Super snel geleverd en gemakkelijk te vinden op de site

Zeer goede ervaringen. Ga zo door

Prima bedrijf en ruim assortiment

Gemakkelijk kunnen vinden wat ik nodig had en eenvoudig bestellen

Goed product snelle levering

Goede prijskwaliteit verhouding snelle verzending

Makkelijk en foutloos winkelen

Het was makkelijk de artikelen te verzamelen en de check bleek ook nuttig. De door mij vergeten artikelen konden nog makkelijk toegevoegd en betaald worden.

Ruim aanbod, goede prijs en snel geleverd

Ik had ruim te kiezen, zodat ik zelf een goede afweging kon maken van wat ik wilde hebben. Alles werd razendsnel geleverd.

Snel en netjes geleverd

Nog nooit geen klachten gehad mbt leveren en prijs aankopen elektrototaalmarkt

Goede service met een nette prijs!

Goede service met een nette prijs!

Snel en efficient

Makkelijk bestelproces en supersnelle levering

geslaagd

Ik had een led dimmer besteld plus draaiknop. De volgende dag geleverd, geinstalleerd en werkt prima. Heel tevreden.

fantastisch

had het middags besteld en de volgende dag was het er al gewoon top deze firma doet wat hij belooft en correct verpakt en voor een mooie prijs/kwaliteit

Top bedrijf

Als je iets nodig hebt op het gebied van Electra dan is dit een heel fijn bedrijf. De prijzen zijn concurrent en ze kunnen de meest voorkomende merken leveren.

Vlotte levertijd

Goedproduct en vlotte levertijd!

Snel betrouwbaar en scherp geprijsd

Onlangs bij elektrototaalmarkt een aantal dimmers besteld, werden snel en zonder poespas geleverd. Niks om op aan te merken.

Probleemloze bestelling via de website. Snelle afhandeling en verzending. Goede verpakking en goed geprijsde artikelen.

Prima advies.

In tegenstelling tot andere webshops werd de telefoon gelijk opgenomen. Ik had een vraag welke dimmer ik het beste kon bestellen. Floris kon hier gelijk een goed en deskundig antwoord opgeven. De manier waarop voelde gelijk goed.

Vlotte levering en precies zoals ik had verwacht.

De led dimmer doet het prima.

Voldoet aan verwachting

Accu gaat lang mee, machine voldoet aan verwachtingen

Gewoon goed

Artikel voorradig, snel besteld, snel geleverd.

Een goed product met snelle levering

Het product was snel in huis zoals beloofd en het product voldoet 100% aan mijn verwachting

We hadden dimmers besteld en kwamen er niet uit, klantenservice gebeld en uitstekend geholpen. Alles werkt naar wens

service

correcte en goede service

Snelle en correcte levering en info over levering

Uitgebreide webshop met video aansluit voorbeelden

Webshop met alle topmerken voor installatiematerialen. Fijn dat de bestelling voor verzending kan worden gecontroleerd op volledigheid. De levertijd is vlot en de communicatie met de webshop verloopt soepel

Goede en snelle service voor een goede prijs!

Goede en snelle service voor een goede prijs met een zeer uitgebreid assortiment. Een aanrader vooor iedereen.

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.