Snelle levering en handige kaartjes. Goed formaay.

Werkt erg goed en motiverend!

Erg fijn om deze flashcards te kunnen gebruiken bij het leren.

Leuke kaartjes en snelle levering

Leuke kaartjes en snelle levering

Dol op leren dankzij Flashcards.nl

Super gelukkig van mijn bestelling. Ik ben heel enthousiast om te beginnen met studeren dankzij deze producten ! Hartelijke bedankt !

PERFECT

Super fijne flashcards in veel kleurtjes. De ringen er bij zijn heel handig. Gisteren besteld en vandaag al binen! Top

Studeren niet meer het zelfde

Dankzij de flashcards lukt studeren veel beter mijn anatomie vakken lukken nu veel beter. Merci!

Fijn hulpmiddel voor te leren

Fijn hulpmiddel voor te leren, zelf klasgenoten gebruiken het

Ik vindt dit echt fantastisch om te leren.

Het is er heel snel en het is echt fatastisch als je nog geen methode heb om iets te leren.

Erg tevreden!

De flashcards zijn goed stevig en erg handig bij het leren. De levering is ook snel en dat is vooral fijn als de tentamens eraan komen!

Mooie duidelijke en stevige kaarten

Mooie kleuren, stevig materiaal!

Vlotte service en zeer goede kwaliteit van kaarten

Goede kwaliteit

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Hele fijne stevige flashcards

De flashcards zijn stevig en groot waardoor je er goed en best veel op kan schrijven. De meegeleverde ringen zijn ook heel fijn om de kaartjes bij elkaar te houden en te leren.

aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering

Voldoet aan verwachting

Flashcards voldoen aan verwachting. Snelle levering.

Handig om bijvoorbeeld begrippen mee te leren!

Super snelle levering

Super snelle levering, netjes verpakt, mooi materiaal

Zeer motiverende manier om te leren!!!

Het concept met de 3 doosjes en de verschillende kaartjes en kleuren werkt perfect. Het is net zo mooi als dat het functioneel werkt. Flashcards.nl levert snel en goed verpakt!

Super!!

Voor school is dit geweldig!

Heel goed kwaliteit

super snelle levering

Duidelijke site, niet duur en snelle levering

Heel goede kwaliteit en geweldig om te studeren

Snelle levering, geen problemen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zo fijn!!

ik vind ze lekker om op te schrijven

Heel snel in huis en superhandig systeem

Een fijne en speelse manier om te leren. Onze dochter gebruikt ze ook en het leren gaat beter. Nu voor onze zoon gekocht.

Ik kocht de A7 formaat Flashcards. Ze zijn perfect wat ik nodig had. Helaas waren er sommige redelijk vuil, maar niets om over te bokken. In de gehele doos waren er maar een drietal bevuild en niet echt bruikbaar. Voor de rest top Flashcards. Perfecte grootte en ook lekker dik, zo kan er niets doorbloeden op het papier. Ik zou ze dus zeker wel aanraden.

Cobaltstraat 36 2718RN Zoetermeer

06 51170191

Over Flashcards.nl

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!