Snel geleverd, goede kwaliteit

Bestelling was snel geleverd, goed ingepakt en de flashcards zijn van goede kwaliteit!

Goed studiemateriaal voor een zeer schappelijke prijs!

Fijne stevige kaartjes!

Stevige kaartjes die makkelijk in de hand zijn.

Heel snelle levering (minder dan 24u) en heel mooie kaartjes

Super snel geleverd

Wat een super snelle levering vlak voor 18.00 besteld en de volgende dag al in huis Top.

Het is veel gemakkelijker om de belangrijke feitjes uit de lesstof te leren met flash cards!

Prima !

Zeer mooie kaarten

Perfect wat ik zocht. Super handig voor het studeren!

Netjes en handig

Flashcards zijn goed verpakt en van goede kwaliteit. Bijbehorende ringen zijn erg handig!

Fantastisch!

Waar voor je geld, dik papier, goede kwaliteit en helpt zeer goed bij het studeren. Sinds ik de flashcards gebruik zoals geadviseerd op de site ben ik op al mijn examens geslaagd! Echt een aanrader.

Netjes verpakt ziet er mooi uit

Het ziet er mooi en netjes uit. Erg handig met de ringetjes.

Super handig!

Ik leer elke keer met de flashcards van flashcards.nl en ze helpen mij enorm! Super handig ook de verschillende kleurtjes en verpakking.

Heel snelle levering Goede kwaliteit en als je het uitrekent is het ook helemaal niet diur Goede prijs kwalIteit

Perfect!

Ik heb men Flashcards net binnen gekregen. Ik vind ze super handig en zal hem ook gebruiken. Supeeeeer !!!! Zeker aan te raden !

Altijd blij met nieuwe flashcards

Ik gebruik ze nu vanaf mijn eindexamen en sinds dien blijf ik ze opnieuw bestellen. Je leert door dat je ze moet schrijven en als je even snel wilt leren dan kan je ze erbij pakken.

Prima service, voldoet aan de verwachtingen.

Bestelling en levering ging soepel. Had al eerder flashcards besteld en zijn prima kaartjes om mee te werken. Gebruik verschillende kleuren per hoofdstuk van mijn studie.

Snel aangekomen, perfect zoals de beschrijving!

Fantastisch.

Deze flashcard zorgen ervoor dat het studeren leuk is. Ik zie het zelfs niet meer als studeren maar meer als een spel.

Snelle levering, leuke kleurtjes & prima prijs!

Een zeer leuk cadeaux

Dit is het perfecte cadeaux om te geven. Zeer handig tijdens het leren. Het zijn er ook erg veel wat top is.

Lekker snel

Alles iet er netjes uit is en per stuk verpakt in een plastic laagje

Het is wat je gewoon wat je wilt als je flashkaarten bestelt

Ik vindt het fijn om op te schrijven

Fijn

Zeer prettig om to do lijstjes mee te maken of om stof te leren en te bundelen per onderwerp.

Snelle levering en handige kaartjes. Goed formaay.

Over Flashcards.nl

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!