Spoedservice maatwerk was perfect

Wij hadden met spoed grotere maatwerk dozen nodig. Er werd direct actie ondernomen en hadden de dozen zelfs voor de leverdatum binnen. Top service!

Prima service, dozen van hoge kwaliteit!

GE-WEL-DIG!

Ik laat al sinds een jaar mijn omdozen bij Dozensite bedrukken en maken. Ik ben zelf chaotisch en vaak last-minute met dingen desondanks zijn zij erg flexibel, meedenkend en voor ieder budget weten zijn een leuke oplossing. Levertijden zijn super snel en altijd een top kwaliteit. Lieve en hartelijke mensen op de zaak altijd.

Snelle levering en goed prijs

Wij hebben al meerdere malen aankopen gedaan bij dozensite.nl en zijn iedere keer uitermate tevreden over de snelle levering, goede kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Naar onze mening is deze webshop absoluut een aanrader!

Erg goede service en een snelle levering.

Erg goede service en een snelle levering. Ik moest plotesling zelf 800 dozen bestellen voor een order die een week erop geleverd moest worden. De dozen kwamen netjes op tijd aan zoals beloofd, waardoor we precies op tijd konden beginnen met het inpakken van de dozen. Na goed overleg vooraf was de maat bepaald. Omdat er bij een deel van de dozen 2 dingen in moesten, een groot en klein bordspel, werd er besproken om een kartonnen opvulkoker te maken. De bordspellen die er in moesten pasten er precies goed in, zonder veel extra ruimte aan de zijkanten. De kokertjes vullen het andere gedeelte goed op, waardoor het kleinere speldoosje wat op de grotere doos ligt heel goed vast zit en daardoor ook beschermd is. De vouwlijnen maken het ook erg makkelijk om de kokertjes te maken. Dus erg tevreden dat het goed en snel geregeld was.

goede communicatie en flexibel

Goede communicatie en flexibel, prijzen zijn ok.

Excellent quality and fast delivery

I recently order big custom size cartons to send my paintings. Very happy with the thick version of the cartons. The delivery was also very fast and I got a quick reply after having an additional question. So at the end I was very happy with the quality and the service so I will definitely be ordering in the future again.

Extreem snel dozen op maat, klein foutje met positionering

Goed bereikbaar en werken snel als het nodig is, in ons geval vroegen we 3 werkdagen en het werden er zelfs 4. Er is aan een kant op ons doosje iets mis gegaan met de positionering maar gezien de korte levertijd die prioriteit had, is dat overkomelijk. Verder moet je rekening houden met de flexo druk techniek, als je elders dozen krijgt die via offset bedrukt worden, zijn de kleuren en randen net anders als je ze naast elkaar zet.

Alles piekfijn en voor elkaar afgeleverd

Mijn eerste contact met Maik was gelijk raak. Vriendelijk en behulpzaam en met hart voor de zaak. Prima deal weten te maken en met als resultaat div. dozen op maat met een opdruk van mijn bedrijf HB Droogijs & Specialfx. Bij de eerste levering kon ik de laatste dozen niet meer meenemen toen ik ze zelf ging ophalen (kan ook) in Nijkerk. Een week daarna werd dit niet vergeten en bracht Maik de dozen langs. Erg attent maar ook slim wat zo kon Maik ook even mijn bedrijf zien en daar tips geven. Dus wat mij betreft krijgt Dozensite.nl van mij een 10!! M.vr.gr. Hans Bakker www.droogijs-kopen.nl

Gewoon top en netjes

Ik was meteen in contact met een persoon, heeft mij vanaf het begin goed geholpen en de bestelling was precies op afgesproken dag geleverd, ik was zelfs vergeten om de rekening te betalen was nog op vakantie geweest en pas pas 3-4 maanden late krijg ik netjes een telefoontje van ze, gewoon goeie ondernemers zoals het moeten zijn, zal voortaan mijn dozen voor mijn keukens hier bestellen, ook qwa de prijs waren ze de goedkoopste.

Fijne mannen om mee te werken.

