Heel snel in huis en superhandig systeem

Een fijne en speelse manier om te leren. Onze dochter gebruikt ze ook en het leren gaat beter. Nu voor onze zoon gekocht.

Ik kocht de A7 formaat Flashcards. Ze zijn perfect wat ik nodig had. Helaas waren er sommige redelijk vuil, maar niets om over te bokken. In de gehele doos waren er maar een drietal bevuild en niet echt bruikbaar. Voor de rest top Flashcards. Perfecte grootte en ook lekker dik, zo kan er niets doorbloeden op het papier. Ik zou ze dus zeker wel aanraden.

Snel verstuurd!

Gisteravond besteld, nog geen 24 uur later al de set in huis. Top. Alles zit netjes verpakt. Voor de uitleg zit er nog een QR-code bij. Mijn dochter kan aan de slag!

Nette stevige kaartjes

De kaartjes zijn netjes en stevig. De perforatie zit netjes op 1 lijn. Ik heb 500 kaartjes besteld van 1 kleur, deze waren verdeeld over 8 stapeltjes. Niet alle stapeltjes zijn even groot, dat komt wat vreemd over. De ringen klemmen goed, beter dan andere die ik heb. De kaartjes zijn goed beschrijfbaar aan beide kanten. Het is even een uitgave, maar het is het zeker waard!

Goede kwaliteit, snelle levering, prima service

Blij met de levering, het mailverkeer en de kwaliteit van de flashcards. Ik bestel zeker weer!

Maakt leren makkelijk

Door de flitskaartjes kan ik overal leren! In de trein, in bed of in de auto. Stil zitten en maar een boek staren in de hoop dat ik iets opvang is niks voor mij! Door de flitskaartjes leer ik vaker, maar ook beter. Je bent namelijk actief bezig met de stof! Daarnaast zijn de flitskaartjes super stevig waardoor je niet bang hoeft te zijn dat ze kapot gaan in je tas. Echt een aanrader!

Super handig

De set van 500 is top. De verschillende kleurtjes en ringen geven de mogelijkheid om pakketjes te maken van verschillende vakken. Oprecht onwijs blij mee.

Snelle levering, goede kwaliteit

Flashcards zijn van goed stevig papier. Ringen zijn groot genoeg. Tabbladen zijn fijn om de kaarten te verdelen.

Keurige en snelle verzending

Heldere communicatie in de mailing en zeer snelle verzending!

Snelle levering.

Fijne gekleurde kaartjes, werken goed.

Vlot binnen

Ging mooi snel en makkelijk met bestellen

Super handig

Blij mee dit maakt het leren een stuk makkelijker

Super snelle en correcte bezorging.

De dag erna al in een stevige doos verpakt in de brievenbus. Direct aan de slag gegaan met de flashcards. Super handig!

Functioneel

Gemakkelijk hanteerbaar Hanteerbare grootte Structuur met de kleuren en ringen

heel fijn!

heel fijn goed om te leren

Snelle levering, top kwaliteit

Snelle levering , top kwaliteit

Top set!

Grote en kleine kaartjes, verzamel ringen en verzamel bakjes. Super handig en overzichtelijk!

Snelle levering, goede kwaliteit kaartjes tegen een mooie prijs.

Dit is de tweede keer dat ik een grote doos flashcards bestel voor de leerlingen uit mijn klas. En gelukkig had ik ze de volgende werkdag al in huis. Ze maken er dankbaar gebruik van en ik zeg altijd wie schrijft die blijft!! Hoe cool is het om legale spiekbriefjes te maken en ze leren meteen alleen de kern op te schrijven, om er vervolgens achter te komen, dat ze het kaartje niet meer nodig hebben, omdat het in hun geheugen zit!! Ze zijn heerlijk om op te schrijven en ik gebruik ze ook vaak om even een klein kleurig berichtje aan een leerling te sturen die het nodig heeft.

Een goede manier om in een korte tijd veel leerstof tot je te kunnen nemen! Het schrijven werkt echt veel beter dan flashcards online.

Goede kwaliteit kaartjes, snel geleverd (en als brievenbuspakketje). Mooie heldere kleuren, zowel in assortiment als in uni te bestellen.

Heel mooie kaarten

Ik haal er heel hoge punten mee Tip: maak er in pastel kleuren

Erg handig

Fijne kaartjes en erg handig om te studeren

Prima kaartjes voor een goede prijs.

Mijn dochters gebruiken graag flashcards voor het leren van woordjes voor Engels, Frans, Duits, Grieks en Latijn. Deze flashcards zijn prima geschikt en worden snel verzonden.

Goed om te leren

Het werkt goed handig om toets te leren

Dit is echt top!

Heerlijk om te kunnen studeren met deze flashcards, heerlijk om alles op kleur te hebben maar ook ringetjes om kaartjes aan elkaar te kunnen verbinden! echt top!

Cobaltstraat 36

2718RN Zoetermeer

06 51170191

Over Flashcards.nl

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!