Te vroeg

We hebben onlangs een zwembad besteld, maar deze moet uiteraard nog geleverd en geplaatst worden. Pas dan kunnen we e.e.a. beoordelen uiteraard.

Behulpzaam goede en eerlijk informatie.

Ben zeer tevreden ondanks de extreme drukte van het afgelopen jaar voor de firma. Zeer vriendelijk en goed eerlijk advies. Ben er blij mee!

Goede en snelle service.

Mooi bedrijf met de juiste ervaring

Als zelfbouwer heb ik al mijn materialen bij Zwembad Company gehaald. Na deskundig advies wist ik wat ik moest doen om mijn droomzwembad te maken. Ik ben twee keer vastgelopen met het maken van het zwembad. Na een telefoontje zijn ze komen kijken, hebben ze gratis advies gegeven en kon im verder. Super blij met mijn zwembad en met de keuze voor dit bedrijf. Ik raad het iedereen aan die wil gaan zelf bouwen.

Super goede service ! 24/7

Niet alleen bij de aankoop , maar ook zeker nadat ik het zwembad gekocht had stonden ze 24/7 klaar voor advies en zelfs voor advies ter plaatse behoort tot de mogelijkheden. Dus een totaal pakket ! Top bedrijf.

Prima service ontvangen met mijn nieuw zwembad

Zie boven

Uitstekende service snel en flexibel

Uitstekend advies m.b.t. het herstellen/renoveren van het zwembad. Snelle levering en flexibel in het aanpassen qua data waarop gewerkt kon worden. Daarnaast prettige en professionele mensen die verstand hebben van zaken. Ik raad zwembad company dan ook aan als leverancier voor de aanleg en/of renovatie van uw zwembad

Aardige mensen die altijd te bereiken zijn. Goede service

Over Zwembad Company

Zwembad-Company is al meer dan 20 jaar dé specialist op het gebied van zwembaden, spa’s en infrarood sauna’s in de regio Venray. In onze webshop kunt u terecht voor diverse accessoires voor uw zwembad, spa of sauna. Denk onder andere aan afdekkingen, warmtepompen van Prestige en chloortabletten om het water te onderhouden. Indien u vragen heeft of meer informatie wilt, neemt u eenvoudig contact met ons op. Wij helpen u graag en voorzien u van passend advies!