Knap materiaal

Goed ontvangen, net geplaatst. Lijm lijkt op het eerst zicht heel degelijk. Afwachten wat het op termijn zal zijn. Maar op dit ogenblik heel positief, mooie uitvoering. Eén opmerking: de verpakking om het te verzenden: een grote doos voor een dun profiel. Op de fiets, geen lachertje.

Snelle levering en heldere communicatie

Laminaat besteld bij Vloerenmarkt.nl. Snelle levering en het product ziet er goed uit. Binnenkort ga ik de vloer leggen, zodat ik dan kan ervaren of dit makkelijk uit te voeren is. Tot nu toe zeer tevreden over de afhandeling.

Top klantenservice

Correcte prijzen, vriendelijke medewerker, denken zeer klantgericht en probleemoplossend. Een absolute aanrader.

Scherp van prijs en snelle levering, mijn eerste bestelling en zeker niet de laatste, top!

Zie supra

Alles was top!

Snelle én gratis verzending vanaf een redelijk laag bedrag (t.o.v. concullega’s)

Vriendelijk personeel.

Ik ben netjes geholpen en men hield zich aan de afspraken. Ook de aflevering was op tijd.

Ben zeer goed geholpen. Uitmuntend

Ja

Super klandisie

Traptrede hoeken verkeerd besteld....3 dagen later werden de juiste gebracht en de verkeerde opgehaald.

Goede communicatie, snelle levering tegen een gunstige prijs.

Op vragen wordt direct gereageerd. Snelle levering op de toegezegde datum. Fijn zaken doen, top shop.

Geweldige service

Complete vloer besteld via Vloerenmarkt. Na een aantal vragen waar ik heel goed bij geholpen ben, kon ik de vloer makkelijk bestellen en alles was op ruim op tijd geleverd volgens afspraak. Vloerenmarkt heeft ook gebeld om te vragen of alles in orde was. Zeker een aanrader!

Snel en goede service!

Precies wat ik zocht en probleem geregeld.

Op de website vond ik een overgangsprofiel tussen twee vloeren dat een verschil in hoogte tot 20mm kan overbruggen. Bovendien was er een lengte van 3 meter beschikbaar en hoefde er niet geboord en geschroefd te worden. Allemaal positieve punten waar ik naar zocht. De afhandeling en bezorging waren eveneens goed verzorgd.

Super goede service!!!

Goede service en klant vriendelijk!!

Zeer snelle levering en degelijk materiaal. 100% tevreden.

Uitstekende service, dank u wel, zeker aan te bevelen.

Toppertje

top

Goed dat ik de samples even kon bekijken thuis naast de vloer. Hierdoor toch nog aangepast. mvg, Eric

Vriendelijke service

Toen mijn gewenste artikel niet op voorraad bleek, werd mij een perfect alternatief geboden. Tevreden met de snelle verzending!

Toplevering, topproduct!

Even moeten wachten op mijn bestelling, maar meer dan waard! Kan het aan iedereen aanraden om hier te bestellen!

Zeer goede service

Denken mee , en komen tot een oplossing.

Snel, meedenkend oplossend gericht

Snelle correcte levering

Hele fijne evaring met Vloerenmarkt NL! Oplossingsgerricht!!

Ik werd vlak na de bestelling gebelt door een medewerker (naam vergeten) dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad was, men dacht pro-actief mee en kwam met een passende oplossing. Vervolgens binnen 1 dag geleverd. Super bedankt!

Spullen besteld voor traprenovatie, denken mee met zaagschema en goede communicatie.

Nabestelling supersnel geleverd.

Superfijne meedenkende medewerker. Wij hadden een nalevering die heel snel ging.

Pbc plinten

Uitstekend kwaliteit

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!