Gevonden wat we zochten

Snel en netjes

Wat een heerlijk bedrijf!!!! Levert snel en goed verpakt!!!

Prima producten en snelle levering!

Ook een kleine nalevering werd snel bezorgd.

Uitmuntend

Makelijk te bestellen En snel geleverd

Prima , goede service en snelle levering

Prima, wat we besteld hadden was niet meteen leverbaar maar we werden netjes gebeld en zij kwamen met een prima oplossing.

prima online winkel

snelle levering prima service

Vloerenmarkt, betrouwbaar en snel

De eerste kennismaking met Vloerenmarkt is positief. Het bestellen via de site verloopt makkelijk en is goed uit te voeren. de levering is te volgen. De geleverde goederen zijn conform hetgeen is besteld. Ook de aanpassing op de bestelling is op een correcte en snelle wijze verwerkt. Hiervoor werd zelfs de ingepakte originele bestelling voor aangepast. De manier van betalen verliep snel en overzichtelijk door het leveren van extra facturen.

Makkelijk besteld en afgehaald.

Prima website en afhandeling

Keurig en snel

Netjes afgeleverd, snel en op tijd. Product komt overeen met de beschrijving op de website

gewoon normaal

bestelt en ontvangen. goed product

Levertijd 6 wkn i.pv. 4 dgn

Levertijd veel langer en verkeerd product geleverd. Wel netjes telefonisch afgehandeld.

Prima product, ga Ed contact, snel geregeld. Jammer dat de bezorgkosten wat hoog zijn bij kleine afname ,daarom afgehaald..

Product is goed, levering snel en duidelijk en communicatie bij vragen was ook prima!

Product was snel geleverd

t.

supersnelle service en informatie en vooral mee denken welk product is geschikt.

Prachtig product. Overgangsprofiel 8mm

De alu overgangsstrip voldoet aan al mijn verwachtingen! Mooi uitgevoerd, goede kleur, uitstekende hechting, en op het toegezegde tijdstip geleverd!

Goed meegedacht en snelle service.

Na telefonisch overleg over de voorraad meteen besteld en snel geleverd. Top

Goed bedrijf!

Wij hebben hier ook een pvc vloer besteld met alle toebehoren. Levering perfect verlopen en wij zijn enorm tevreden met het eindresultaat.

Perfect!

Levering iets vertraagd, maar werd netjes op de hoogte gehouden. Begrijpelijk in deze tijden. Ga zeker weer hier bestellen.

Erg goede service

Ik had plinten nodig bij een vloer die 26 jaar geleden gelegd is. In de bouwmarkt verkopen ze die niet meer in die kleur. In overleg met een vriendelijke, meedenkende medewerker kon ik een foto van de vloer opsturen. Hij ging een voorstel doen. Het bleek een schot in de roos te zijn. De kleur past precies. Ik ben meer dan tevreden

Goede duidelijke website bestelling was binnen 7 werkdagen binnen en dat in deze tijd top volgende bestellingen komen er aan

goed bereikbaar en direct geregeld

Goed materiaal en snelle levering.

Goede prijs service en snelheid

Maandag ochtend gebeld voor info. zelfde avond nog een adviseer langs gestuurd met een groot formaat staal. goede service. er wordt tijd vrijgemaakt om je goed telefonisch te woord te staan. Goede prijs en snelle levering.

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!