Snelle levering en prima product

Snel geleverd, goede kwaliteit. Binnen halfuur geplaatst en werkt prima.

Ruim assortiment, snelle service en goede kwaliteit

De bouwmarkten in de buurt hadden weinig keuze voor wat ik zocht en wat ik zocht was het net niet. Bij Elektrototaalmarkt.nl genoeg keuze en gevonden wat ik zocht. Na het bestellen eea ook zeer snel binnen (sneller dan de indicatie qua levering die was aangegeven). Zeer tevreden en beveel ik zeker aan.

Snelle levering. 2 treksachakelaars gekocht ik heb ze zelf geinstalleert en ze doen het heel goed een aanrader om hier jou spullen te kopen top

Prima service! Goed aanbod tegen goede prijs. Nette afhandeling order.

De bestelde artikelen zijn zeer snel correct afgeleverd tegen een lage prijs.

Goed geholpen door Angela, alles via mail ontvangen.

Zeer persoonlijke benadering, verstand van zaken en snelke service. Een volgende keer hoef ik niet meer heel internet af te zoeken! Oh ja ook nog scherpe prijzen!

Levering optijd En prima materiaal

Ruim assortiment en snelle service

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling die wij onlangs via de website hebben geplaatst. Alles was netjes verpakt en niets was er beschadigd tijdens transport. De volgende dag hadden wij onze bestelling al in huis!

Snelle service, waar andere leveranciers het laten liggen!

Spreekt voorzich!

Van het donkere naar het licht!

Alles wat je wenst is gebeurd, snel geleverd, goed product, en het voldoet totaal.

Snel geleverd goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden en zal jullie zeker aanbevelen

Zeer snelle levering

Op vrijdag een aantal artikelen besteld, op zaterdagochtend alles al in huis. Supersnel! Boven verwachting!

Goede levering.

Mooi op tijd geleverd

Zeer tevreden!

Snelle levering en goed verpakt!

Goede prijs. Wat problemen gehad met verkeerd geleverde items. Na een mailtje een snelle reply, snel opgelost door nazending van de correcte spullen en kostenloos terugzenden van de verkeerd geleverde items. Netjes afgehandeld dus.

Snel, betaalbaar en overzichtlijk je groepenkast samenstellen.

Zelf voor iemand die niet goed thuis is in de elektra is het samenstellen van een groepenkast een makkie. Alles wordt volledig geautomatiseerd ingedeeld en je kan niks vergeten. Daarna wordt alles voor je gemonteerd en gelijk verzonden. Volgende dag in huis!

Prima service en hulp bij keuze

Heb nu al meerdere malen bestelling gezet. Soms wat hulp per telefoon gehad. Gaat altijd goed en gemoedelijk. Professioneel materiaal.

Vlotte snelle levering met kwaliteits artikelen

Goede hoogwaardige producten ontvangen, snelle levering en goed op de hoogte gehouden via de mail van de actuele status

Super en betrouwbaar

Bij het schakelmateriaal had ik meer afdekraampjes besteld t.o.v. de stopcontacten en schakelaars. Kreeg ik een telefoontje of ik niet per ongeluk een foutje gemaakt had. Gewoon super.

Overzichtelijk en duidelijke website

Makkelijk om de gewenste producten tegen een aantrekkelijke prijs snel in huis te krijgen. Dus wellicht hiermee een vaste partner voor de toekomst gevonden

Snelle levering, duidelijk omschrijving van het artikel

Mijn rookmelders waren over de houdbaarheidsdatum heen. Na zoeken op internet naar de goedkoopste aanbieder kwam ik hier uit. Goede site, duidelijke omschrijving van artikelen. Item wat besteld is, is identiek aan al gebruikte rookmelder. Simpel er weer opklikken, zelfde handeling als bij batterij vervangen. Iedereen kan het dus gewoon. Kan er nu weer 12 jaar tegen voor deze ook vervangen moeten worden. Werd goed op de hoogte van bestelproces en verzendproces.

Snelle levering goede verpakking

Pakket mooi op tijd en goed verpakt.

Snelle levering en contact als iets later is

Netjes gebeld en gemaild ivm vertraging van n onderdeel. Andere goederen netjes en snel geleverd.

Een goed kwalieit /ptijsverhouding produkt

Levering produkt op binnen Opgegeven tijd

goed bedrijf met snelle levering

Mijn ervaring is dat dit een betrouwbaar bedrijf is met een mooie prijs kwaliteit verhouding

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.