Wij hadden met spoed dozen nodig. Het hele proces is vlot verlopen en door een meedenkende chauffeur afgeleverd. Top!

Goede dozen voor een nette prijs

Dozen op maat laten maken. Werden netjes afgeleverd volgens afspraak.

Top geregeld

Super snel en correct geleverd

Zeer adequate service en zeer goede kwaliteit

Uitstekende service, goed klanten contact, goede kwaliteit en fijn in de omgang. Niets is onmogelijk!

Zeer goede kwaliteit dozen

En ook nog eens snel geleverd.

Goede en snelle levering

Wij hebben hier dozen besteld op een specifieke maat. Deze waren zeer snel geleverd, en voor een goede prijs. Zeker een aanrader!

Alles prima in orde volgens afspraak

Leuk contact vanaf het begin met Maik, was er zelf ook nog even bij toen ik dozen zelf ophaalde in Nijkerk. Dozen waren volgens de opgegeven maten en ik als klant dus blij.

Kan beter..

Dozen hier besteld omdat ze aangeven binnen 5 dagen te kunnen leveren. Een week na de bestelling kreeg ik pas een mail dat ze dozen kwamen leveren. Wel pas 3 weken later! Gemaild dat dat veel te laat is.. wij hebben een webshop en zaten zonder dozen. Geen reactie gekregen. Vervolgens nog een keer gemaild maar ook geen reactie. Op de datum dat ze zouden leveren gebeld waar de dozen bleven kwam het weer een dag later. En bleek ook dat ze het naar een verkeerd adres wilde sturen terwijl wij het goede adres door hadden gegeven. We gaven aan dat we niet blij waren maar er kwam totaal geen excuus of begrip. Dozen zijn uiteindelijk wel geleverd maar vinden kwaliteit erg slecht! Helaas… hier gaan we niet meer bestellen!

Top service en advies

Mooie strakke en stevige dozen en op maat gemaakt. Ook nog mogen zien hoe zij dozen maken.

100% betrouwbaar en perfect!

De service die dit bedrijft geeft kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen, afspraak is afspraak, daarnaast een perfecte kwaliteit/prijsverhouding en een leuk contact, wat wil je nu nog meer?

Supersnel geleverd en vriendelijke service die meedenkt

Ik heb vaak kleine oplages nodig in bijzondere maten, dat is niet altijd makkelijk te vinden maar hier kon het gelukkig wel. Toen ik de levering sneller nodig had dan de levertijd eigenlijk was kon dit gewoon geregeld worden. De platen werden de volgende dag geleverd, bezorger belde een kwartiertje van tevoren even. Echt heel blij mee!

Redder in nood

Nadat onze vaste leverancier van verzendverpakkingen ons had laten zitten, hebben we contact opgenomen met Dozensite of zij met spoed een aantal dozen op maat zouden kunnen maken voor ons. Binnen 3 werkdagen konden we de 200 dozen ophalen die met de hand voor ons gesneden werden, en dat in de drukste tijd van het jaar. De kwaliteit van de dozen was erg goed en stevig en helemaal conform specificatie. Dozensite, nogmaals bedankt want zonder jullie was het niet gelukt!

De dozen waren stevig en goed formaat!

Online is het altijd moeilijk om de juiste keuze te maken, maar er is zoveel te kiezen dat het bij jullie geen probleem is. De dozen zijn netjes verpakt geleverd waardoor alles mooi in takt was. Volgende bestelling zou ik zeker weer bij jullie plaatsen!

Uitstekende service en leuke website

Dozensite heeft mij uitstekend geholpen, de service was top en de snelheid van de levering ook. En dat allemaal in een frisse en orginele omgeving! Echt een aanrader!

Over Dozensite B.V.

Dozensite is gespecialiseerd in het maken van dozen van golfkartonplaten. De passie die wij voor onze dozen hebben willen we graag met je delen, maar we begrijpen ook dat je andere dingen te doen hebt. Vandaar dat we graag alle zorgen uit handen willen nemen door het gewoon voor je te regelen. Probeer ons gewoon uit en wij gaan met je mee.