Bestelling snel en goed ontvangen! Super ondersteuning!

De flashcards helpen mij heel goed om toch mijn moeilijke tentamens te halen. In jaar 1 haalde ik echt net voldoendes en nu haal ik veel hogere punten! Ben er super blij mee en heb een vriendin er ook mee aangestoken die nu ook veel hogere punten haalt, dan eerst.

Uitstekend product en mooi uitgevoerd

De flashcards zien er mooi uit alsmede de bijgeleverde ringen. Prachtig product! Hiernaast snel geleverd.

Mooie kaartjes en snel geleverd.

Erg tevreden over de kaartjes en de levering. Ook het bestellen ging makkelijk.

Levert wat geadverteerd wordt

Ben niet negatief verrast

Het is het zeker waard!

Maandag om 15 uur besteld, dinsdag ochtend waren ze al aan mijn deur. Goed ingepakt, mooie kleuren, gemakkelijk om te bestellen, heb er niks op aan te merken! Misschien een kleine suggestie is om in de toekomst proberen om ook flashcards te maken zonder lijnen. Zo kan je ze optimaal gebruiken voor letterlijk alle vakken!

Handig hulpmiddel bij het studeren

Superhandige kaartjes, makkelijk te onderscheiden door de kleuren. Handig bij elkaar te houden met een ringetje!

Goede kwaliteit + beter leren

De kaarten zijn van goede stevige kwaliteit die niet doordrukken op de andere kant van het kaartje. Ook werkt dit uitstekend voor het leren van bijna al mijn vakken.

Ik was allereerst wat sceptisch omdat ik alleen maar goede reviews zag en deze heel recent waren. Maar niets is minder waar! Binnen 24 uur heb ik voor maar 19,95, 500 flashcards binnen inclusief perforatie en ringen! Super snelle service en prima kwaliteit. Een aanrader dus.

Super bedankt voor deze prachtige beoordeling. Klopt wij hebben het jaren gedaan zonder klanten beoordeling site. Sinds de tweede week van januari van dit jaar hebben wij eindelijk ook een eigen klantenbeoordeling site :-). Doen het best leuk niet? Heel veel succes met de kaartjes! Team Flashcards.nu

mooie flashcards, jammer van de klikringen

Ik had een mooi pakket flashcards met klikringen besteld. Mooie cards en handige ringen. Helaas is het jammer dat de ringen niet dezelfde zijn als die in de webshop los te koop zijn (de XL van 38mm waar 100 cards op kunnen), maar iets meer dan 2cm doorsnee zijn. Hierdoor past er net iets meer dan een half pakje flashcards op een ring. Alsnog een fantastisch pakket, maar wel jammer.

Dank u voor uw review met helder punt. De ringen... daar zijn wij hard mee bezig. De standaard ringen hebben zoals u dat zal begrijpen een veel lagere prijs dan de grotere XL ringen. Vandaar dat deze er voor nu nog (voorraad tekort dreigt) los bij gekocht kunnen worden. In november van 2020 hebben wij al besloten dat de grotere ringen de standaard gaan worden voor de pakketten en hebben deze in een zo'n grote hoeveelheid besteld dat de prijs van het pakket met ringen niet verhoogt hoeft te worden. De ringen kunnen echter door de leverancier niet geleverd worden. De pandemie heeft verscheping maar liefst 10x duurder gemaakt vanuit land van productie wat het voor dit moment onmogelijk maakt. Wij moeten het doen met de kleine voorraad XL ringen die wij nu nog tot onze beschikking hebben. Bij lange na niet voldoen om zonder meer kosten de standaard te laten worden. Wij zijn er mee bezig... Het is nu roeien met de riemen die wij hebben en dat betekend tot aan de zomer de standaard ringen zoals deze al jaren dienst doen. De upgrade blijft (zolang de voorraad dat toelaat) mogelijk voor iedereen die niet uit de voeten kan met de standaard ringen.

Top service! Ondanks dat er iets fout was gegaan bij Post NL nam flashcards de volle verantwoordelijkheid en werd er alles aan gedaan om snel de levering bij mij op de mat te krijgen. Goede service en mooi product!

Beste kaartjes ooit

Hiervoor wist ik nooit zo goed hoe ik moest leren en hoe ik alle stof makkelijk en snel kon samenvatten, maar echt... flashcards, beste uitvinding ooit! Ook snelle verzending, bedankt!

Snelle service, fijne medewerkers die vakkundig de vragen beantwoorden. Het zijn mooie producten.

Goeie kwaliteit en een snelle levering

De kaartjes waren dezelfde dag nog verstuurd naar Postnl (daar is wel een dag vertraging opgelopen door de drukte, maar daar kan de verkoper niks aan doen). Mooi dik papier van een goeie kwaliteit, de inkt vlekt niet door. Wel zijn de bijgeleverde ringen moeilijk te openen en sluiten. Verder goeie service en een goed product.

prima kwaliteit

Mag van mij wel iets goedkoper

Prima kwaliteit en netjes verpakt

Fijne webshop artikelen worden snel verstuurd en zijn van goede kwaliteit. Verschillende kleuren is makkelijk voor het leren per vak.

Dit werkt!

In de mentorklas met de hele klas aan de slag gegaan met flashcards maken. Tijdens de studie uurtjes en mentorles gaan de leerlingen enthousiast aan de slag met de kaartjes.

Altijd weer goed!

Altijd weer goed. De 2de x besteld. De meiden gebruiken de kaartjes veel. Ideaal en handig in gebruik

Top!!

Ik ben super blij met de kaartjes, snelle levering en ik werd goed op de hoogte gesteld van de verzending

Eerste keer dat ik flashcards besteld heb en ik ben helemaal verkocht. Eindelijk heb ik mijn manier van studeren ontdekt. Snelle levering en ik ben goed geholpen. Ga ze zeker vaker bestellen!

Super handig bij het leren.

De kaartjes zijn mooi dik, hierdoor schijnen ze niet door. De ringen zijn stevig en de kaartjes mooi afgewerkt.

Snelle service, fijne kaartjes, werkt prima!

Mijn dochter gebruikt de flashcards voor school (examenjaar) en ik gebruik ze voor mijn studie en stiekem ook als Remi der kaartjes als er echt geen dingen zijnde ik moet vergeten en hang ze dan op mn prikbord in de keuken.

Mooie stevige kaarten in verschillende kleuren met handige ring om ze bij elkaar te houden. Top!

Mijn dochter gebruikt de kaarten bij alle toetsen. Om snel woorden of definities te leren maar ook om kort per hoofdstuk de highlights te noteren om het later door te nemen. Mooie kwaliteit, snelle levering, erg tevreden!

Flashcards zorgen voor direct betere studieresultaten

Flashcards maken het leren makkelijker en effectiever, zo sla ik meer op en behaal ik betere resultaten. De kaarten zijn van goede kwaliteit en ze werden snel geleverd!

Snelle levering, mooi concept, nuttig

Het pakket werd snel en in een mooie doos geleverd. Die kun je ook nog bij de kaartjes gebruiken. Heldere kleuren en prima formaat, heel bruikbaar.

Over Flashcards.nu

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!