Top website en fijne service

Mooie overzichtelijke website met een ruim aanbod. Online bestellen gaat erg eenvoudig. Fijn persoonlijk advies bij vragen. Aanrader!

Prima product

Prima product en lag zelfde dag nog klaar om op te halen

Perfect en super snel!

Voor de tweede keer besteld en wederom een uitstekende ervaring. Fijne communicatie en snelle levering!

Contact gehad met verkoper

Na overleg met verkoper review veranderd omdat de klacht over de bezorging van extern bezorg bedrijf ging en niet over de producten. De producten waren namelijk goed. Mail verkeer kan wel verbeteren. Oplossing niet echt aangeboden. Maar over telefoon aardige meneer.

Beste Kim, Vervelend dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening en dat u ruim een week later na levering een negatieve review plaatst zonder ons eerst de kans te geven om het probleem gezamenlijk te bespreken. Na een intern onderzoek van de situatie, willen we het volgende aanstippen: 1. Op 30-03 heeft u van ons een bevestigingsmail ontvangen waarin stond vermeld dat de plinten op 04-04 bezorgd zouden worden. 2. In de ochtend van de levering 04-04 heeft u een Track & Trace-link ontvangen, waardoor u op de hoogte was van het tijdstip waarop uw bestelling bezorgd zou worden. 3. 15 minuten voor de levering heeft de bezorger u geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Er werd niet opgenomen. (Er is bewijs van deze poging.) 4. Er zijn 2x pogingen gedaan om aan te bellen bij uw deur, maar er werd niet opengedaan. Daarnaast heeft u ons niet op de hoogte gebracht van uw afwezigheid Om te voorkomen dat u 2 maal bezorgkosten zou moeten betalen vanwege uw afwezigheid tijdens de levering, heeft de bezorger ervoor gekozen de plinten op een veilige plek in het portaal achter te laten. Er is een foto gemaakt als bewijs van deze handeling er is ook een mail over verstuurd. Kortom, wij hebben ons uiterste best gedaan om uw bestelling volgens afspraak te bezorgen. Het is dan ook volkomen onterecht ons bedrijf zo negatief te beoordelen. Misschien toch de toekomst beter om zelf naar de winkel te gaan als u alle communicatie met betrekking tot de bezorging negeert en vervolgens de schuld bij ons neerlegt. Met vriendelijke groet, Team | Vloerenmarkt.nl

Super service!

Super service! Jammer dat het product niet meer leverbaar was, maar dat is op een zeer prettige manier afgehandeld.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Heel makkelijk en voor een goede prijs een nieuwe kwaliteit vloer met bijbehorende plinten uitgezocht op de website en vervolgens thuis laten bezorgen! Super tevreden tevreden over de prijs, de snelle levertijd en de kwaliteit van de producten.

PERFECT!!!!!

Dit bedrijf is een voorbeeld voor anderen! Ze zijn uitstekend in klantenservice, communicatie en levering, en bieden ook nog eens de laatste prijzen voor PVC vloeren en Plinten. Kortom, super goed!!!.

Slecht , hierna goed

1 e order is afgerond, maar nog niets ontvangen en de tracking geeft niets aan. De 2e opdracht is uiteindelijk 4 dagen later ontvangen ondanks dat DHL wederom aangaf dat het later zou worden bezorgd.

Goedeavond heer Koch, We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening en direct een negatieve review heeft geplaatst zonder ons eerst de kans te geven om het probleem aan te pakken en een passende oplossing te bieden. Zoals besproken tijdens ons telefoongesprek, hebben we de Track & Trace-informatie van DHL geanalyseerd. Hieruit blijkt dat uw pakketje is vertraagd wegens onjuiste sortering en hoogstwaarschijnlijk morgen opnieuw wordt aangeboden. De melding die u heeft ontvangen dat uw bestelling is afgerond, heeft enkel te maken met de automatische koppeling van ons systeem op het moment dat het product het magazijn verlaat. Zie ook de bijlage. Indien het pakketje om welke reden dan ook niet aankomt, zullen wij kosteloos een nieuw profiel naar u opsturen. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is, maar vertragingen bij DHL hebben wij helaas niet in de hand. Het is dan ook niet mogelijk om onze systemen 100% daarop aan te passen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. We zullen de levering komende dagen nauwlettend in de gaten houden. Met vriendelijke groet, Serge | Vloerenmarkt.nl

Goed en snel service

Chauffeur was super vriendelijk en bekwaam

Mooie plinten gekocht prima prijs, snelle levering

Alles naar wens

Prima bedrijf

Leveren snel. Afspraken maken over bezorgen op lastig bereikbare plekken is geen probleem. Uiterst vriendelijke en behulpzame supportafdeling.

Doen wat er beloofd is

Zie hierboven

Goede producten voor de juiste prijs en TOP bezorging.

Goede producten voor de juiste prijs. De bezorging wordt door een eigen transportdienst uitgevoerd. Gezien mijn bestelling maakte ik mij zorgen over de staat van het product waarin ik deze zou ontvangen maar door de eigen bezorgdienst werd het product in perfecte staat aan mij overgedragen.

Bestelling geplaatst, kreeg ik net je een mailtje dat mijn bestelling op een dag wordt bezorgd dat ik niet kon… maitje teruggestuurd of het op een andere dag kon! Ja hoor geen probleem.. Van bestellen tot bezorgen tip top geregeld

Vlotte levering en zeer correct

Correct en vriendelijk

Veel keuze en uitmuntende service

Zeer goede website. Alles klaar en duidelijk. Ruime keuze, gemakkelijk te bestellen en zeer vlotte en snelle levering. Geleverde producten voldoen aan de vereisten.

Hele fijne webshop

Spullen direct nodig, afhalen was eigenlijk niet nodig maar na 1 telefoontje alles geregeld zodat ik het product meteen bij locatie in de buurt op kon halen! En zelfs nog een artikel erbij kunnen bestellen wat ze niet eens in assortiment hadden. Echt heel fijn mensen die met je meedenken in oplossingen.

Mooi product

Zeer snelle levering en op tijd super

De volgende dag kon ik mijn plinten al ophalen

Helemaal top

Snelle en vooral zéér vriendelijke kerel leverde mijn bestelling

Wooow snelle levering

Ik had een heel stel witte plinten nodig. Dus een beetje googlen. Kwam ik Vloerenmarkt tegen. Ik kende het niet. Maar ze hebben super snel geleverd en ik heb mooie producten thuis. Bedankt Vloerenmarkt.

Heel tevreden

Zeer snelle levering.Zeer degelijke producten.Prima bedrijf.

Top product!

Super tevreden tevreden over de Prijs, snelle levering en het product. Ik was al een paar jaar op zoek naar kunstofplinten die voor 100% uit kunstof bestonden voor in de hal met optrekkend vocht. Onze woning is bijna 200 jaar oud en gebouwd op staal. (Zeg maar zandlaag) de onderste delen van de muren rondom geimpregneerd om het optrekken van vocht te blokkeren en vervolgens af te werken met deze prachtige kunstofplinten.

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!