Bezorging verliep niet vlekkeloos

Op de afgesproken afleverdag werd het product niet bezorgd. Gevolg: gehele periode thuis gebleven, maar tevergeefs. Op de trace&track werd bovendien gemeld dat het product was bezorgd. Na zelf er achteraan te zijn gegaan is het product op een nieuw moment bezorgd. Aanbeveling: als de bezorging niet plaats vindt, verstuur dan een mail met redenen en een nieuwe afspraak. Laat de klant er niet zelf achteraan moeten gaan.

Veel keus en eerlijk advies!

Op zoek naar een PVC vloer en had hierover een aantal vragen. Telefonisch eerlijk advies gekregen en zo een goede keus kunnen maken. Super bedankt!

Degelijke kwaliteit wel erg prijzig

Site is overzichtelijk en levering was vlekkeloos. Goed en stevig ingepakt. De hoogte van de verzendkosten vind ik zelf buiten proporties voor de afmeting van de doos. Kwaliteit mag er echter wel zijn. Het is dat onze lengte niet in de bouwmarkt was, dat ik genoodzaakt was verder te kijken. Conclusie; blij met het product, gezien de prijs en de prijs voor verzending zal ik niet nog wat bestellen hier.

Supersnelle Service en zeer Klantvriendelijk

Eindelijk een bedrijf die weet hoe het hoort om met klanten om te gaan. Je wordt niet afgewimpeld maar er wordt meegedacht. Snel en efficiënt! En om niet te vergeten de prijzen en kwaliteit zijn top! Ze hebben afhaalpunten door heel Nederland. Ik kon mijn bestelling in Den Haag al ophalen na 5 minuten. Super service. Tot de volgende bestelling.

Perfecte service

Je wordt netjes te woord gestaan en alles op tijd en in goede staat geleverd.

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering en ontzettend goede service. Materiaal ook goed en netjes verpakt. Aanrader om te bestellen!

Is de eerste keer dat ik bij juli besteld heb . Jullie producten zijn zeer goed . Zal in de toekomst nog wel bestellingen doen . Bedankt

Prima service!

Ivm een spoedbestelling veel vragen gehad. Deze werden keurig en met geduld beantwoord. Superservice.

eenvoudig besteld, snel geleverd, goede kwaliteit, top!

Mooie keuze, perfecte levering

Keuze mogelijkheden voldoende. Materiaal beantwoord de verwachtingen. Snelle en´ correcte levering.

Snelle service en communicatie prima via de mail .

keurig geleverd

product zoals beschreven en netjes verpakt gezien de lengte

Goede service en snelle levering

4x1 meter van verschillende plinten besteld om keuze te maken. Dit is netjes verrekend in de definitieve bestelling.

Gevonden wat we zochten

Snel en netjes

Wat een heerlijk bedrijf!!!! Levert snel en goed verpakt!!!

Prima producten en snelle levering!

Ook een kleine nalevering werd snel bezorgd.

Uitmuntend

Makelijk te bestellen En snel geleverd

Prima , goede service en snelle levering

Prima, wat we besteld hadden was niet meteen leverbaar maar we werden netjes gebeld en zij kwamen met een prima oplossing.

prima online winkel

snelle levering prima service

Vloerenmarkt, betrouwbaar en snel

De eerste kennismaking met Vloerenmarkt is positief. Het bestellen via de site verloopt makkelijk en is goed uit te voeren. de levering is te volgen. De geleverde goederen zijn conform hetgeen is besteld. Ook de aanpassing op de bestelling is op een correcte en snelle wijze verwerkt. Hiervoor werd zelfs de ingepakte originele bestelling voor aangepast. De manier van betalen verliep snel en overzichtelijk door het leveren van extra facturen.

Makkelijk besteld en afgehaald.

Prima website en afhandeling

Keurig en snel

Netjes afgeleverd, snel en op tijd. Product komt overeen met de beschrijving op de website

gewoon normaal

bestelt en ontvangen. goed product

Levertijd 6 wkn i.pv. 4 dgn

Levertijd veel langer en verkeerd product geleverd. Wel netjes telefonisch afgehandeld.

Prima product, ga Ed contact, snel geregeld. Jammer dat de bezorgkosten wat hoog zijn bij kleine afname ,daarom afgehaald..

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!