goed en een snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd!

Onberispelijk - fantastische persoonlijke service.

Wij waren werkelijk verrast door de service van een schijnbaar 'online' bedrijf. Persoonlijk geholpen en er werd alle moeite gedaan om ons gekozen product sneller geleverd te krijgen. Toen we uiteindelijk materialen overhielden konden we deze zonder probleem retourneren bij een dichtstbijzijnd afleverpunt. Ook hier na persoonlijk telefonisch contact.

Geweldig geholpen

Een medewerker aan de lijn gehad om te bepalen of we de goede pvc tegels hadden uitgezocht. En inderdaad, waren precies diegene die we al een tijdje hadden.

Translate your site in English or French please

Translate your site in English or French please for Belgian market users :)

Snel en goede kwaliteit!

Snel en goede kwaliteit!

Dik in orde en correct. Kennis van zaken en snelle levering

Een belletje met goede uitleg en begrip wat wensen zijn . Daarnaast correcte afhandeling. En verzending die keurig verpakt is .

Plinten besteld

Goede overzichtelijke site. Rap besteld, rap geleverd. Vriendelijke chauffeur. Alles top!

Goede service en levering

Mooie goede vloer. Snel geleverd

Top vloer geleverd. Keurig op tijd en de goedkoopste vergeleken met andere internetaanbieders

Snelle levering , top producten .

Vlotte afhandeling , aan te raden .

Prima service, zeer tevreden

We hadden een hoekprofiel besteld, waarvan de kleur na ontvangst toch tegenviel. Contact opgenomen en probleemloos omgeruild tegen andere kleur. Vriendelijk contact en snelle service. Wij zijn super tevreden.

Goede en snelle bezorging

Netjes verzorgd

Goede service, uitstekend product en netjes op tijd, volgens afspraak geleverd.

Super snel besteld en geleverd!

Vlotte communicatie

Een goede ervaring

Ondanks dat het niet op voorraad was toch een snelle levering en goed te woord gestaan aan de telefoon

Prima leverancier

Snelle levering, en product voldoet aan de verwachting.

Degelijk bedrijf

Correcte levering heldere communicatie

Supergoed

Snelle levering en netjes verzorgd. En binnen een dag geleverd plus goed materiaal

Van ruilen komt geen huilen

Geruild en vriendelijk /snel afgehandeld

Vriendelijke klantgerichte service

Je merkt echt dat ze er alles aan proberen te doen om je te helpen. Als het nu gaat om advies over een bepaald product of informatie over de levering, de werknemers van vloerenmarkt.nl staan voor je klaar.

Ook het omruilen ging soepel..

Foute keus gemaakt bij de plakplint. Een telefoontje naar de klantenservice en het was opgelost

SUPER BEDRIJF EN SNEL GELEVERD

SNELLE REACTIE EN HEEL SNEL GELVERD! TOP

Helemaal prima. Niks mis mee

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!