Met advies goed geholpen, ook afleveradres halverwege veranderen was geen enkel probleem

Top geholpen. Met advies goed geholpen. En het adres halverwege veranderen van Brabant naar zeeland was geen enkel probleem

Snel, correct en fijne service

Ik had mijn nieuwe boiler snel binnen (twee dagen, conform belofte) en de juiste spullen erbij (aansluitsetje). Ook het verlengen van de garantie was zo geregeld; weinig omkijken naar. Volgende week wordt de boiler geinstalleerd maar mijn 'mannetje' zei al: goeie keuze, nooit problemen met dit type boiler. Nah...dat wil je horen natuurlijk :-)

Snelle goede service, boiler werkt goed.

Snel en correct !

De bestelling werd correct en snel afgehandeld en dit alles aan de beste prijs.

snelle levering, goede service

een beschadigd onderdeel bij het transport werd snel en probleemloos nageleverd

Snel en volgens belofte

Boiler besteld en die werd prompt de volgende dag bezorgd.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijke bestelprocedure. Duidelijke site. Snel geleverd in prima staat.

zeer positief

sneelle levering goede service en professionele installatie

Netjes en snel gelevrd

Netjes afgehandeld en op tijd geleverd

Gewoon goed geholpen en snelle levering duidelijke als je vragen hebt.

Ook mooi van die extra garantie in plaats van 2 jaar 5 jaar top gewoon.

Snel

Supersnelle service

Goed en snel geleverd!

Goed en snel geleverd!

Plintboiler gekocht

Ter vevanging van mijn Grohe Red toch maar overgestapt op een doorsnee boiler met alleen warm water. Nieuwe boiler was binnen een dag geleverd en tegen een scherpe prijs.

Snelle levering en zeer scherpe prijzen

2 Nibe boilers besteld, €300,- goedkoper per stuk dan de concurrentie. Volgende dag keurig netjes geleverd en binnen gezet.

Telefonisch makkelijk bereikbaar Duidelijk antwoord op mijn vraag Snel geleverd

pakket niet compleet

heb de gegevens van ene Dhr J Kenter-Krapels gekregen pakket niet compleet

Maken hun beloftes waar.

Geweldige service. Had een verkeerd type besteld en omdat ik daarvoor telefonisch contact had gehad, werd ik gebeld en is alles goed gekomen. Echt waar : Vóór 13.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Super snelle levering, heel behulpzaam

We zijn telefonisch heel goed geholpen in de het maken van de juiste keuze. De boiler is ook snel en vakkundig geïnstalleerd door de mensen van boilergigant.

Snelle levering!! Top

Tbv nieuw te plaatsen keuken plintboiler aangeschaft. Mooie, overzichtelijke site. Boiler was op voorraad en idd volgende dag geleverd.

Een duidelijke site en snelle levering maar een veel te grote doos met teveel plastic erin voor zo'n klein object wat ik besteld had.

Heel snel geleverd

Netjes een telefoontje gekregen en met de vraag of hij al afgeleverd kon worden, anders een andere afspraak maken Netjes door post nl afgeleverd op de plek waar hij moet staan

Oog voor de klant

Boilergigant hielp mee om de keuze voor een bepaald type te verbeteren, waardoor ik een passender product kreeg dan ik had gevraagd, voor minder geld.

Over boilergigant.com

www.boilergigant.com is dé specialist op het gebied van elektrische boilers in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Ons team zit al meer dan 20 jaar in het vak. Door jarenlange ervaring in warm water oplossingen kunnen we je een uitstekend advies geven over de beste boiler, de minste energiekosten en de grootste waterbesparing en mogen we ons echte specialisten noemen.