Gewoon goed

Artikel voorradig, snel besteld, snel geleverd.

Een goed product met snelle levering

Het product was snel in huis zoals beloofd en het product voldoet 100% aan mijn verwachting

We hadden dimmers besteld en kwamen er niet uit, klantenservice gebeld en uitstekend geholpen. Alles werkt naar wens

service

correcte en goede service

Snelle en correcte levering en info over levering

Uitgebreide webshop met video aansluit voorbeelden

Webshop met alle topmerken voor installatiematerialen. Fijn dat de bestelling voor verzending kan worden gecontroleerd op volledigheid. De levertijd is vlot en de communicatie met de webshop verloopt soepel

Goede en snelle service voor een goede prijs!

Goede en snelle service voor een goede prijs met een zeer uitgebreid assortiment. Een aanrader vooor iedereen.

Wederom perfect optijd en compleet geleverd

Elektrototaalmarkt heeft een groot assortiment aan elektro spullen. Ze zijn 1 van de weinigen die ook de legrand ledige verdelers in alle maten in hun assortiment hebben dit is voor mij altijd de reden om alles bij hen compleet te bestellen. Gemak dient de elektricien.

Blij mee

mooi product, werkt naar behoren en was netjes verpakt en geleverd voor een mooie prijs.

Snel geleverd gecombineerd met een goede prijs

Snel geleverd gecombineerd met een goede prijs

Snel geleverd en exacte productbeschrijving

Conform de beschrijving en een prima prijs

Uitstekend!!

Voor 16.30 besteld, en ook echt vlgd dag binnen!!! Goede instructievideo ook voor dimmers inbouwen!!

Goede adviezen na telefonisch contact.

Led inbouwkastjes besteld ter vervanging van bestaande armaturen. Inbouwhoogte 13 mm. Gelukkig een waardige vervangings set kunnen aanschaffen na deskundig advies. Super mooie lampjes in aluminium behuizing. Mooi warm licht. Erg tevreden :-).

Verzending ging niet vlekkeloos

Verzending ging niet helemaal vlekkeloos, de schuld van de verzender.

snel geleverd, nette service

Snel geleverd, nette service

Duidelijke site en goede snelle levering!!

Voor ons een nieuwe leverancier maar keurig geregeld!!

Top bedrijf snel binnen.was de eerste keer maar als goed ervaren.

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt

Duidelijke website met goede fotos, eenvoudig bestelproces. Goede normale prijzen. Geleverd in goede doos. Verzending via GLS gaat tegenwoordig prima.

Makeklijk besteld & snel geleverd

Mooi assortiment, makkelijk bestellen en snel geleverd

Topkwaliteit op tijd!

Ik koop mijn totale elektro behoefte bij Elektrototaalmarkt. Top spullen voor een scherpe prijs en strak geleverd.

Klantenservice was prima bereikbaar, vriendelijk en gaf me precies de informatie die ik zocht. Bestelling ging makkelijk, en was snel in huis. Prima bedrijf

Goeie service en aftersales.

Snelle levering en door een foutje mijnerzijds, goede probleemoplossers. Toppie.

Super fijne ervaring

Mensen daar zijn zeer kundig geven je geweldig goed advies , kom je er niet uit bel je wordt telefonisch top geholpen. Kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Top: op tijd en degelijk verpakt

Duidelijke webshop met genoeg details per product om de juiste keuze te maken. Handig is tevens dat Indien nodig vermeld wordt bij het aan te schaffen product, dat het gecombineerd moet worden met een ander product om het te kunnen gebruiken, scheelt zoekwerk en onaangename verrassingen.

Top prijs/kwaliteit

Raaco Premium XLT Echt een fijn ding, zeker voor deze prijs. Geen spierpijn meer van zware koffers sjouwen. Rollen maar. Heb koffers van B&W en Parat, denk dat deze er niet voor onder doet ook na wat langer gebruik.

Canadabaan 18 5388RT Nisterlrode

Over Elektrototaalmarkt.nl

Elektrototaalmarkt.nl is hét inkoopcentrum voor elektro. Wij leveren alle topmerken elektro tegen lage prijzen.