Een prachtige vloer en een super fijne begeleiding!

De aankoop van onze super mooie pvc vloer is volledig vlekkeloos en in een hele prettige sfeer verlopen. Goed advies, ruime keuze, meedenken, flexibiliteit, vakkundigheid. Naast het goede advies is de vloer perfect gelegd, afspraken goed nagekomen en alles netjes afgewerkt en afgerond. Hier kunnen veel bedrijven iets van leren. Heb je een vloer nodig, dit is je adres!

Eenvoudig besteld, tijdig bezorgd, goed product. Kortom top zaak!

Zie hierboven

Vriendelijk personeel en snelle levering

Prettig en behulpzaam. Telefonisch contact voor het retourneren en omruilen nieuw product. Heel persoonlijk.

Snel en goede prijs kwaliteit

Fantastisch bedrijf

Ik vind het een zeer klantvriendelijk bedrijf. Zeer goede service.

Alles Top!

Snel servies, top artikelen, vriendelijk personeel!

Briljant

Goede levering en kwaliteitsvolle materialen, voor prijs kwaliteit.

Hele goede service, nadat ik een verkeerde bestelling had geplaatst werd dit binnen een paar uur geregeld en had ik binnen 2 dagen alsnog de juiste plinten. Plinten zien er super mooi uit.

Mooie plinten, snel geleverd

De plinten werden een dag na de bestelling al geleverd. En even voor aflevering is nog gebeld door de vriendelijke chauffeur dat hij eraan kwam. Materiaal was goe ingepakt en onbeschadigd. Plinten voldoen precies aan de verwachting. Al met al een zeer goede keuze.

de producten werden snel geleverd. was goedkoper als in de bouwmarkt. kreeg het thuis bezorgd.

Belachelijke hoge verzendkosten voor een brievenbus pakketje

De gewenste kwaliteit en snel geleverd

De bestelling die ik gedaan had was volgens een redelijke prijs, het werd volgens afspraak geleverd en bovenal een goede kwaliteit

Bijzonder vriendelijk en redelijke prijs.

We zijn zeer tevreden doordat we niet teveel betaald hebben en correct en snel geholpen zijn. Voor nalevering omdat de voorraad onvoldoende was word een oplossing geboden voor een groter traptreden paneel zonder extra kosten.

Ik had de verkeerde maat plinten besteld en moest eigenlijk wat dikkere hebben. Dit was dan ook binnen een uur geregeld en binnen 2 werkdagen werden de verkeerde opgehaald en kon ik de juiste in ontvangst nemen. Al met al top service!

Snel geleverde mooie hoge overzetplinten

Echt een aanrader deze mensen snappen het ‘s morgens besteld ‘s avonds geleverd echt top

Snelle levering. Laat besteld, kregen de garantie dat de ondervloer er op tijd zou zijn.

Snelle en betrouwbare levering. Ondervloer is van zeer goede kwaliteit.

Goed geholpen en netjes geleverd

Netjes op tijd geleverd

In een dag geleverd

Supersnel en kwalitatief

Supere snelle levering en producten waren van heel goede kwaliteit, super tevreden.

Jammer kapotte plint

Besteld en volgende werkdag al in huis zo snel waren de plinten bij ons bezorgd helaas pakte de bezorger de plinten en knalde tegen zijn bus aan dus plinten kapot! Hij zag het en zei ik maak er melding van en jullie krijgen nieuwe. Ik werd snel gebeld over het probleem, en er werden al snel nieuwe plinten geleverd De volgende dag al in huis! Waardoor ik snel door kon! Heel erg fijn bedrijf! Me tweede order komt ook zeker bij hun!

Naar verwachting

Keurig volgens afspraak, zoals je ook mag verwachten.

Top service, klantvriendelijk

De bestelde profielen hadden een erg lange levertijd vanuit de producent. Vloerenmarkt heeft er actief achteraan gebeld en het mogelijk gemaakt dat de profielen alsnog 2 weken eerder kwamen.

Zeer behulpzaam

Zeer goed. Snelle levering en toch nog twee keer kunnen wisselen van product

Bijna helemaal top, verpakking laat iets te wensen over

Eenvoudig besteld en snel geleverd (volgende dag). Product was zoals weergegeven on-line, top dus. Enig nadeel was de verpakking. Een hoeklijnprofiel verpakken in een grote doos, wordt blijkbaar door vervoerder anders behandeld dan gehoopt. Doos was bij aankomst enigzins vervormd, inhoud en dus helaas hoeklijnprofiel ook. Gelukkig nog acceptabel recht kunnen buigen. Had, denk ik, voorkomen kunnen worden door profiel in ronde kartonnen koker te verzenden. Gratis tip voor de volgende keer :)

prima service

Ze doen wat ze afspreken prima leverancier.

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!