Top geregeld!

Houden geen afspraken in

Er was gebeld vorige week en er was beloofd dat het uiterlijk woensdag binnen bij mij zou zijn is nu al donderdag nog steeds niets waardeloos

Mooie click pvc vloer gekocht

Snelle levering. Netjes afgeleverd. Inmiddels ligt de vloer erin en ziet er heel strak uit.

Prima afhandeling!

Overzichtelijke shop, uitgebreid assortiment.

Topbedrijf!

Volgens afspraak PVC vloer en plinten geleverd!

Topbedrijf

Volledig volgens afspraak een nieuwe PVC vloer geleverd!

snelle levering en fijn materiaal, de kleur was perfect

heel goed

Prettig, meedenkend, prima service

Hele goede ervaring. Snelle levering, prima product.

Perfecte service

Super service en prima product.

Snel en correct

Snel en correct

Super fijn geholpen

Hoek profielen besteld en afgehaald in Nieuwegein. Daar konden we na het zien van de profielen nog van kleur wisselen. Heel fijn dat je nog zo geholpen wordt in COVID tijden.

Zeer correct uitgevoerd. Prima spullen.

Alles prima.

Alles prima.

Men kon het gevraagde profiel niet leveren maar er is een goed alternatief aangeboden.

Zeer goede service

Ik had één plakstrip besteld met ee lengte van 2 meter. Ik werd gebeld of dat wellicht in twee delen kon omdat het dan via normale bezorging zonder extra kosten kan. Helaas had ik de volledige lengte nodig. Het werd zonder problemen geregeld, met een vrachtwagen, zonder extra kosten.

Prima levering

Mooi product en supersnel geleverd (binnen één dag)

Mooi product geeft wat ruimte om fouten bij het snijden te corrigeren (zowel te veel als te weinig wegsnijden)

Erg tevreden en goed geholpen!

Gevraagde product was niet op voorraad. Werd netjes en snel gebeld. Gezien de lange(te) levertermijn samen met de medewerker naar een oplossing gezocht. Dik tevreden!

Na een manco levering, contact opgenomen. De manco werd binnen 2 dagen geleverd. Goede service en klantvriendelijk.

snel en vakkundig geholpen

ik had naar het bedrijf gebeld, maar er werd niet opgenomen. Later werd ik terug gebeld of er iets was wat ze voor mij konden doen. Dat vond ik erg netjes en klantvriendelijk.

Prima, en snel geleverd!!!

Prima, en snel geleverd!!!

snelle levering en goede service en kwaliteit

prima kwaliteit

Makkelijk en snel

Makkelijk besteld, snel opgehaald op gewenste locatie.

Super snel geleverd

Super snel geleverd geheel volgens verwachting. Dik tevreden !!

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!