Zoals het hoort goed en snel

Duidelijke antwoorden op vragen via mail. Snelle levering. Net zoals in de winkel zelf.

Groot assortiment, snel geleverd en goede producten.

Denken goed met je mee en geven de juiste tips and tricks. Mijn zwembad loopt weer top!

Snelle levering en ik had snel kundig advies over mijn vraag

Ik had een vraag over het vervangen van mijn lampen in het zwembad. Hierbij ben ik deskundig geholpen en heb ik zelf de lampen kunnen vervangen. Ik begrijp de negatieve reviews niet. Ik ben helemaal tevreden.

Gewoon een webshop die doet wat ie moet doen

Ik heb er mijn zwemspullen gehaald om er zeker van te zijn dat mijn zwembad goed voorbereid is op de winter. Ik zag bij Zwembad Company een duidelijk stappenplan en ik zag de producten die erbij hoorde, was eigenlijk exact wat ik nodig had. dank voor de checklist, ik heb mijn zwembad helemaal winterklaar gekregen.

levertijd van de collectoren te lang, vervoer en service prima

helaas bleek bij het testen van de collectoren (5 stuks) een lek in eentje te zitten in de lasnaad. foto's zijn opgestuurd welke naar de leverancier zijn doorgezonden; ik verwacht de goede service van hun nu zeker te krijgen; we wchten af,

Goed product en snelle levering

Uitgebreide keuze Goede omschrijving Leuke prijs Kortom alle reden om de volgende keer eerst bij dit bedrijf te snuffelen

Goede service.

Bij zwembad-company een zwembad besteld en samen een plan gemaakt. Fijne communicatie en samenwerking. Het begin hebben wij zelf gedaan en de folie was voor zwembad company. Materiaal en alle bijbehorende producten van goede kwaliteit. Wij zijn vol lof.

Geleverd werk tot nu toe goed maar terugbellen zeer moeizaam

Wij hebben meerdere malen contact opgenomen om meer duidelijkheid te krijgen over de planning. Steeds dezelfde boodschap. Moeten we navragen aan Danny. Daarna bellen we terug. Terugbellen gebeutd niet.

Slechte communicatie

Heel slecht bereikbaar en geen fijne communicatie, erg slecht behandeld

professioneel, vriendelijk, klantgericht

professionele, klantgerichte, vriendelijke instelling. Zeer goede financiële afhandeling.

Wat je hoopt en verwacht

Ik kreeg snel het bestelde product

Snelle levering. Goed ingepakt. Goede kwaliteit

Mooie prijs voor topproduct.

Op internet gezocht voor de beste prijs/kwaliteit en tot mijn verbazing gewoon bij mij om de hoek. Een echte zwembadbouwer is dus niet per definitie duurder maar juist goedkoper.

Bestelling geplaatst, nog een mail gestuurd, direct antwoord gehad en de volgende dag was het binnen. Wat een service dank jullie wel

Ontzettende attente bezorger.

Super aardige jongen die vandaag de spullen voor het zwembad langs kwam brengen met ook wat tips om het zwembad beter te houden. Dank hier voor.

Top services en prijs

Snel levertijd , original filters Best Way

Goede zorgen

We hebben vrij lang moeten wachten, en contact was door drukte moei,aam, maar ze zijn alle afspraken nagekomen, en we vinden het een heel fijn familie bedrijf. Hardwerkende mensen. Met plezier kijken we terug hoe ze ons geholpen hebben.

Krijg west je besteld en op tijd

Omschrijving zegt genoeg.

Geen communicatie en beloven dingen welke ze niet waarmaken

Nadat we vorig jaar een zwembad gekocht hebben bij zwembadcompany werd ons verteld dat we een omschrijving zouden krijgen hoe deze te installeren. Deze niet gezien en zelf maar aan de slag gegaan. Het doek werd er door hun ingehangen (skimmer niet in de midden) en de randstenen waren niet goed op maat. Toen de lichten niet goed waren aangesloten (geen omschrijving) waren ze (gelukkig) nog wel zo aardig om deze kostenloos te komen vervangen. Vandaar dat we in Januari een warmtepomp en zeil hebben besteld bij hun. Warmtepomp uiteindelijk opgehaald maar zeil nog niet gezien. Minimaal 10 mails en enkele bezoeken later kregen we in juni te horen dat we niets meer moesten verwachten dit jaar. Nog naar een andere oplossing gevraagd en de opdracht geannuleerd maar we hebben tot vandaag geen reactie gezien. Vooral de slechte communicatie/ geen reactie is frustrerend.

Helemaal goed

Super tevreden over de aanleg van een compleet zwembad door Zwembad Company. Goede kwaliteit en goed werk afgeleverd. Met aardige en gemotiveerde mensen hebben we te maken gehad.

Dankzij goed advies de juiste keuze gemaakt

Ik ben al een tijdje op zoek naar een robot stofzuiger. Alleen zat ik met een aantal vragen. Is mijn pomp sterk genoeg, kan een zuiger tegen de wand aan, hoelang is de kabel. Ik heb het hele verhaal voorgelegd aan zwembad company en ze hebben me volledig geholpen. Zelfs een duurder apparaat hebben ze me afgeraden omdat dit overkill was voor mijn zwembad. Dankzij het advies een zenith gekocht die exact doet wat ie moet doen. Ze hebben er een klant bij voor het leven

Klantgericht

Reageren snel op vragen. Denken mee in oplossingen. Behulpzaam.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen - daarna ‘gerepareerd’.

Mijn bestelling was kwijt, maar uiteindelijk heb ik toch alles gekregen met een bonus product als excuses voor de vertraagde levering.

jammer

een emmer chloor tabletten besteld, waren kleine tabletten en week later een actie voor de grote tabletten gezien

Goed afgehandeld.

Kalibratievloeistof, door omstandigheden de verkeerde geleverd gekregen. Na contact netjes opgelost!

Over Zwembad Company

Zwembad-Company is al meer dan 20 jaar dé specialist op het gebied van zwembaden, spa’s en infrarood sauna’s in de regio Venray. In onze webshop kunt u terecht voor diverse accessoires voor uw zwembad, spa of sauna. Denk onder andere aan afdekkingen, warmtepompen van Prestige en chloortabletten om het water te onderhouden. Indien u vragen heeft of meer informatie wilt, neemt u eenvoudig contact met ons op. Wij helpen u graag en voorzien u van passend advies!