Het pakketje was niet vezorgd. Bij telefonische navraag bleek het schade te hebben en is gelijk een nieuwe zak voer verzonden.

Gewoon keurig

Makkelijk bestelbaar, snel geleverd

Super kwaliteit voer en supplementen

Mijn puppy krijgt de puppy brokken en nat voer, naast dat het super smakelijk is groeit hij goed en krijgt hij wat hij nodig heeft ! De supplement ruiken ook heerlijk en werken goed voor mijn honden

Goed werkende, (bijna) suikervrije supplementen

mijn kleine shetten vriendin is chronisch hoefbevangen, wat betekent dat ze van de ene op de andere dag compleet beroerd kan lopen, maar merk dat sinds ik Suikerbalans geef haar slechte ",episodes" een stuk minder geregeld voorkomen, ze het eindelijk super doet op der dieet en ze echt super in der vel zit :)

Snelle service , fijne producten

Slueslimix en oerbalans

Mijn paard doet het super op de oerbalans. Ik vul het aan met slueslimix, ook handig om de supplementen door te mengen. Ideaal om het droog of nat te kunnen voeren. Het is een kieskeurige eter, maar vind het heerlijk.

Mijn oude haflinger merrie met cushing en lyme, al maanden niet dik te krijgen en had al maanden last van diaree, het liep er gewoon uit, alles geprobeerd van ontwormen tot 20 dagen antibiotica en een immuun boost maar niks mocht baten. Totdat ik darmbalans vond en de diaree verdween na een paar dagen als sneeuw voor de zon. Vanaf nu heb ik deze dus altijd in huis voor het geval weer eentje last heeft. Ik ben blij en mijn meisje ook! Nu staat ook de oerbalans klaar voor gebruik, benieuwd wat dit product te bieden heeft voor mijn gezelschap

Altijd goed voer!

Sinds mijn kat dit voer krijgt heeft hij een veel betere stoelgang. Kocht het altijd bij de Jumper maar via deze site veel makkelijker! Zelfs een gratis proefpakketje gekregen!

Geweldig assortiment , wat steeds verder word uitgebreid.

Ik gebruik zoveel verschillende dingen van jullie en stuk voor stuk top spul zonder allerlei rotzooi erin alles op kruiden basis

Collosan, Goed product. Snel geleverd.

Collosan, goed product

Snelle levering, goed product

De klant is hier nog koning!

Jullie doen wat jullie beloven: meteen de order verwerken en verzenden. Laatst was er iets mis gegaan met de adressering waardoor de bestelling retour werd gestuurd. Na een mailtje werd meteen een nieuwe bestelling verzonden die de volgende dag al werd geleverd. Hulde!!! Zo zie ik het graag! Ik zal ook zeker blijven bestellen.

Prima.

Prima en keurig verpakt.

Helemaal tevreden!

Steeds een supervlotte service én levering! Heel erg tevreden van de produkten die ik tot nu toe bestelde. <3

Snelle levering, keurig verpakt.

Kwaliteitsproducten en klantvriendelijk

Ik gebruik al jaren oerbalans en andere aanvullende producten zoals lijnzaad en magnesium. Dit naar volle tevredentevredenheid. Als ik vragen heb over andere supplementen krijg ik altijd een duidelijk en eerlijk antwoord. Ook de andere producten voor in en rond de tuin gebruiken wij van Vitastyle. Ook daar zijn we blij mee.

Goed advies gekregen, goede producten

N.a.v. mijn mail met specifieke klachten van mijn paard, heb ik een heel helder advies gekregen. Nu enkele weken later, zie ik duidelijk verbetering in haar. Enorm tevreden over de producten en het snelle en juiste advies.

Snelle levering en altijd goede producten, paarden reageren altijd goed op de producten!

Is super spul

Ik gebruik het al jaren.

Goede producten

Kwalitatief goede producten

Netjes verpakt en snel bezorgd.

Bestellen gaat makkelijk. Netjes verpakt, snelle levering

Superfijn contact gehad en goed geholpen met mijn vragen! Product bevalt ook heel goed!

Perfecte muesli en correct geleverd

Mijn paard is dol op de Slueslimix

Goede kwaliteit supplementen

Ik geef nu ruim 1.j longvitaal bij mijn paard die astma patiënt is. En de hoest is weg . Wel daarnaast goed blijven managen paard niet in de regen laten staan. En het hooi voordroog of nat maken of stomen.

Goede kwaliteit supplementen

Ecomunitypark 1 8431 SM Oosterwolde

(0) 516-760746

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.