Juiste product, op het juiste moment ontvangen

Had een brandmelder besteld en een ontvangen die aan de verwachtingen voldoet en op het juiste moment ontvangen: de essentie van kwaliteit!

Jammer, de niet de juiste producten in de eerste zending zaten.

Eerst zending was niet goed, 2e zending liet langer op zich wachten dan beloofd!

24uurs levering en topkwaliteit

Wederom is mijn bestelling de volgende dag geleverd met track and trace. Keurig verpakt, factuurtje en pennetje. TOP gewoon!

geweldig

kon opgeven wanneer ik het product wou ontvangen.

Goed aanbod, scherpe prijzen, goede service

Aantal onderdelen besteld, snel geleverd tegen prima prijzen. Per abuis verkeerd artikel geleverd en na telefonisch contact werd dit netjes nagestuurd zonder kosten. Ook tussendoor op de hoogte gehouden, netjes!

Goede materialen en service

Snelle service, besteld en volgende dag was het er.

Voortreffelijk en snel....

Het was maar een klein onderdeel dat (vrijwel) niet te koop was bij elektro winkels en bouwmarkten. D.m.v. een artikelnummer op het kapotte onderdeel en googelen kwam ik op uw site. En i.p.v. een complete set bij de vakhandel te moeten bestellen kon ik bij Elokrototaalmarkt.nl alleen dat onderdeel bestellen wat ik nodig had. Relatief duur (mede vanwege de portokosten) maar een stuk goedkoper dan een volledige set én de volgende dag al in huis. En het was exact het goede onderdeel.

Super!!

Duidelijke site, Supersnelle levering.

Goede info bij het bellen

Kreeg duidelijk antwoord en advies helemaal goed

zeer tevreden

goede prijs en snelle levering netjes verpakt

Snelle en correcte levering

snel

goede staat rookmelder/uitstekende beschrijving/goede prijs!

Gemakkelijk en correct

Prima ervaring. Haal al verschillende jaren losse materialen. Goed is goed.

goed geregeld

nadat de bestelling niet de juiste onderdelen bevatte zoals ik had verwacht (mijn fout). toch nog de artikelen kunnen retourneren en restant van het geld netjes terug gestort,

perfecte snelle service

Bestellen en een perfecte en snelle levering. Ook achteraf betalen middels k`larna verdient een pluim

Bestelling snel en netjes uitgevoerd

Super snelle levering

Goede duidelijke website. Snelle levering. Vrijdags besteld en op zaterdag de brandalarmen in huis

Prima levering

De bestelling is prima uitgevoerd tegen een redelijke prijs

Uitstekende en duidelijke website

De bestelde artikelen worden snel gevonden op de duidelijke website. De prijs is keurig en alles wordt snel en goed verpakt verzonden

Helemaal goed

Snel en correct verzinden

ze hebben mij goed geholpen met mijn vraag

ik had een vraag over een plaatje daar hebben ze mij heel goed mee geholpen. we hebben het besteld en het past als een bus. Top!!

goede service

goede communicatie over vertraagde levering; snel opgelost

Uitstekend!

Goede kwaliteit en prijs. Snel verzonden

UITERMATE BETROUWBARE EN KUNDIGE ZAAK

Professionele duidelijke uitleg via de telefonische servicedienst. Geen moeite is teveel. Snelle verzending in stevige verpakking. Een aanwinst in deze markt. Ik beveel deze firma zeker aan.

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.