Super mooie kaartjes!

Ideaal

Stevige kaartjes met veel verschillende kleuren, super handig

Superfijne kaartjes!

In onze praktijk voor studiebegeleiding zijn de handig flashcards niet meer weg te denken! Altijd snelle levering. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Studeertijd

Hele fijne kaartjes. Alleen niet duidelijk dat er geen gaatje in zat voor de ringen. Dus even met de perforator gedaan

Goeie kwaliteit en zeer tevreden over de service

Super leuke flashcards!

Snelle levering, super leuke kleuren! Dit gaat studeren vele leuker maken!

zeer waardevolvoor de leeringen

Mijn examen leerlingen hebben hier vorig schooljaar voor het eerste mee gewerkt. Een grote groep leerlingen vragen hier zelf om, zodat zij zich kunnen voorbereiden voor een toets of tentamen.

Goed!

Werkt waar het voor bedoeld is; handig en snel.

Mooie stevige kaartjes, handig in gebruik

Al een aantal keren flashbacks besteld. Mooie stevige voorgeperforeerde kaartjes, blijven goed en zijn handig in gebruik

Goede kwaliteit kaartjes

Super handige kaartjes om vakken als Engels, topo te leren.

De kaartjes zijn handig te gebruiken bij het leren van vakken als Engels, topo. We hebben ook de grotere variant, daar kun je net wat meer op schrijven en is weer handiger voor complexere vakken.

stevige kaartjes, snel geleverd

Sinds mijn kinderen op de middelbare school zitten, bestel ik hier de flitskaartjes. Ze werken perfect en we combineren het gebruik van de kaarten met het flitsen op de computer. Nadat de woordjes erin zitten met behulp van het computerprogramma pakken we de kaartjes erbij en gaan we flitsen op de bank met een kopje thee erbij. Werkt perfect. De kaarten zijn stevig en de levering bij deze site is snel.

Heel tevreden

snelle levering en stevig verpakt. net wat ik nodig had.

Prima service, prima kaartjes

Zoals altijd, prima kaartjes. Onze dochter gebruikt ze continue om te leren voor haar toetsen. Komt natuurlijk altijd te laat met het bericht dat ze op zijn, gelukkig is het meestal vandaag besteld, morgen in huis. Top!.

Ziet er goed uit

Super snel binnen en alles ziet er goed uit. Ga hier zeker nog eens wat bestellen!

erg fijn

top kwaliteit

Precies wat ik ervan verwacht had!

Toppie

Heel blij met mijn flashcards!! Waren ook super snel geleverd:)

Snelle levering - mooie en goede flashcards

De flashcards werden snel geleverd en zitten handig verpakt in een doos. Bovendien zijn ze van goede kwaliteit. Mooie kleuren.

Super cool!

De beste manier om te leren!

Handige cards, snelle levering. Top!

Handige cards, snelle levering. Top!

Veel en betaalbare flashnotes

Super fijne en leuke kaartje!

Het zijn super leuke, kleurrijke en fijne kaartjes om mee te leren! Er zitten handige klikringen bij waarmee je de kaartjes bij elkaar kan houden

Hele fijne flashcards

Flashcards op een handig formaat waar je veel informatie op kwijt kan. Erg fijn product om te gebruiken voor school ect.

Stevige flashcards die fijn in gebruik zijn

Goede kwaliteit flashcards die fijn in gebruik zijn om het optimale studieresultaat te halen.

Over Flashcards.nl

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!