Goede prijzen en snelle levering. Vriendelijke chauffeur die 10 minuten voor aankomst een belletje geeft.

Levering snel en kwaliteit zeer goed.

Hoge plinten in RAL besteld en levering zoals in mail aangegeven keurig op tijd. Eenvoudig te bestellen en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Prettig

Goed advies door aardige eigenaar. Groot assortiment. Zeker de moeite waard om afspraak te maken voor een kijkje in de showroom.

super snel geleverd.

's avonds voor 21:00 uur besteld, de volgende morgen om 09:30 uur geleverd. Dit noem ik klasse!

Deskundig advies

Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed en volgende dag na bestelling geleverd

Primadeluxe

Alles volgens afspraak goed produk op tyd afgeleverd no problemo

Goedkoop en betrouwbaar

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd.

Top service!!

Ik had plinten besteld maar op de dag van leveringen kwam ik erachter dat ik de verkeerde besteld, toen heb ik de vloerenmarkt gebeld of ik ze nog kon omruilen en ondanks dat de chauffeur al onder weg was konden ze nog geruild worden. Uiteindelijk heb ik dus toch nog de goede plinten gekregen en ik hoefde niks bij te betalen. Top service en vriendelijk mensen bij de klanten service!

Ruime keuze uit profielen voor vloer en trap die niet overal te krijgen zijn. Volgende dag al geleverd, goede communicatie hierover.

Top ervaring over heel de linie!

Het bestelproces is erg eenvoudig binnen een ruim assortiment. De levering is top en ook de klantenservice is prima. Had zelf een fout gemaakt tijdens de bestelling en deze werd met een telefoontje hersteld. Ook de communicatie mbt de levering en de levering zelf waren klasse. In een woord: top!

Verkeerde kleur plinten bestel, werd meteen opgenomen aan de telefoon en keurig netjes omgeruild, snelheid, netheid en beleefdheid. Wat ren TOPBEDRIJF

Snel besteld, snel geleverd.

Vertrouwd, top.

Goede prijs en snelle levering

Bestellingen worden snel verwerkt en er is goede communicatie via mail over de status. Levering is binnen enkele werkdagen.

Super goede service

Hadden een bestelling geplaatst en dat waren niet de juiste tien ze geleverd werden. Bedrag werd keurig terug gestort en de nieuwe bestelling was er twee dagen later.

Levering perfect op tijd en vriendelijk!

Het profiel is datgene wat gevraagd

Goede service.

Goede service, duidelijke website. Leuke aanbiedingen op de toch al betaalbare artikelen.

Snelle en juiste levering en goede kwaliteit

De bestelling werkt zoals aangegeven binnen 3 dagen geleverd. De bestelling klopte precies en de kwaliteit van de plinten was ook goed. Ik kan iedereen deze partij aanraden.

Duidelijk snel en goed contact.

Tot nu toe prima ,maar moet de plinten nog leggen .dus kan nog niks over de kwaliteit zeggen.

Perfect geholpen

Goed geholpen. Besteld per telefoon. Stond klaar in Amsterdam. Snel afgehandeld.

Prima l

Zeer goede service, ook met een telefoon gesprek prima geholpen. Dank daarvoor

Snelle levering zoals aangegeven. Plinten goed verpakt onbeschadigd aangekomen..

Perfecte service en snelle levering.

Levering was keurig snel maar helaas niet compleet. Een belletje was genoeg en het ontbrekende product was super snel en zonder problemen nageleverd.

Top kwaliteit, top service

Na lang zoeken voor een goede afwerking van mijn tegelvloer kwam ik uiteindelijk bij vloerenmarkt terecht. Hier vond ik bijna direct dat wat ik nodig had, oa door de zeer overzichtelijke website.

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!