Site geeft slecht advies

De website heeft mij slecht advies gegeven waardoor ik niet het juiste product heb gekocht. De niet juist bestelde artikelen wilde ik kosteloos retourneren, maar dat weigerde ze. Ze gaven zelfs het niet juist functioneren van de website toe .....

WAARDELOOS BEDRIJF

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Bestel hier niet uw spullen! Een jaar geleden een aanvraag gedaan om onze zwembadpomp en filtersysteem te laten vervangen door een monteur. In 1e instantie advies gekregen over welke pomp en systeem geschikt zouden kunnen zijn met als tip energiezuinige pomp en systeem aan te schaffen. In eerste instantie gekozen voor het normale systeem (gezien het forse prijsverschil), binnen enkele weken zou er iemand langs komen. Nooit iemand gezien en na herhaaldelijk winkelbezoek en mailcontact met meerdere malen advies om energiezuinig systeem te kopen toch geswitched en het dure systeem gekocht met de vraag om dat zsm te komen installeren. Sindsdien heel vaak gemaild en gebeld met vraag voor monteur, steeds afgescheept. Uiteindelijk alle spullen in de winkel gehaald/gekocht om zelf te installeren en na installatie blijkt het systeem niet goed te werken. Wederom hulp gezocht via winkelbezoek (2x), mail (meerder malen) en telefoon. Foto's en alle gegevens meerdere malen doorgestuurd. Geen reactie of advies waar ik niets mee kan omdat ik die optie zelf al had geprobeerd. Boos geworden aan de telefoon en nogmaals voor monteur gevraagd. Ik zou zsm worden ingepland, maar het was druk. Inmiddels zijn we maanden verder en hoor ik niets meer van deze firma. Totaal onbetrouwbaar en in zijn geheel niet klantvriendelijk! Nu zitten we met hoge kosten en een onbruikbaar zwembad. Heel fijn.

Kan veel beter

Niet goed een email gestuurd om dat de zending compleet was maar geen reactie. moeilijk te bereiken.

Na 1,5 week er achter komen dat ze het product niet kunnen leveren en geen oplossing bieden, slecht!

Je wordt niet op de hoogte gehouden als je bestelling vertraging heeft. Als je dan mailt krijg je geen reactie. Pas na nog een mail reageren ze dat ze het product toch niet kunnen leveren en dan wordt je bestelling geannuleerd. Er wordt ook geen andere oplossing aangeboden. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanbevelen!

Compleet, snel en voordelig.

Fijne partij!

Complete aanleg zwembad via Zwembad Company. Heel tevreden klant. Het eindresultaat is geweldig. Losse producten ook tevreden over. Eigenlijk alles zoals verwacht, gehoopt.

Familie bedrijf met zeer positieve drive om je te helpen

Zeer positieve ervaring met zeer gedreven en ervaring zwembad mensen

Goede prijs en kwaliteit

Prima producten en nette prijzen.

Prima ga zo door.

1ste keer besteld en alles goed verlopen.

goed materiaal. niet te duur. op tijd geleverd. dus tevreden klant.

Goede aanbieding

Ik heb al vaker zwembad benodigdheden besteld, en altijd tevreden!

Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding

Zwembadchloor gekocht. Ronde blokken per stuk verpakt in een vierkante emmer. Snelle levering. Zeer sterk geconcentreerd chloor. Enige minpunt is dat de deksels niet waterdicht zijn. Had de hele voorraad buiten bij het zwembad gezet en na een regenbui rook het enorm naar chloor bij de emmers... stond er gewoon water in de emmers! In de zakken in de emmers.. ja de per stuk verpakte blokken waren in hun verpakking zelfs vochtig! En die natte blokken gaven de sterke chloorlucht. Nu staat de voorraad binnen. Dat is beter

Heel goed verpakking was minder ,doos was gescheurd en in de bezorgingwagen stonk het naar chloor van de emmer granulaat, alles lag er ondersteboven in

Gewoon een webshop zoals deze hoort te zijn

Ik twijfelde over het formaat afdekzeil dat ik diende te bestellen. Na emailcontact wist ik precies wat ik moest bestellen en was het product binnen de beloofde 48 uur binnen. Helemaal tevree

Afdekzeil Bestway

Afdekzeil gekocht van Bestway, deze is niet handig. Onmogelijk om deze alleen aan te brengen. Gewoonweg te klein. Prijstechnisch niet duur maar als deze slecht functioneert is elke euro te veel. Als er in de beschrijving stond alleen aan te brengen met 2 personen had ik deze niet gekocht. Hoewel ik Zwembad Company hier niet de schuld van kan geven (Alhoewel zij het geen productiefout vinden, ze staan wel achter het product) zij zijn immers niet de fabrikant. Stelt het mij het antwoord enigszins teleur.

Te vroeg

We hebben onlangs een zwembad besteld, maar deze moet uiteraard nog geleverd en geplaatst worden. Pas dan kunnen we e.e.a. beoordelen uiteraard.

Behulpzaam goede en eerlijk informatie.

Ben zeer tevreden ondanks de extreme drukte van het afgelopen jaar voor de firma. Zeer vriendelijk en goed eerlijk advies. Ben er blij mee!

Goede en snelle service.

Mooi bedrijf met de juiste ervaring

Als zelfbouwer heb ik al mijn materialen bij Zwembad Company gehaald. Na deskundig advies wist ik wat ik moest doen om mijn droomzwembad te maken. Ik ben twee keer vastgelopen met het maken van het zwembad. Na een telefoontje zijn ze komen kijken, hebben ze gratis advies gegeven en kon im verder. Super blij met mijn zwembad en met de keuze voor dit bedrijf. Ik raad het iedereen aan die wil gaan zelf bouwen.

Super goede service ! 24/7

Niet alleen bij de aankoop , maar ook zeker nadat ik het zwembad gekocht had stonden ze 24/7 klaar voor advies en zelfs voor advies ter plaatse behoort tot de mogelijkheden. Dus een totaal pakket ! Top bedrijf.

Prima service ontvangen met mijn nieuw zwembad

Zie boven

Uitstekende service snel en flexibel

Uitstekend advies m.b.t. het herstellen/renoveren van het zwembad. Snelle levering en flexibel in het aanpassen qua data waarop gewerkt kon worden. Daarnaast prettige en professionele mensen die verstand hebben van zaken. Ik raad zwembad company dan ook aan als leverancier voor de aanleg en/of renovatie van uw zwembad

Aardige mensen die altijd te bereiken zijn. Goede service

Over Zwembad Company

Zwembad-Company is al meer dan 20 jaar dé specialist op het gebied van zwembaden, spa’s en infrarood sauna’s in de regio Venray. In onze webshop kunt u terecht voor diverse accessoires voor uw zwembad, spa of sauna. Denk onder andere aan afdekkingen, warmtepompen van Prestige en chloortabletten om het water te onderhouden. Indien u vragen heeft of meer informatie wilt, neemt u eenvoudig contact met ons op. Wij helpen u graag en voorzien u van passend advies!