Fijne en mooie kaarten!

Vandaag begonnen met de flash cards. Nu al blij mee. Ze gaan me enorm helpen bij het leren van mijn theorie. Keurig verpakt en snel geleverd. Top!

Netjes, verzorgd, snel, fijne service!

Fijn product om mee te studeren voor jong en oud!!

Super blij mee

Het is voor mijn kinderen en voor mijzelf zo handig

Compleet pakket ontvangen, zeer snel thuisbezorgd

Duidelijke website met omschrijving hoe te gebruiken. Ik heb gelijk een set gekocht met ringetjes en markers. Deze site is het voordeligst qua wat je krijgt voor je geld. Bij anderen moet je bv voor de ringetjes betalen, zelfde merk maar duurder geprijsde markers en verzendkosten. Ik ga zeker weer bestellen.

Perfect!!!

Binnen een dag geleverd, goed verpakt, brievenbuspost. Prijs/kwaliteit uitstekend. Aantal gram karton is net zo veel als de duurdere aanbieders. Een aanrader voor je studie!

Sneller levering, goede kwaliteit en vriendelijk contact

Nu voor de 2e keer besteld en alles naar wens. Mooie kwaliteit kaartjes en snelle levering. Bij de eerste bestelling 2 setjes in de verkeerde kleur ontvangen, hierover vriendelijk contact met ze gehad en het probleem was snel opgelost door 2 setjes in de juiste kleur na te sturen.

Super blij met de flashkaarten! En zeker goede kwaliteit van de papier en kleuren.

Prettig

Snelle levering en makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit. Ben er heel blij mee.

Super goed bedrijf! Vriendelijk en snel. En fantastische kwaliteit van de kaartjes.

Geweldig om ze te hebben. Makkelijk in gebruik. Snel geleverd. In een perfecte verpakking en bovenal ook nog eens goedkoop. Ik kan alleen maar zeggen een dikke 10

Bestelling snel en goed ontvangen! Super ondersteuning!

De flashcards helpen mij heel goed om toch mijn moeilijke tentamens te halen. In jaar 1 haalde ik echt net voldoendes en nu haal ik veel hogere punten! Ben er super blij mee en heb een vriendin er ook mee aangestoken die nu ook veel hogere punten haalt, dan eerst.

Uitstekend product en mooi uitgevoerd

De flashcards zien er mooi uit alsmede de bijgeleverde ringen. Prachtig product! Hiernaast snel geleverd.

Mooie kaartjes en snel geleverd.

Erg tevreden over de kaartjes en de levering. Ook het bestellen ging makkelijk.

Levert wat geadverteerd wordt

Ben niet negatief verrast

Het is het zeker waard!

Maandag om 15 uur besteld, dinsdag ochtend waren ze al aan mijn deur. Goed ingepakt, mooie kleuren, gemakkelijk om te bestellen, heb er niks op aan te merken! Misschien een kleine suggestie is om in de toekomst proberen om ook flashcards te maken zonder lijnen. Zo kan je ze optimaal gebruiken voor letterlijk alle vakken!

Handig hulpmiddel bij het studeren

Superhandige kaartjes, makkelijk te onderscheiden door de kleuren. Handig bij elkaar te houden met een ringetje!

Goede kwaliteit + beter leren

De kaarten zijn van goede stevige kwaliteit die niet doordrukken op de andere kant van het kaartje. Ook werkt dit uitstekend voor het leren van bijna al mijn vakken.

Ik was allereerst wat sceptisch omdat ik alleen maar goede reviews zag en deze heel recent waren. Maar niets is minder waar! Binnen 24 uur heb ik voor maar 19,95, 500 flashcards binnen inclusief perforatie en ringen! Super snelle service en prima kwaliteit. Een aanrader dus.

Super bedankt voor deze prachtige beoordeling. Klopt wij hebben het jaren gedaan zonder klanten beoordeling site. Sinds de tweede week van januari van dit jaar hebben wij eindelijk ook een eigen klantenbeoordeling site :-). Doen het best leuk niet? Heel veel succes met de kaartjes! Team Flashcards.nu

mooie flashcards, jammer van de klikringen

Ik had een mooi pakket flashcards met klikringen besteld. Mooie cards en handige ringen. Helaas is het jammer dat de ringen niet dezelfde zijn als die in de webshop los te koop zijn (de XL van 38mm waar 100 cards op kunnen), maar iets meer dan 2cm doorsnee zijn. Hierdoor past er net iets meer dan een half pakje flashcards op een ring. Alsnog een fantastisch pakket, maar wel jammer.

Dank u voor uw review met helder punt. De ringen... daar zijn wij hard mee bezig. De standaard ringen hebben zoals u dat zal begrijpen een veel lagere prijs dan de grotere XL ringen. Vandaar dat deze er voor nu nog (voorraad tekort dreigt) los bij gekocht kunnen worden. In november van 2020 hebben wij al besloten dat de grotere ringen de standaard gaan worden voor de pakketten en hebben deze in een zo'n grote hoeveelheid besteld dat de prijs van het pakket met ringen niet verhoogt hoeft te worden. De ringen kunnen echter door de leverancier niet geleverd worden. De pandemie heeft verscheping maar liefst 10x duurder gemaakt vanuit land van productie wat het voor dit moment onmogelijk maakt. Wij moeten het doen met de kleine voorraad XL ringen die wij nu nog tot onze beschikking hebben. Bij lange na niet voldoen om zonder meer kosten de standaard te laten worden. Wij zijn er mee bezig... Het is nu roeien met de riemen die wij hebben en dat betekend tot aan de zomer de standaard ringen zoals deze al jaren dienst doen. De upgrade blijft (zolang de voorraad dat toelaat) mogelijk voor iedereen die niet uit de voeten kan met de standaard ringen.

Top service! Ondanks dat er iets fout was gegaan bij Post NL nam flashcards de volle verantwoordelijkheid en werd er alles aan gedaan om snel de levering bij mij op de mat te krijgen. Goede service en mooi product!

Beste kaartjes ooit

Hiervoor wist ik nooit zo goed hoe ik moest leren en hoe ik alle stof makkelijk en snel kon samenvatten, maar echt... flashcards, beste uitvinding ooit! Ook snelle verzending, bedankt!

Snelle service, fijne medewerkers die vakkundig de vragen beantwoorden. Het zijn mooie producten.

Goeie kwaliteit en een snelle levering

De kaartjes waren dezelfde dag nog verstuurd naar Postnl (daar is wel een dag vertraging opgelopen door de drukte, maar daar kan de verkoper niks aan doen). Mooi dik papier van een goeie kwaliteit, de inkt vlekt niet door. Wel zijn de bijgeleverde ringen moeilijk te openen en sluiten. Verder goeie service en een goed product.

prima kwaliteit

Mag van mij wel iets goedkoper

Prima kwaliteit en netjes verpakt

Fijne webshop artikelen worden snel verstuurd en zijn van goede kwaliteit. Verschillende kleuren is makkelijk voor het leren per vak.

Over Flashcards.nu

Welkom op onze kersverse review pagina. Wij moesten er ook maar een keer aan. Wat begon als een studenten dingetje onderling is nu inmiddels zo serieus gegroeid, dat een echte beoorderlingspagina er ook bij hoort. Wij gaan aan de slag met het verzamelen van reviews; gedaan door de onafhankelijke partij Kiyoh.com. Hopen jullie hier een goed beeld mee te geven wat onze klanten vinden... het begin is daar!