Werkt super om te studeren!

Helpt super goed voor grote leerstoffen!

Mijn zoon heeft op school 5 verschillende vreemde talen. Even kaartjes schrijven, ringetje erdoor en overal mee naartoe nemen. Daarmee hele mooie cijfers halen. Snel geleverd, veel mogelijkheden en standaard gaatjes erin en ringen erbij.

Fijn om mee te leren

stevige kaarten, blij mee

Ik vind de flashcards heel gemakkelijk om te studeren voor mijn examens.

Handig stevig

Schrijft goed en is stevig

Ik bestelde de flashcards omdat ik ze hard nodig had voor mijn tentamen. Ze waren de volgende dag binnen

Fijn om mee te studeren

Overzichtelijk maken wordt zo een stuk makkelijker

Super praktisch

Ik vind het mega fijn omdat de kaartjes makkelijk mee te nemen zijn en ze blijven bij elkaar. En je kan er met een fineliner opschrijven zonder het aan de andere kant te zien

Werken super goed

Ze werken supergoed. Zijn heel stevig. Ze helpen mij heel erg tijdens het leren

Super aangename reactie na aankoop

1000 cards besteld. Na ontvangst dacht ik dat er iets ontbrak en nam ik telefonisch contact met Flahcards.nl . Zonder enige discussie liet een sympathieke medewerker weten dat het ontbrekende zou worden opgestuurd. Kort daarna ontdekte ik het misverstand van mijn kant en nam ik opnieuw contact op om de nasturing te annuleren. Bij elk contact een zeer klantvriendelijk persoon aan de lijn gehad. Hartelijk dank voor de aangename beleving!

Super fijnn

Fijn om mee te leren, goede kwaliteit en ook fijn dat er van die ringen bij zitten.

Snel, netjes en goed

Zoals hierboven beschreven, snel bezorgd, goed verzorgd en verpakt. Fijn in gebruik!

Fijn product

Veel begrippen in je hoofdstampen uit een boek geeft geen overzicht maar de flashcards wel.

Superleerrijk

Deze flashkaarten hebben mij echt geholpen om te leren van Nederlands naar latijns tijdens mijn studie van verpleegkunde .ik ben er dankbaar voor .en ze zijn makkelijk in gebruik waar je ook bent effe uithalen en nachecken.goede leerkaarten .

lekker vlug en correcte verzending

zeer correcte verzending

Heel handige kaartjes

Echt super handige kwalitatieve flashcards.

Snel en kwaliteitsvol

Snelle levering en prima producten

Het was snel in huis, en de flashcards zijn ook van goede kwaliteit! Zeker een aanrader

Het helpt heel erg goed bij het leren

Super handig en leuk om te studeren en mijn cijfers gingen zeker omhoog een echte aanrader

Leuke kleuren Netjes Overzichtelijk

De website is overzichtelijk en praktisch.

Het bestellen van flitskaarten gaat gemakkelijk, doordat de site praktisch en overzichtelijk is.

Heel fijn en heel snel!

Ik had ze niet eens 24 uur daarvoor besteld en ze waren al aangekomen! Echt hele snelle service en ook fijn en mooi ingepakt! Precies wat zoals ze online staan zien ze eruit! Hele goede ervaring

Super snelle levering van mooie stevige flashcards

Stevige flashcards die mijn leerlingen graag gebruiken bij het leren van begrippen

Interesant

Heel interesant om te studeren!

Cobaltstraat 36

2718RN Zoetermeer

06 51170191

Over Flashcards.nl

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!