Plintboiler gekocht

Ter vevanging van mijn Grohe Red toch maar overgestapt op een doorsnee boiler met alleen warm water. Nieuwe boiler was binnen een dag geleverd en tegen een scherpe prijs.

Snelle levering en zeer scherpe prijzen

2 Nibe boilers besteld, €300,- goedkoper per stuk dan de concurrentie. Volgende dag keurig netjes geleverd en binnen gezet.

Telefonisch makkelijk bereikbaar Duidelijk antwoord op mijn vraag Snel geleverd

pakket niet compleet

heb de gegevens van ene Dhr J Kenter-Krapels gekregen pakket niet compleet

Maken hun beloftes waar.

Geweldige service. Had een verkeerd type besteld en omdat ik daarvoor telefonisch contact had gehad, werd ik gebeld en is alles goed gekomen. Echt waar : Vóór 13.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Super snelle levering, heel behulpzaam

We zijn telefonisch heel goed geholpen in de het maken van de juiste keuze. De boiler is ook snel en vakkundig geïnstalleerd door de mensen van boilergigant.

Snelle levering!! Top

Tbv nieuw te plaatsen keuken plintboiler aangeschaft. Mooie, overzichtelijke site. Boiler was op voorraad en idd volgende dag geleverd.

Een duidelijke site en snelle levering maar een veel te grote doos met teveel plastic erin voor zo'n klein object wat ik besteld had.

Heel snel geleverd

Netjes een telefoontje gekregen en met de vraag of hij al afgeleverd kon worden, anders een andere afspraak maken Netjes door post nl afgeleverd op de plek waar hij moet staan

Oog voor de klant

Boilergigant hielp mee om de keuze voor een bepaald type te verbeteren, waardoor ik een passender product kreeg dan ik had gevraagd, voor minder geld.

Levering zoals aangegeven

Voor bestelling contact via Whats-app en gevraagd of de bestelling nog geleverd kon worden de volgende dag. Was al na 13:00 uur Antwoord was dat het nog wel zou gaan. 10min na mijn bestelling was de order al aangemeld bij transport en volgende dag geleverd

Snelle afhandeling en levering

Heel goed, zeer tevreden

Snel en betrouwbaar met een duidelijke nederlandse beschrijving

Goede service en snelle levering

Ik ben zeer tevreden met de boilergigant Informatie via chat zeer goed Bestelling gedaan en volgende dag netjes geleverd dus top Nu nog installeren en dan ben ik helemaal tevreden

Gedegen advies en vlotte afwerking / levering.

In verband met het gasloos maken van mijn appartement was ik op zoek naar een 120L electrische (smart)boiler. Mijn aanvankelijke keuze werd mij afgeraden door Boilergigant omdat men daarmee thans technische problemen ervaart. Er werd mij aangeraden een andere keuze te maken.

Zie onder

Het is beter om je beoordelingsverzoek pas na een paar dagen of zelfs weken te sturen. Het eerste verzoek was zelfs voor de boiler was afgeleverd. 1 dag later geleverd trouwens dan beloofd. En ik neem aan dat het installeren van een boiler niet altijd binnen een paar dagen is gerealiseerd.

super

super

Makkelijk te vinden en snelle levering

De website is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden. Ze doen zelfs suggesties wat je eventueel ook nog moet/kunt bestellen.

Snelle levering en makkelijke website

Het toestel werd zeer snel geleverd in Belgie.

Makkelijke en overzichtelijke site. Vriendelijke monteur.

De site van boilergigant is heel overzichtelijk met ook de juiste aanbevelingen om heel makkelijk je bestelling compleet te maken. Je kan ook meteen kiezen de boiler te laten installeren wat ik heel prettig vond. Snel na bestellen werd de afspraak gemaakt en is hij door een heel vriendelijke monteur gemonteerd. Heel goede ervaring dus.

Prima, snel geinstalleerd.

Goede ervaring. Alles verliep soepel. Installatieservice was prima.

Zeeeeer snel geleverd. Prima product.

Vragen werden snel en duidelijk geantwoord via de chat. Bestellen en betalen was makkelijk. Boiler was de volgende dag in huis en binnen 24 uur was ik al gebeld voor een afspraak met de monteur.

tevreden met een trage aanloop maar daarna super opgelost

er moet onderscheidt gemaakt worden met vervanging als iemand alleen een boiler heeft en niet ook nog een cv ketel met alleen een boiler is er iets meer spoed bij

Helder en duidelijk

Goede communicatie via de chat en vooral in de avonduren. Snelle levering en installatie binnen een paar dagen.

Jan Valsterweg 50

3315LG Dordrecht

06 40 25 56 58

Over boilergigant.com

www.boilergigant.com is dé specialist op het gebied van elektrische boilers in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Ons team zit al meer dan 20 jaar in het vak. Door jarenlange ervaring in warm water oplossingen kunnen we je een uitstekend advies geven over de beste boiler, de minste energiekosten en de grootste waterbesparing en mogen we ons echte specialisten noemen.