Zeer goed.

Geleverd product is precies wat ik verwacht had. Levering ging ook zeer soepel.

Vlotte verwerking van de besteling en perfect uitgevoerd.

uitstekend.

Geweldig, goede service en snel geleverd

Voor de tweede keer een bestelling gedaan, ook deze keer weer op tijd geleverd. Ook nog persoonlijk afgeleverd door een staff lid van Vloerenmarkt.

Top! Snel en netjes geleverd.

Mooie plinten, precies zoals op de foto. De levering was ook fijn, niet de hele dag wachten, maar een tijdsslot en een seintje van een zeer vriendelijke chauffeur dat hij met een half uur voor de deur staat.

Snelle communicatie en hele fijne, persoonlijke service!

Wij zijn heel erg blij dat we onze vloer bij de Vloerenmarkt hebben besteld! Naast dat we hier de beste prijs hadden gevonden voor de vloer die we graag wilden, werden we ook heel snel geholpen en werd de vloer al snel geleverd! 10/10 recommend!

Geen klachten

Top geleverd lekker snel

Mooi product makkelijk te verwerken

Super meedenkend, fijne communicatie en betrouwbaar!

Met mijn onervarenheid heb ik veel vragen kunnen stellen, waar ze geduldig antwoord en advies op hebben gegeven. Ik wilde de producten ook snel hebben, waardoor ze met de leverancier hebben geschakeld om dat af te checken en dus geen valse beloftes deden om maar te verkopen. Na dit afgecheckt te hebben, moest het wel voor vrijdagmiddag 12 uur besteld worden. Dit was mij door drukte ontschoten. Pas aan het eind van de middag besteld en met ze gebeld om te kijken of het alsnog maandag binnen kon komen. Dit was lastig, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen bij de leverancier! Uiterst tevreden over de service en wij kunnen zonder vertraging weer verder door Vloerenmarkt!

Snel geleverd om goede omruilservice

Snelle levering en goede service

Ruim aanbod

De door ons gekocht artikelen waren nergens in zoveel varianten te krijgen als bij Vloerenmarkt.

Doen goed hun best

Vloer besteld voor scherpe prijs. Levertijd op website bleek helaas niet te kloppen, was voor ons geen probleem en er is goed over gecommuniceerd. Ons geluk was dat er ondertussen een kortingsactie kwam waar we dan nog aanspraak op konden maken. Dit werd ook gelijk goed verwerkt. Bij levering helaas 1 pak beschadigd, hier wordt nog een nieuwe voor opgestuurd. Al met al toch een een aanbieder die ik zou aanraden!

Super snelle levering

Besteld en was super snel al geleverd. Erg blij mee

Snel en top product

Snelle levering.

Het product wat ik zocht was alleen bij jullie leverbaar.

Gewoon goede plinten geleverd, superrrr mooie kwaliteit

Gewoon goede plinten geleverd, superrrr mooie kwaliteit

duidelijke communicatie

verwachtingen over leveringen worden meteen gegeven en nagekomen. Er wordt meegedacht met oplossingen en ook uit eigen initiatief wordt contact gezocht als er leveringsproblemen zijn. Producten zijn natuurlijk goed maar waar een bedrijf een verschil in kan maken is de communicatie en die is goed.

Prima spul

Fijne lijm gemakkelijk te doseren en te strijken met de lijmkam.

Komt afspraken na

Bij de uitlevering van mijn bestelling was er wat fout gegaan. Na telefonisch contact direct geregeld dat er nog wat na geleverd zou worden, op de dag dat het mij uit kwam. Dit is ook gebeurd. Dus alles binnen een paar dagen alsnog opgelost. Keurig

Doen wat ze beloven op site

Prijs kwaliteit goed

Persoonlijk contact en duidelijke afspraken

Telefonisch contact gehad, gelijk bij de juiste persoon terecht gekomen en duidelijke afspraken kunnen maken.

Keurig optijd bezorgd.

Mooie plinten en snelle levering

Veel keus. Snelle levering en prettige communicatie. Prettige prijzen.

Geweldig!!

Bestelling was vrij snel geleverd en vriendelijke bezorger.

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!