Ei van Columbus,

Eindelijk een hulpmiddel gevonden wat me helpt om allerlei formules en begrippen te onthouden en te oefenen. Het is als het ei van Columbus. Als je het uitlegt hoe het werkt, dan is iedereen met je eens dat het echt heel simpel is en werkt. Ik heb nu het vertrouwen terug dat het me gaat lukken alles als parate kennis op te slaan.

Perfect en snel geleverd

Handig

Simpele maar erg handige manier om te studeren, te memoriseren, te herhalen. Mooie vormgeving en degelijke kwaliteit. Milieuvriendelijk.

Bestelling vlot gekregen

Bestelling kwam vlot en netjes verzorgd binnen

Prima kwaliteit, snelle levering

Superfijn om te gebruiken bij het leren. De kaartjes zijn stevig en goed beschrijfbaar. Prettig formaat. De ringen zijn heel handig.

Goede dingen, maar ik verwachte een doos erbij

Flashcards zien er goed uit, ik had alleen een doos verwacht erbij omdat ik deze ook in de afbeelding zag. Dat had het wat makkelijker gemaakt met ordenen.

Mijn zoontje van 9 vindt het fijn leren

Handig!!

Leuke, fijne, handige en makkelijke kaartjes om te gebruiken voor het leren van woordjes en/of begrippen!

Helpt mij om hoge cijfers te halen!

Ik ben HBO student en heb veel theorie die ik niet weten voor mijn tentamens. Aan de hand van deze kaartjes van goede kwaliteit, kan ik al mijn stof makkelijk doornemen!

Heel fijn

Het is heel fijn want eerst gebruikt ik zelfgemaakte briefjes maar die vertrekken hele tijd is een super dikke kaartjes en je krijgt er super veel.

Snelle verzending en netjes verpakt

De kaarten werden snel bezorgd. Ze zijn goed verpakt waardoor ze netjes arriveerden.

Snelle levering, top kwaliteit. Goede prijs

Super snelle levering via bol.com en ook veel voordeliger dan losse pakketjes in een winkel! Super blij mee!

Wauw!

De flashcards zijn echt geweldig. Ze hebben super mooie kleurtjes en zijn erg stevig.

Zalig en mega praktisch

Super handige flashcards die voor alles gebruikt kunnen worden! Ik gebruik ze in mijn klas om de belangrijke zaken op te noteren en niet te vergeten.

Erg handig!

Voor het eerst gebruikmaken van de kaartjes. Simpel, handig en makkelijk mee te nemen.

Snelle levering. Mooi product

Snelle levering. Mooi product

Helemaal tevreden

Ik gebruik de flashcards voor het plotten van mijn verhalen en de verschillende kleuren in de verpakking maken dat supermakkelijk! Erg blij mee. En snelle levering.

Snelle nette levering

Mooie stevige kaartjes vlot geleverd!

Top bestelling

Goede kaartjes, netjes verpakt, snel geleverd!

Ik vindt de flashcard super handig

Ze zijn handig en ik leer er veel beter mee en krijg goeie cijfers op school

Handige laagdrempelige leerstrategie

Fijne kaartjes, makkelijk in gebruik. Een echte aanrader!

Mooie kaartjes, zeer snelle levering

Het is een heel mooi pakket. Begin van de avond besteld en de volgende ochtend al in huis

Heel snelle levering en product zoals verwacht

Overzichtelijk en van goede kwaliteit

Fijn kaartjes op dik papier met frisse kleuren, handig bij elkaar te houden in ringen. Lijntjes om netjes te werken. Voldoende ruimte voor het noteren van begrippen en bijbehorende betekenissen of vragen met antwoorden.

Over Flashcards.nu

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!