Vriendelijke service

Toen mijn gewenste artikel niet op voorraad bleek, werd mij een perfect alternatief geboden. Tevreden met de snelle verzending!

Toplevering, topproduct!

Even moeten wachten op mijn bestelling, maar meer dan waard! Kan het aan iedereen aanraden om hier te bestellen!

Zeer goede service

Denken mee , en komen tot een oplossing.

Snel, meedenkend oplossend gericht

Snelle correcte levering

Hele fijne evaring met Vloerenmarkt NL! Oplossingsgerricht!!

Ik werd vlak na de bestelling gebelt door een medewerker (naam vergeten) dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad was, men dacht pro-actief mee en kwam met een passende oplossing. Vervolgens binnen 1 dag geleverd. Super bedankt!

Spullen besteld voor traprenovatie, denken mee met zaagschema en goede communicatie.

Nabestelling supersnel geleverd.

Superfijne meedenkende medewerker. Wij hadden een nalevering die heel snel ging.

Pbc plinten

Uitstekend kwaliteit

Beste prijs en snelle levering

Beste prijs en snelle levering

zeer goed

vlotjes afgehandeld, correcte levering

Top producten met goede prijzen.

Het zijn kwaliteitsproducten voor een zeer concurrerende prijs. De levering was super snel en kan niet beter. Zeer tevreden met alles

Competitive prices and responsive customer service

I choose Vloerenmarkt NL firstly because of the price that was the most competitive online. I was positively surprised by the quality of the customer service (i made a mistake and they spotted it without me asking anything). The delivery was fast. They answer emails in a business day. Good company.

kan niet beter bedankt

snelle bediening

Prima meedenkers

Goede en snelle levering. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en denken ze mee.

Super geregeld

Vanaf tot leveren een top tien bedrijf

Professionele service

Snelle levering, accuraat en op tijd

heb niet het juiste artikel

mijn ervaring met vloerenmarkt is prima, maar op de site stond een artikel en die was volgens de maat die erop stond niet leverbaar, die maat was er gewoon nooit. ik ben wel akkoord gegaan met een andere maat plint. maar vond het wel jammer. de hoekstukken qmwaren ook niet op de juiste maat te krijgen. en moet ik zelf op lengte maken. jammer. het is verder een prima zaak een snelle levering en heel aardige mensen.

goed en een snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd!

Onberispelijk - fantastische persoonlijke service.

Wij waren werkelijk verrast door de service van een schijnbaar 'online' bedrijf. Persoonlijk geholpen en er werd alle moeite gedaan om ons gekozen product sneller geleverd te krijgen. Toen we uiteindelijk materialen overhielden konden we deze zonder probleem retourneren bij een dichtstbijzijnd afleverpunt. Ook hier na persoonlijk telefonisch contact.

Geweldig geholpen

Een medewerker aan de lijn gehad om te bepalen of we de goede pvc tegels hadden uitgezocht. En inderdaad, waren precies diegene die we al een tijdje hadden.

Translate your site in English or French please

Translate your site in English or French please for Belgian market users :)

Snel en goede kwaliteit!

Snel en goede kwaliteit!

Dik in orde en correct. Kennis van zaken en snelle levering

Een belletje met goede uitleg en begrip wat wensen zijn . Daarnaast correcte afhandeling. En verzending die keurig verpakt is .

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!