Top product!

Super tevreden tevreden over de Prijs, snelle levering en het product. Ik was al een paar jaar op zoek naar kunstofplinten die voor 100% uit kunstof bestonden voor in de hal met optrekkend vocht. Onze woning is bijna 200 jaar oud en gebouwd op staal. (Zeg maar zandlaag) de onderste delen van de muren rondom geimpregneerd om het optrekken van vocht te blokkeren en vervolgens af te werken met deze prachtige kunstofplinten.

Klantvriendelijk, goed advies, perfecte afhandeling en levering

We willen zelf de plinten gaan plaatsen, daarom was een goed advies nodig en dat hebben we gekregen. We gaan wonen op een appartement, dus verdient geluidoverdracht aandacht. Het advies was plinten met geluid reducerende strip. De levering was snel en volgens afspraak. De vloerenmarkt een aanrader!!!

Ontvangen wil ik heb besteld, keurige berichtgeving dat de levertijd 2 weken was.

Zeer goede service

Bestelling werd snel geleverd. Prima service en kwaliteit ! De pakket service was helaas niet zo zuinig met ons pakketje, waardoor het beschadigd aan kwam. Nadat ik contact zocht met vloerenmarkt kreeg ik binnen een uur een reactie dat ze dit op gingen lossen, de dag erna werd ik gebeld en werd aangegeven dat de zending opnieuw verstuurd zou worden. Kortom, prima zo partij om zaken mee te doen !

Product is goed alleen de leveringen niet

Het product is en top Alleen de levering inhoud kan beter We kregen een mailtje om 8;00 Dat het geleverd zou worden tussen 8:15 en 10:15 En wat bleek dat het om 8;05 Voor de deur is gezet is en daar hele dag heeft gestaan ik vind dit niet kunnen Slecht zaak

Zeer vriendelijk contact. Goed advies. Snelle en accurate levering. Uitstekemde kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Enkel goede ervaring, snelle en correcte levering

Goede service.

Goede service,heel snel en correct geleverd.

snelle levering via depot ijsselstein

Heel aangenaam en goed geholpen

Zeer goed geholpen voor een mooie prijs

Niet van toepassing

Nvt

Fijne service, goed meegedacht, blij met de vloer!

Correcte levering

Mooie website, overzichtelijk en gedetailleerd. Scherpe prijzen. Aangegeven leveringstermijn exact nagekomen en vriendelijke koerierdiensten. Kortom, tevreden klant.

Uitgebreide site, snelle levering. Wij zijn erg tevreden!

Het kon iets beter

Prijs goed. Snel geleverd. Gelukkig wordt je gebeld voor de exacte levertijd. Want op de bezorgbon stond namelijk een ander adres dan op de factuur ( die wel goed is uiteraard ). Maar verder niks op aan te merken!

Goede snelle service en vriendelijke gezellige werknemers.

Goede snelle service en vriendelijke gezellige werknemers. Besteld en meteen binnen een 1/2 uur kunnen ophalen.

Perfect geregeld!

Vóór het bestellen gebeld om te vragen naar de levertijd, ik kon kiezen: morgen, overmorgen of later. Ik koos voor overmorgen. Via internet besteld. En inderdaad werd alles na twee dagen probleemloos thuis afgeleverd. Volgende keer bestel ik weer bij Vloerenmarkt.nl

Erg goed

Je word goed op de hoogte gehouden en ze bellen als ze in de buurt zijn. Erg tevreden iver product en levering

Een fijne site en super snel geleverd.

Prima en duidelijke site. De levertijd van 3-4 dagen bleek 1 dag.

Goede service,was verkeerd geleverd en perfect opgelost

Prima firma en snelle levering.

Aanrader

Snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen

Helemaal naar wens , geen opmerking!

Overzichtelijke site , goed verpakt , snelle levering , veel aanbod , achteraf betaalmogelijkheden o.a. KLARNA. Cijfer 10 Uitstekend!!!!!

Supersnelle levering

De vloer besteld en een dag later was hij binnen, dat is nog eens service.... We hebben hem nog niet gelegd maar hij ziet er op het eerste gezicht erg mooi uit!

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!