Elektrototaalmarkt super, bezorgdienst minder

De service van Elektrototaalmarkt is helemaal super. Alleen is het jammer dat de bezorgdienst niet zo is… Maar dat heeft Elektrototaalmarkt heel goed opgelost!!!

Een geweldig bedrijf voor al uw electra

Overzichtelijke site met een groot assortiment. Daarbij ook nog een snelle levering.

Top....

Snelle, verzorgde (goed verpakt) levering. Assortiment ruim voldoende.

Snelle goede levering

Alles snel en makkelijk geleverd

uitstekend

Heb voor het eerst wat besteld op de site Elektrototaalmarkt.nl Goede producten ontvangen, snelle levering, vragen worden prima beantwoord.

Snel en op tijd

Goede uitleg bij de producten. Snel geleverd

Top ondersteuning en advies voor selectie van benodigde componenten.

Een snel reactie en advies op mijn vraag via WhatsApp of de door mij gekozen componenten de juiste waren voor mijn beschreven gewenste uitbreiding van de meterkast.

Simpel en makkelijk

Simpele en overzichtelijke dite. Makkelijk te bestellen. Goede en snelle verzending. En een goede service

Makkelijk en juiste prijs

Bestellen is erg makkelijk en het assortiment is goed uitgerust.

Fantastich

Heel blij met dezelfde maat rookmelders lang gezocht naar dezelfde maat maar doordat mijn man de naam zag ben ik eens gaan zoeken en kwam bij jullie uit . De nieuwe rookmelder op dezelfde plaats en geen onnodige gaten in mijn plafond.

Fijn bedrijf dat snel levert

Overweldigend goed materiaal@

Zeer positieve ervaring over jullie materiaal en vlotte verzending.

Fijne snelle ervaring

Bestelling snel binnen, en werkt perfect.

Duidelijk Website en prima levering

Ik zocht een product en vond deze bij Elektrototaalmarkt. Levering en artikel klopten helammal zoals ze beschreven waren.

Goede en goedkoop

Altijd netjes geleverd en goede merken tegen een goede prijs

Duidelijke webshop en snelle levering

Het was makkelijk om alles wat ik nodig had te vinden in de webshop. Duidelijke omschrijvingen van de producten. Supersnelle levering

Goede site, snelle levering

Goede overzichtelijk site en met zorg en snel bezorgd

Zeer snelle en correcte levering en uitstekende prijs/kwaliteitverbouding.

Geen negatieve opmerking te bedenken.

Prijs kwaliteit goed

Makkelijke zoek functie met scherpe prijzen. Levering was wel langer dan de opgegeven 2 werkdagen.

Mooie kwaliteit, snelle bezorging

Goede prijzen. Juiste merken en producten en een zeer snelle levering. Kon gelijk aan de slag met mijn huis-project.

Juiste spullen snel geleverd

Juiste spullen snel geleverd

Snel en gemakkelijk bestellen!

Einde van de dag een p1 dongle besteld volgende ochtend in huis! Omschrijving perfect. Zeker een aanrader

Zeer prettig en snelle service

Snelle levering en goede communicatie

Het fijne aan elektrototaalmarkt is dat je goed op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. Dit is bij andere webshops wel eens anders. Daarnaast zijn ze erg snel en betrouwbaar. Prima!

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.