Supergoed

Snelle levering en netjes verzorgd. En binnen een dag geleverd plus goed materiaal

Van ruilen komt geen huilen

Geruild en vriendelijk /snel afgehandeld

Vriendelijke klantgerichte service

Je merkt echt dat ze er alles aan proberen te doen om je te helpen. Als het nu gaat om advies over een bepaald product of informatie over de levering, de werknemers van vloerenmarkt.nl staan voor je klaar.

Ook het omruilen ging soepel..

Foute keus gemaakt bij de plakplint. Een telefoontje naar de klantenservice en het was opgelost

SUPER BEDRIJF EN SNEL GELEVERD

SNELLE REACTIE EN HEEL SNEL GELVERD! TOP

Helemaal prima. Niks mis mee

Responsetijd is indrukwekkend!

Makkelijk en snel. En niet duur

S Avonds besteld volgende dag halen. Tweede emmer online bestellen en direct ophalen Top!

Correcte afhandeling, zeer snelle levering

Kan niet anders dan tevreden zijn, hetgeen ik op maandagavond bestelde was dinsdagochtend al geleverd. Keurig verpakt en in goede staat ontvangen

Vloerenmarkt is een aanrader top

heel goed

Goede vlotte service alles heel goed ingepakt

bestelling en bezorging prima

de bestelling ging perfect, en ik was verrast door de snelle bezorging. vandaag besteld en morgen al bezorgt.

Zeer goede kwaliteit, prima prijs en klantgericht.

Door niet voorradig zijn van een bestelde lengte drempel is er gekozen om een langere lengte te leveren. Hierdoor was er geen wachttijd voor uitlevering. TOP actie van vloerenmarkt. Prima drempel en makkelijk te verwerken.

kwaliteit en snelle levering

Aanbevolen..heel goed

Uitstekende service en producten

Super blij met mijn overgangsprofiel, makkelijk te bevestigen. Goede kwaliteit en snelle levering.

Voorbeeld voor elk bedrijf

Fantastisch. Ze hebben hemel en aarde bewogen om mijn bestelling op het gewenste moment te laten bezorgen. Heel erg behulpzaam. Goed bereikbaar. Was elk bedrijf maar zo. Geweldig!

Veel inhouse kennis over alle producten

Als iemand luistert gelooft iemand. je Als iemand je gelooft vertrouwen ze je en vertrouwen is wat ik had in de service en prijzen en manier van leveren door vloerenmarkt. Een aanbeveling voor zowel prijs, service als levering.

Zeer hulpvaardig persoon aan de telefoon.

Had met spoed wat extra laminaat nodig. Even gebeld en kon het direct ophalen op een locatie niet al te ver uit de buurt. Snel geregeld, ik kon de vloer nog tijdig afmaken. Erg blij mee!

Top service en reageren snel

Blij dat ik uiteindelijk bij vloerenmarkt mijn vloer heb gekocht. Reageren snel op vragen en levering was ook top geregeld.

Prima ondersteuning bij aanvullende bestellingen op dezelfde dag

1 emmer Eurocol 540 besteld. Bij gebruik bleek dit bij lange na niet voldoende. 2 extra emmers besteld en die konden dezelfde middag nog op een afleverlocatie opgehaald worden. Snelle en inzet/stelling van de klantenservice. Top!

Zo besteld en na 15 minuten opfehaald

Goede ervaring onlune besteld en binnen 15 mn opgehaald . Top service meer dan 5* waard

Goed advies, netjes verpakt en snel bezorgd!

Geen idee wat ik moest bestellen voor mijn probleem. Tel. advies bracht mij op het idee en ging over tot bestellen. Hetgeen ik nodig had was niet in voorraad en dus ook door hen elders nog besteld te worden. Ik wist dus dat het nog even zou duren echter, nog geen 2 weken later al had ik het bestelde netjes verpakt in huis! Chapeau!

Alles snel geregeld

zeer tevreden

ruime keuze plinten en de prijs is ook naar tevredenheid kwaliteit ook prima

Over Vloerenmarkt NL

Als sinds 2003 is Vloerenmarkt.nl actief in de vloerenbranche en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online vloerenwinkels van Nederland en België. Bij Vloerenmarkt.nl vindt u een ruim assortiment met de beste kwaliteit PVC vloeren, Laminaat, Visgraat vloeren, Plinten en Ondervloeren tegen de beste prijzen. Dagelijks vindt u online nieuwe aanbiedingen met vloeren!