Voegpasta voor pvc bruin en wit besteld

Super goed geholpen door dit bedrijf, ik heb gebeld en gesproken met Serge en hij heeft ons deze voegpasta aangeraden. Voor ons is dit het echt wonderspul, wij hadden hier en daar wel behoorlijk wat kieren tussen de pvc en wisten niet hoe wij dit moesten oplossen, tot we deze pasta binnen kregen. Je ziet helemaal niets meer van de kieren. Daarnaast was de levering ook super snel, maar daar waren de kosten ook wel na verzenden is €8.95. Maar dit was het allemaal waard! Nogmaals bedankt. Mvg Nicole Van der Lee

Kon niet beter, super klantvriendelijk!

Zeer goede ervaring, persoonlijke, klantgerichte en supersnelle communicatie. Er waren buiten de vloerenmarkt om wat issues met de levering van het bestelde product. Ik schreef hier s avonds een email over en werd binnen 5 minuten al opgebeld. Zeer snelle en adequate opvolging tot alles op orde was. De service was echt top!!

Goede ervaring.

prima, ik had alleen geen bericht wanneer het gebracht werd maar ik was toevallig thuis.

Top levering

Zeer snelle levering. Om 21:00 besteld de volgende dag om 09:00 geleverd. De kwaliteit van de plinten was prima zoals verwacht.

was uitstekend

heel veel keuze en goed geprijst en levering ook heel snel

Betrouwbaar

Alles op tijd verstuurd, had één probleempje en dat hebben ze perfect opgelost na 1 telefoontje. Dus nergens achteraan hoeven gaan.. toppie

Geweldig geholpen

Ze hebben ons echt uit de brand geholpen en meegedacht in een oplossing. Snel geleverd en goede communicatie.

Prima prijzen Snelle levering Topverkoper

Ontzettend goede service

Super Goede service, verkoper heeft telefonisch contact opgenomen en verteld dat het een dag of 10 zou duren voordat de profielen geleverd zouden worden. Maar Ik had het met spoed nodig. Verkoper heeft met spoed geregeld dat ik een ander profiel met zelfde maatvoering kon afhalen in Den Haag Zodat ik door kon gaan met de vloer! Op de afgesproken dag de profielen geleverd. Ik kan niet anders zeggen dat de service ontzettend goed was en dat mag ook wel eens gezegd worden!!!!

Slechte levering

1 x 3 meter plus 2 x 1 meter zelfklevende strip betaald. Blijkt te moeilijk. Wordt 1 x 3 meter en 1 x 1 meter geleverd. Foutje, rest wordt nageleverd. Zitten we vandaag op te wachten.

Top geregeld

Super klantervaring in showroom

prima geregeld

Nette plinten , netjes afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

Geweldige service, super kwaliteit!

Ik had laminaat voor trappen gekocht. De kwaliteit is super. De levering was op tijd. Zij adviseerden over het juiste profiel voor de trap. Ik moest enkele overgebleven stukken terugsturen en ze accepteerden de retourzendingen zonder klachten. Ook de terugbetaling was meteen geregeld. Al met al een geweldige ervaring, zeer tevreden dat ik de laminaten van dit bedrijf heb gekocht. Speciale dank aan Raymond die geweldige service heeft geboden!

Netjes, sportief, klantvriendelijk

Te veel besteld, werd direct teruggenomen en gecrediteerd.

een hele goede service

geduld om me vragen te beandwoorden

Top service!

Goede en snelle afhandeling! Nogmaals top service!

Gebeld of de trapprofiel op voorraad was zeer vriendelijke man aan de telefoon :) besteld en opgehaald

Erg snel!

Snelle levering en erg mooie vloer. Geen mail ontvangen van verzending, maar de vloer was wel binnen op het moment dat geschat werd in een andere mail. Prima!

Snelle levering, heldere communicatie.

Goede prijs. Kwaliteit! Snelle levering. Wat niet voorradig is wordt meteen gecommuniceerd. Maatvast. Strak! Top materiaal. Zeer tevreden!

Goede snelle service

Was wat verkeerd gegaan , was ook geen probleem dit werd super snel opgelost. Telefoon werd snel op genomen en netjes te woord gestaan. Kortom leuk bedrijf

Snel en netjes geleverd!

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven.

Goed materiaal, snelle levering

Wellicht mag het wat goedkoper.

Goede service, deel levering zo der extra verzendkosten

Totale hoeveelheid was niet op voorraad maar kreeg zonder extra verzendkosten eerste en tweede levering tijdig geleverd

Verzending liet op zich wachten

Product zou binnen 48 uur binnen zijn. Helaas was duurde het 3 dagen langer. Waardoor ons werk aan de vloer stil kwam te liggen.

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!