Goede levering en service, matig product

Goede en snelle levering gehad van Vitalstyle! Erg tevreden over! Echter begint mijn hoefspray pro na 1x gebruik al te lekken en voelt plakkerig en vies aan. Spray is normaal gebruikt, heeft rechtop gestaan... Erg jammer...

Niet op voorraad

Ik had mijn bestelling gedaan , Slueslimix . Na de bestelling bleek dat het voer niet op voorraad was . Ik heb de bestelling afgezegd en na enkele dagen werd het aankoopbedrag geretourneerd op 2x verzoek. Dezelfde bestelling bij Agradi geplaatst , waar ik een gratis voerschep erbij kreeg en gratis verzending. Agradi bezorgde binnen 3 dagen de Slueslimix

Mijn kat vind jullie eten ‘voor betere haar en huid heerlijk’ en ze krijgt er inderdaad een mooiere vacht van!

goede en snelle service

Mijn vragen werden snel beantwoord en de bestelling was ook snel in huis, erg tevreden

Super makkelijk en smakelijk!

Ik heb een verpakking sleuslimix gekocht, omdat mijn fjord niet veel nodig heeft qua granen, suiker en zetmelen, toch wil ik hem af en toe eens iets anders geven, bijvoorbeeld na een wedstrijd. Het is super makkelijk en snel te maken en mijn paard vind het heerlijk, na het eten zat de slobber tussen zn ogen, in zn kuif en zijn neus was bijna niet meer zichtbaar.. maar hij heeft genoten, zeker een blijvertje!!

goede producten

goede levering van producten. Kwalititeit ook goed echter wel redelijk aan de prijs.

Zoals in de site vermeld kwa wanneer het bezorgd word en evt vertraging .giede omschrijving product

Fijne producten en een mooie service!

Helemaal blij met de oerbalans! De paarden eten het graag en ze hebben veel minder last van kriebels. Ze zijn zo goed als zonder schuren het beestjesseizoen door gekomen.

Top voer

Paardje lusten het graag, zowel als muesli en als slobber!

Gewoon goed

Gewoon goed

Slokdarmverstopping

Helaas heeft mijn paard na het 2 dagen droog voeren van de sluesli gisteravond een slokdarmverstopping gehad en moest de veearts komen. Nat geen probleem maar droog geen aanrader.

Beste Manja, Dank voor je ervaring! Wat vervelend om te lezen dat je paard slokdarmverstopping heeft gehad. Waarschijnlijk vond je paard de SluesliMix erg lekker en is hij/zij hierdoor te gulzig gaan eten. Gelukkig valt het ook als slobber in de smaak. Bij gulzige eters adviseren we om het product dan enkel geweekt te geven. Voor jouw paard is dit dan ook de beste optie. Met vriendelijke groet, Arjanne Brinkhoff (VITALstyle)

Betrouwbare producten die echt werken

Zeer tevreden over de werking van de producten. Ervaring met longvitaal luchtwegsupplemznt spierkracht hoefspray gastrocomplex oerbalans Het is wel ietsje duurder maar zeer betrouwbaar.

Gaat goed met de hond.

Hij moest van dierenarts deze brokjes gebruiken,helpt goed.

Enorm blij met de producten van Vitalstyle

Mijn paarden doen het zo ontzettend goed op de producten van Vitalstyle! Ik ben echt blij met de vooruitgang die we sinds het gebruik ervan ervaren! En buitenom dat is de service super, en de verzending altijd heel snel! 100% aan te raden!

Aardig geholpen aan de telefoon, en snelle levering.

Goede service , snelle levering en ontzettend tevreden over het product.

Snelle service, fijne producten.

Probeerverpakking 100% goedgekeurd door pony!

Mijn pony vond de sluesli heerlijk! Ik had de probeer verpakking gekocht om te kijken of ze het lekker vond. Het beviel super goed bij haar. Het was alleen wel erg weinig, ik zou liever een wat grotere probeer verpakking willen om te kijken hoe ze qua darmen reageert. Dit zou voor gevoelige paarden of paarden met maag/darm problemen fijner zijn. Nu blijft het een gok om de grote verpakking te kopen..

Beste Kayleigh, Dank voor je ervaring! Een probeerverpakking is echt bedoeld om het product te laten proeven aan je paard. Om te zien wat het product qua werking doet bij paard, dan zal je het product langere tijd moeten voeren en is een grotere verpakking beter. Hopelijk geeft dit antwoord op jouw vraag. Met vrolijke groet, Arjanne Brinkhoff (VITALstyle)

Snel,goed en lekker

Nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik netjes op de hoogte gehouden over de levering. Zeker voor herhaling vatbaar

Goed voer, wordt met veel smaak opgegetene

Mijn paard heeft snel last van een gevoelige maag. Ik wil dus zo gezond mogelijk voeren. Maar gezonde voeders vindt hij vaak niet zo lekker. Hij eet het uiteindelijk wel op, maar met lange tanden. Dit voer eet hij zeer graag! Het enige nadeel is dat het best prijzig is.

Smakelijk voer

Snel geleverd! En de paarden vinden het er lekker!

Makkelijk bestellen en goede bezorging

Het bestellen ging makkelijk. Super dat je van de slueslimix ook slobber kan maken. Mijn paard krijgt medicijnen en supplementen en dat kan ik nu makkelijk er doorheen mengen

Topproducten en super service

Goede producten die mij helpen mijn paarden fit en gezond te houden

Vlot en zonder problemen :)

Ze eten het goed

Ze eten het goed . Het mag wel wat goedkoper zijn

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.