Snelle levering, goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de service en kwaliteit. Ik had de flashcards de volgende dag al in huis.

Makkelijk te bestellen. Snelle en nette levering.

Ge-wel-dig

Hele fijne manier van leren door deze kaartjes. Zo kun je jezelf overhoren als er niemand in de buurt is. Daarnaast altijd snelle levering dus echt top!

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Ze zijn heel handig en praktisch Ik zal ze veel gebruiken dat weet ik zeker

TOP

Goed verpakt, snel binden en mooie kwaliteit Zeker aanrader

Fijne website goede levering

De website is overzichtelijk en makkelijk om daar producten te bestellen. Levering is goed gegaan. Gelukkig geen overdreven grote verpakking om de bestelling.

Flashcards.nu is de winkel waar je voor beste prijs/kwaliteit flashcards kunt bestellen!

Voor mijn opleiding Flashcards aangeschaft bij Flashcards.nu. Ben zeer tevreden over de klantvriendelijke website, snelle levering en goede prijs/kwaliteitverhouding. Flashcards.nu is de plek waar je nu je flashcards het beste kunt bestellen om zo snel mogelijk op een leuke manier te leren. Mijn volgende Flashcards bestel ik snel op Flashcards.nu

goed en snel geleverd.

s'avonds besteld en de volgende dag al in huis. zeer tevreden over de prijs en kwaliteit.

Snelle levering,goede kwaliteit voor een goede prijs :)

*goede kwaliteit *goede prijs *snelle levering *vriendelijk naar de klant toe

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ik heb de flashcards gekocht voor mijn opleiding verpleegkunde. Het zijn stevige kaartjes in 8 leuke kleuren waardoor je makkelijk onderwerpen van elkaar kunt scheiden. Ook waren de flashcards binnen een dag geleverd. Al met al ben ik er heel blij mee en zodra deze flashcards op zijn, koop ik bij dit bedrijf weer een nieuw pakket!

Prettig contact

Ik bestelde de verkeerde maar, dit is snel en heel prettig opgelost.

Snelle levering!

Primaaaaa

Snelle levering, goed verpakt en mooie prijs. Niets aan op te merken! En nu... aan de slag!

Snelle service en goede kwaliteit

De flashcards worden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Heel handig om mee te leren!

Toppie

De kaartjes werden vrij snel geleverd en worden hier veel gebruikt door onze student. Erg fijn dat er diverse pakketten zijn om uit te kiezen. Tip: het A6 formaat is een mooie maat waar je net iets meer op kunt schrijven.

Super kaarten die dezelfde dag nog in gebruik zijn genomen

Ondertussen heb ik 2 afmetingen van de kaartjes in huis. Ze zijn onmiddellijk in gebruik genomen door beide dochters.

Makkelijk bestellen, vlotte levering en goede kwaliteit! Heel tevreden over Flashcards.nu

Tevreden maar kaartjes zijn klein uitgevallen

Ik had gedacht dat de kaartjes groter waren en ben daarom een beetje teleurgesteld. Alles zat wel in het pakket dus toch nog relatief tevreden.

Persoonlijk en attend.

Zie boven

Super snelle levering!

Wij hebben besteld en hadden het direct in huis! Heel handig vlak voor een proefwerk! Wij hebben een vraag gesteld aan de klantenservice en deze werd ook super snel beantwoord, en wederom een snelle levering. Zeer goede service! Heel tevreden.

Top!!

Hiermee ga ik mijn tentamens zeker halen!

Fijne en mooie kaarten!

Vandaag begonnen met de flash cards. Nu al blij mee. Ze gaan me enorm helpen bij het leren van mijn theorie. Keurig verpakt en snel geleverd. Top!

Netjes, verzorgd, snel, fijne service!

Fijn product om mee te studeren voor jong en oud!!

Super blij mee

Het is voor mijn kinderen en voor mijzelf zo handig

Compleet pakket ontvangen, zeer snel thuisbezorgd

Duidelijke website met omschrijving hoe te gebruiken. Ik heb gelijk een set gekocht met ringetjes en markers. Deze site is het voordeligst qua wat je krijgt voor je geld. Bij anderen moet je bv voor de ringetjes betalen, zelfde merk maar duurder geprijsde markers en verzendkosten. Ik ga zeker weer bestellen.

Over Flashcards.nu

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!