Snelle en correcte levering, prima product en goede informatie.

Snel geleverd maar geen nota

Erg vervelend dat er geen nota bij geleverd word. Of via mail. Zou prettig zijn om een btw nota te ontvangen.

Prima service, wel in 2 delen geleerd omdat er iets toch niet op voorraad was maar vrij snel nageleverd. Prima qualiteit.

Fijne producten, langere levertijd dan aangegeven

Ik heb 2 producten besteld die beide een levertijd van 2 tot 3 dagen had....het ene product was keurig met 2 dagen in huis, van het andere product kreeg ik op dag 3 een bericht het product niet voorradig was en een geschatte datum waarop ze het product weer op voorraad zouden hebben waarna ze het zsm zouden versturen. Die datum is inmiddels een paar dagen verstreken en nog geen nieuwe update of product ontvangen

Heel goed spul dat oerbalans!

Prima producten

Goede werkzame producten

De producten zijn simpel en snel te bestellen.

paarden voer / vitaminenbrok / levering : ok

een 7, omdat we eerst nog moeten ondervinden hoe de paarden het er op termijn op doen. levering: keurig geleverd, wel jammer dat er geen track&trace is, je moet maar hopen dat je thuis bent... het voer: ziet er smakelijk uit, paarden eten het graag. het is nog maar de 1e zak, dus ervaring over hoe de paarden evolueren met dit voer is nog te vroeg om er iets over te zeggen... dit voer gekozen omwille v/d zeer lage suikers, zetmeel, eiwitten (1x cushing paard en 1x american minihorse) de vitaminenbrokjes: zijn erg gewild, worden graag gegeten. het is nog maar de 1e pot, dus net zoals bij het voer... te vroeg om over te oordelen.

Topproduct

Mijn pony's doen het erg goed op de slueslimix. Topproduct.en snelle levering. En mocht er iets zijn wordt je tijdig geïnformeerd

vlotte afhandeling van een fijn product met duidelijke informatie met helaas een hoge prijs

Toepassing is simpel en het effect na een korte kür duidelijk zichtbaar

Oké maar niet geweldig

5 producten geprobeerd bij mijn 5 paarden en helaas maar enigszins over 2 te spreken namelijk, colosan en darmbalans. De andere producten deden nauwelijks iets, oerbalans, souplesse siroop en gastro complex. Toen ik overging op een ander merk merkte ik namelijk veel meer verschil. Alle producten zijn behoorlijk aan de prijs, dan verwacht je ook een wezenlijk effect te zien maar helaas is dit dus niet het geval.

Vlotte bestelling en levering

Alles is vlot verlopen.

uitstekende kitten/kattenvoeding

een kater waarbij op de leeftijd van 4 jaar al ernstige plas en nierproblemen werden geconstateerd, is na gebruik van brokken van ecostyle en royal canin urinary so (half om half) toch nog 17 jaar geworden.

Zeer snelle levering.

Ik ben zeer tevreden. Onze pony’s zien er goed uit en eten het graag. Lijkt duur maat door de kleine hoeveelheid dat je nodig heb is het voordelig.

Kwebbel is veel vitaler

Ik kende Vitalstyle nog niet en was best wel sceptisch. Maar toen las ik: Vitalstyle is echt NATUURLIJK, dus geen toegevoegde en bewerkte troep!! En dat zie je: Kwebbel is veel vitaler en zijn vacht is mooi glanzend. En zijn oogjes glimmen als hij Vitalstyle eet. Ik ben dus heel blij met Vitalstyle. Voor mijn lieve Kwebbel alleen het beste van het beste!

Fijne site

Fijne site met leuk aanbod van producten. Alleen jammer dat ik geen melding kreeg dat het product niet voorradig was. Mijn veulen was ziek dus ik had het urgent nodig... contact via facebook messenger verliep vlot en meelevend!

Ze eten het graag

Ik geef het nu 2 weken aan mijn paard en shet en ze lijken het erg lekker te vinden. Mijn shet heeft altijd last van mestwater en soms echt heel dunne mest, maar dat is zeker veel minder geworden. De slobbervorm vond ze niks met psyllium erdoor, maar die moet ik zeker nog gaan geven want het is een echte zandeter, dus ben benieuwd de volgndee keer.

Top producten

Wij gebruiken al langer producten van Vitalstyle en zijn daar super tevreden over. Onze paarden doen het er erg goed op en vinden de producten erg lekker.

Snel besteld, snel geleverd en super voor mijn paard.

Super goede service

Super fijne service nadat ik een vraag had. Kreeg ik ondanks dat ik me vergist had het product nog gratis opgestuurd. Toppers!

Prima produkt

Sluesli proefzakjes besteld bevalt goed jammer Dat t alleen in 15 kg verpakking verkrijgbaar is en niet in een handige 5 kg emmer

prima service en topkwaliteit producten

De paarden knappen zienderogen op. Makkelijke doseringen en goede kwaliteit.

Kattenvoer werd snel geleverd

Excellent

Levering op tijd, producten as promised

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.