Ik was op zoek naar laminaat voor ons nieuwe huis en deze webshop had goede reviews. Het laminaat besteld en goede afspraken gemaakt over de levering. Ik wist een paar dagen voor de levering dat er nog een ondervloer bij moest. Daar heb ik contact over gehad en zij gaven advies over de ondervloer en hebben gezorgd dat het met de zending van het laminaat mee kon. Zo kan het op tijd gelegd worden.

Duim voor de moeite

Mijn bestelde trapplinten waren niet leverbaar vanaf fabriek, De verkoper heeft telefonisch contact gehad met me om te vertellen dat hij alle moeite heeft gedaan om een alternatief te zoeken, helaas was er niets wat aan mijn eisen voldeed, Werd wel geleverd binnen de beloofde nalevertijd.

Mooie plinten

Netjes snel geleverd

Top service!!

Top bedrijf en top service!! Gebeld voor advies wat voor ondervloer en materialen ik nodig had voor een PVC vloer op een houten vloer. Producten per mail toegestuurd gekregen. Vanwege spoed is mijn bestelling ook nog eens eerder geleverd dan de initiële afleverdatum dus ze denken mee met de klant en handelen snel. Heel erg bedankt!!!

Snelle service en levering en prima prijs

Duidelijke mooie site, goede communicatie en snelle levering. Prima!

Woensdag plinten besteld en donderdag geleverd! Plinten zijn zoals verwacht mooi gelakt. Topklasse.

Super klantgericht bedrijf!

Ik had mooie antraciet grijze plinten besteld voor de woonkamer. Te snel gedaan dus hoek- en eindstukjes vergeten ( wilde niet verstekzagen). Ik heb gelijk een mail gestuurd met de vraag of dat er nog bij kon. Kort daarna werd ik gebeld door een aardige meneer, dat het geen probleem was en dat alles in één zending verstuurd zou worden. Ik moet er bij zeggen dat het nog op een zaterdag was ook! Ik ben dus superblij met de service! De plinten, die liggen er nog omdat de stucadoors nog niet klaar zijn. Maar de bestelling werd iig snel en netjes geleverd!

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Ik had geen grote bestelling. Ik had alleen de plakplintjes besteld. Maar dat ging goed en snel. Ik had deze de volgende dag thuis.

Snelle levering, hele mooie plinten

Mooie plinten, die helemaal aan onze verwachtingen voldoen, snelle correcte levering.

Verliep niet helemaal zoals gehoopt, maar uiteindelijk toch netjes opgelost. De winkel zelf is een aanrader.

Service en goede prijs kwaliteit!

Goed geholpen: Dank voor uw bestelling. Natuurlijk kunt u ruilen. Zullen we het langsbrengen. Behulpzaam. Prima materiaal!

Ik had dringend profielen nodig en ze vertelden mij dat het de volgende dag ging geleverd worden en ze hebben hun belofte nagekomen. Top service

Gemakkelijk bestellen snelle levering

Overzichtelijke bestelsite na plaatsing snelle reactie en correcte levering

Goed en snel geholpen telefonisch en per mail. Bestelde spullen zien er uit zoals verwacht en zijn snel bezorgd.

goede service

snelle en goede service. op mijn mail werd snel gereageerd en na telefonisch contact werd zelfs nog extra informatie gevraagd bij de leverancier om zodanig aan mij het juiste advies te geven. Ook hier een snelle terugkoppeling en ook de uiteindelijk bestelling werd supersnel geleverd.

Een dikke prima!

Fijn dat de bestelling op diverse plekken kan worden opgehaald, kan veel verzendkosten schelen!

Ik heb niets ontvangen..

Ik kan niet beoordelen op de staaltjes dat ik heb besteld. Ik heb er geen ontvangen..

Goedemiddag mevrouw Mélanie Guille, Allereerst onze excuses voor de vertraging van uw vloerstaaltjes. Op basis van de Track & Trace kunnen wij, en dus u ook, zien dat uw pakketje is vertraagd wegens drukte bij PostNL. Het pakketje zal hoogstwaarschijnlijk binnen 2 dagen alsnog worden geleverd. Indien het pakketje om welke reden dan ook niet aankomt, zullen wij uiteraard kosteloos een nieuw proefmonsters naar u opsturen. Wij willen u wel vragen om eerst contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon voordat u online een negatieve review achterlaat en de indruk wekt dat wij onze afspraken niet nakomen. Wij worden direct negatief beoordeeld als bedrijf terwijl wij hier totaal geen invloed op hebben of hebben kunnen voorkomen. Het is wel zo netjes om ons eerst de kans te bieden om uit te zoeken wat er daadwerkelijk aan de hand is. Alvast bedankt voor uw begrip en nogmaals onze excuses voor de eventuele overlast die u heeft moeten ondervinden hierdoor. Met vriendelijke groet, Serge | Vloerenmarkt.nl

Product zoals omschreven aan scherpe prijs en levering zoals aangegeven, perfect

zeer goed

perfect voortgeholpen door de telefonist voor mijn bestelling en gegevens als zakelijke klant te helpen invullen.

Heel snelle levering van de plinten

Snelle levering, wel sommige plinten lichtjes beschadigd, dus best voorzichtiger leveren

gewoon weg GOED

keuze prijs kwaliteit en levering TOP

Snel geleverd mooi product

Snelle en nette service!

Heb eenmaal goed gecommuniceerd en bestelling gedaan mer vlugge levering. Echt top

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!