, snelle service, totaalervaring.

Breed assortiment, leuke aanbiedingen en bijna altijd op voorraad.

Veel keuze in a-merken

Ik heb alles kunnen vinden wat ik nodig had. Handig bij 1 leverancier.

Kwaliteitsproducten altijd goede keuze

Datacontactdozen in Cat6A van Busch-Jeager geven me weer voor enkele jaren rust. Haast nergens anders te krijgen!

Een zondag ging de dimschakelaar van onze tentoonstellingsruimte in onze Oudheidkamer kapot, Een Woensdag moest deze alweer in orde zijn, voor een voorstelling De vraag waar koop je een vervangende schakelaar voor één die 25 jaar oud is. Na even op google gekeken kwam ik te recht bij Elektrototaalmarkt. Op maandag gebeld ik kreeg contact met Floris, nadat het probleem had uitgelegd is hij voor mij aan het werk gegaan, zo eenvoudig was het nog niet, maar na een paar telefoontje en gegevens uitgewisseld te hebben, had hij keurig uitgezocht wat we nodig hadden. Dinsdagmiddag om twee de bestelling gedaan en een woensdag om half tien de bestelling thuis afgeleverd. Dank zij Floris van Elektrototaal kon de voorstelling doorgaan , hulde hier voor en heel veel dank namens dertig bezoekers.

Super snelle handeling

Fijn, snel en duidelijk

Vlotte bestelling en levering

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede service

Het op belde getoonde kwam exact overeen met het geleverde met een snelle levering

Professionel

Site duidelijk , bestellen makkelijk, materiaal is kwaliteit .

Zeer professioneel

Fijne site heel overzichtelijk om iets op te zoeken. Snelle service en levering. Goede betaalservice. Top bedrijf wat mij betreft

Altijd goed. En als niet dan komt ut goed

Goede prijs kwaliteit. Prima verzendservice. Altijd goed. En als t een keer kis gaat wordt het snel en goed opgelost. Al meerdere malen bij jullie besteld en kom zeker terug.

Kei goede service van Elektrototaalmarkt

Eenvoudig bestellen via hun site. producten op voorraad en een dag later al geleverd. Betere service kun je niet verwachten.

Zeer correct afgehandeld

Goede prijs, zelfde dag verstuurd. Alles is perfect verlopen en zeer tevreden met de aankoop

Goed product en snelle levering.

Goede informatie bij de webshop, makkelijk bestellen en snel geleverd.

prima product en snelle levering, top!

Kwaliteit product en volgende dag in huis. Perfect!

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs!

De bouwmarkten zijn voor hetzelfde product duurder. De leveringen gaan echt supersnel,

Ik krijg precies wat ik besteld heb.

Website biedt mogelijkheid om schakelmateriaal terug te vinden zoals gebruikt in een verbouwing in 2007. Dus zekerheid omtrent wat ik nu nodig heb voor uitbreiding /vervanging. Vandaar de zin: "Ik krijg precies wat ik nodig heb" omdat kans op foute aankoop gering is.

Gewoon geweldig!

Zeer gebruiksvriendelijke website en goede en snelle service en levering! Het stroomlijnt allemaal erg soepel!

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.