Precies goed

Het juiste cadeau, op het juiste moment.

Duidelijke website, snelle correcte levering

Artikel bijna nergens meer leverbaar. Bij Kdooh nog wel. Informatie prima en levering vlot. Maakt het extra leuk dat alles al mooi ingepakt was.

Teleurstellend.

Bestelling ontvangen. Een kaart was al beschreven op de achterkant. Direct gemaild omdat door te geven. Volgende dag de kadodoos die trouwens wel heel mooi verpakt was, uitgepakt voor de zekerheid voordat ik hem kado zou geven. Bleek de deksel van de doos flink gedeukt! Echt zo balen! Direct weer een email gestuurd. Ik krijg geen reactie helaas........

Heel goed.

Zeer goede service, klantvriendelijk en een mooie collectie.

Leuke Kdoohs

Leuke site met verrassend leuke kadootjes. En een klein probleempje werd naar volle tevredenheid snel opgelost

Geweldige klantenservice!

Na mijn bestelling bleek dat het product wat ik bestelde toch niet op voorraad was. Hierop werd ik netjes teruggebeld en kon ik het kosteloos omruilen voor een ander product. Toen het de volgende dag thuis werd bezorgd, zat er ook nog eens een klein aardigheidje bij vanwege het misverstand. De klantenservice is echt top!

Het was heel mooi en handig.

De cadeautjes waren heel bijzonder mooi en creatief.

Snelle service goed verpakt

Een prettige ervaring

Ruime keuze in niet alledaagse kadootjes Op tijd bezorgd en goede communicatie Snel contact. Leuke webwinkel!

Verfrissend en voor ieder wat wils

Overzichtelijke webshop, super service en levering. Vooral het kunnen toevoegen van een persoonlijke videoboodschap maakt het schenken nog leuker !

Super leuke cadeautjes!

Snelle levering, mooie cadeaus!

Uitgebreid assortiment en super service

Veel keuze, goede communicatie en snelle service. Mooi ingepakt ook, bedankt !

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Leuke apart kado’s, makkelijk te bestellen en heel vlot bezorgd.

Super leuke sortering aan cadeautjes

Hele snelle levering en keurig verpakt

Perfect verzorgd

Origineel en persoonlijk. Echt heel mooi. De ontvanger is dolblij en gelukkig.

Unieke producten en leuk verpakt

Heel leuk cadeau ontvangen. Het was heel leuk verpakt met een persoonlijke touch en hele leuke unieke producten erin. Echt een verwennerij om te krijgen!

Goed advies en snel geleverd.

Kdooh benaderd voor om een geschenk pakket samen te stellen. De beste meneer heeft mij voorbeelden laten zien via de E-mail waaruit ik kon kiezen. Hierna heb ik een besluit genomen welk pakket het is geworden. Ik had het pakket netjes binnen 2 dagen in huis. De volgende keer zou ik mijn (geschenk)pakket hier weer bestellen.

Originele cadeautjes!!

Ik heb van jullie leuke cadeautjes voor mijn verjaardag gekregen. Ook de verjaardagscadeautjes voor mijn zoon vielen goed in de smaak (vooral de badparels)..Lekker verwend dus! Onwijs bedankt!!

Uitstkende service

Uitstekende service top

Bijzondere cadeaus adequaat verstuurd!

Bestelling plaatsen is eenvoudig en als de ontvanger de dag daarop opeens verhuisd naar een ander zorgcentrum, is een mailtje voldoende om de adreswijziging door te voeren en de ontvanger gelukkig te maken. Dat is mooi. Klantgericht!

Super snelle levering en originele cadeaus voor mijn vriendinnen! Mooi ingepakt en geleverd! Hier ga ik vaker bestellen.

Fijne koop ervaring!

Leuke originele producten voor elk budget! Het zag er erg goed verzorgd uit.

Ruime keuze

In zeer korte tijd hebben ze hun assortiment weten uit te breiden. Onwijs leuke en interessante spullen, ergens anders kom ik dit niet tegen. Moeite waard om hier cadeaus en leuke spullen voor jezelf te halen!

Kdooh heeft het!

Erg lastig altijd om iets uit te kiezen als Cadeau, tot dat ik op de website van Kdooh kwam! Zij hebben een erg groot assortiment met een top service!

Topcadeau: snel geleverd en mooie kwaliteit!

De volgende dag al een mooi cadeau in huis en extra leuk dat het ingepakt wordt en met een handgeschreven kaartje maakt het het geheel toch net wat persoonlijker. Mooie kwaliteit en blije mensen met het cadeau. Kortom: top!

Over Kdooh

Kdooh heeft unieke samengestelde cadeaus! | Origineel & Persoonlijk | Voor jong, oud, mens, dier & elke gelegenheid.