Fijne service

Hele snelle en fijne service Alles stond duidelijk op de site Producten waren snel geleverd en werken goed !

Personeel erg behulpzaam en zeer vriendelijk

Het zou prettig zijn als de levering wat sneller zou zijn.

Snelle service en levering!

Bestelling geplaatst tijdens een leuke actie! Producten zijn snel geleverd! Top service!

Fijne producten

Fijne producten die gemakkelijk te geven zijn en snelle service

Snelle levering, keurig verpakt

Vitalstyle super DHL wederom zwaar teleurstellend

Het adres is van een BP station. Ze hebben het bij de buren op nummer 6 afgeleverd maar toch ligt het morgen om 13:00 op nummer 1 bij de jumbo.

Niets op aan te merken

Gewoon prima, snelle levering

zeer goed Tot nu toe

wij gebruikten pyrogenium altijd bij koeien met een hoge geleidbaar heid en naar volle tevredenheid nu dit niet meer te verkrijgen is moet ik een ander middel proberen

Heb het nog maar kort in gebruik maar merk al wel iets verschil. Een van mijn paarden heeft last van pollenallergie en merk wel dat hij minder last van een loopneus heeft. Voor verdere vorderingen gebruik ik het nog te kort denk ik.

Ik geef Oerbalans ze vind het heerlijk en ik denk dat het een goede toevoeging is op der brokken

Mijn ervaring tot op dit moment zijn hoop gevend. Mijn hond "zit niet lekker in zijn vel" met de nieuwe brokjes en het blikvlees hoop ik dat het snel veranderd. De brokjes worden snel opgegeten, met nog een proefpakket zou het misschien beter gaan, voorlopig ga ik deze voeding een tijdje gebruiken de hond moet een beetje wennen aan zijn "nieuwe voeding".

Snelle levering van goede producten

Al jaren tevreden gebruiker van colosan. Gelukkig niet vaak nodig maar altijd thuis op voorraad voor als een paard krampjes of beginnende koliek heeft. Werkt snel en heeft toch al vaak een dierenartsbezoek voorkomen.

Verrast door een hele snelle levering

Eerder geleverd dan vermeld. Fijn!

Merrie met PPID in topconditie door (o.a.) Vitalstyle

Een aantal maanden geleden ben ik geswitcht van voeding voor mijn IJslandse merrie (22) met PPID. Gestart in februari met Sluesmix en een detoxkuur en daarna de oerbalans erbij gaan geven. Ze komt goed door haar vacht, heeft fijne energie en is in goede conditie. Ik ben heel tevreden!

Zeer tevreden over de fijne pfoducten en snelle service.

Ik gebruik veel vitalstyle producten, het is inmiddels echt mijn favourite merk geworden. Recent de detoxkuur besteld die ik op dit moment geef aan mijn pony. Ook goede ervaringen gehad met de chillpill vorig jaar. Snelle levering en de producten ruiken zo lekker en worden door onze pony daardoor goed gegeten!

servicegericht

werkt snel

Vlotte bestelling en levering

Alles verliep vlot, enige minpuntje: ik kreeg enkel orderbevestigingen en niet de facturen die ik nodig heb voor mijn boekhouding.

Snelle service, keurige verpakking, ideaal proefpakket voor de kat.

De geldigheidsdatum van de meegeleverde kortingscode is helaas verstreken. ( 31-12-2021 )

Product doet wat het beloofd

Alle producten van vitalstyle vind ik fantastisch. Ik gebruik vooral longvitaal voor mijn astmatisch paard en ik merk als ik de dosis weg laat dat hij meteen terug valt. Ik gebruik ook de hoefspray, luchtwegsiroop, voor de maag al gebruikt tijdens de verhuis. Een zandkuur en magnesium. Ik vind her enkel jammer dat er geen papieren verpakkingen beschikbaar zijn. Zeker voor de longvitaal wat doe ik met al die emmers ?

Prima producten, slechte verpakking

Ik heb tot 2x toe een zak paardenvoer besteld. Deze is in een te slappe doos verpakte die bij aankomst niet veel meer waard was. Er zat ook nog een fles lijnzaadolie bij in. Gelukkig was die nog wel heel. Mijn verzoek: de zakken voer zelf meer vacuüm verpakken zodat deze zelf steviger zijn en beter te versturen.

Super snelle levering en een super goede kwaliteit lijnzaad - bespoedigt verharingsproces enorm snel! ( dikke wintervacht Shetlanders )

Vlot en netjes

Bestelling ging vlot en is netjes afgeleverd.

Goede service en super product!

Omdat ik een grote hoeveelheid hondenvoer, spier en gewricht had besteld dat ook op een ander adres dan voorheen moest worden bezorgd heb ik telefonisch contact gehad. Dat verliep zeer soepel en werd tevens teruggebeld naar Kreta waarbij verblijf. Bovendien is mijn hond van 10 jaar oud sinds hij deze voeding krijgt vrij van pijnstillers en loopt hij weer soepel. Daarom hoop ik dat het binnenkort ook in Griekenland te krijgen is!

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.