Top voer en snelle levering

Makkelijk online besteld en snel in huis. Postbode is wat minder blij met de 15 kilo zakken. Maar goed. Er was een zak onderweg gesneuveld en die ging retour. Snelle service middels het sturen van een nieuwe zak! Tip: ik zou het paarden voer ook liever in de winkel kopen, zoals ik dat ook voor mijn hond doe. Misschien is dat voor jullie een commerciële kans om t op meer plaatsen "standaard" neer te leggen?

Geleverd zoals beloofd

Jammer dat ik het niet op een afhaalpunt kan ophalen. Fijn dat de verpakking in een navulzak wordt aangeboden ipv (weer) een plastic emmer.

Producten super!

Super fijne producten die ook goed werken. Alleen was de verzend tijd erg lang en had ik ook geen track en trace ontvangen toen het eindelijk verzonden was.

Producten super!

Top producten!

Ik gebruik veel producten van vitalstyle. En alles heeft zijn eigen goede werking,. Vind het vooral er fijn dat alles natuurlijk is met kruiden. Mijn paarden doen het er echt goed op. Zitten mooi in hun vacht en voelen zich goed.

Sommige producten zijn echt goed!!

Er. Zijn producten bij die echt goed zijn. Ook qua werking/ingrediënten Andere zijn meer opgeblazen lucht.. Te duur voor hetgeen het is. Het verhaal eromheen is mooier dan het product kan waarmaken.

super produkten

Zowel voor de honden als de paarden uitstekende produkten.

Zeer positief

Positief

Snelle levering en fijn product!

Ik gebruik Oerbalans van Vitastyle voor mijn paard, Ze reageert hier goed op! Mooie vacht en zit goed in haar vel!

Vriendelijke en snelle service

Het fijne aan VITALstyle vind ik dat alles op kruiden basis is! De service is vriendelijk en snel, als je ergens tegen aan loopt geven ze je graag advies over wat je het beste daarvoor kan geven!

Goed voor elkaar

Na de tip van jullie om mijn Shetlander een detox kuur te geven en oerbalans, is ze binnen 1,5 week weer prima gaan lopen( tegen hoefbevangenheid aan) Dus ik ben daar erg blij mee! Bedankt!

Detox voor paarden kan echt het verschil maken

Een verwaarloosde enter die maar niet wilde groeien, de hele zomer heeft hij in de weide gelopen maar groeide niet veel. Begin november ben ik gestart met de detox en ga straks verder met de oer van vitalstyle. Vanaf dag 1 dat hij het kruidenmengsel kreeg, wat hij eerst natuurlijk niet wilde eten, is hij veranderd. Het groeit, speelt eindelijk met de andere hengstjes en zit gewoon duidelijk beter in zijn vel. Super spul en gezien het resultaat niet duur!

Fijne producten

Super goed

Hond doet het er uitstekend op

Levering duurde lang

Mijn pakket werd laat geleverd

eindelijk het juiste pupyvoer gevonden

onze pup is een moeilijke eter. na al 4 verschillende soorten voer geprobeerd te hebben,; hij at echt soms bijna niks, nu vitalstyle puppy gaan geven en hij is er dol op!

Heel fijn

Mijn paarden zijn er dol op , ik doe rek en strek oefeningen en het is gewoon het beste snoepjes voor paarden vind ik Groet Marit

Goede kwaliteit maar trage levering

Over de producten (ik koop hondenbrokken) ben ik tevreden, maar de levering duurt lang en ik krijg onvoldoende notificaties. Ik heb zaterdag brokken besteld, met een richtlijn van 1-2 werkdagen. Het is nu donderdag en ze zijn nog niet toegekomen, waardoor ik een extra zakje moest halen in de winkel.

slecht

ik heb honden brokken besteld zijn niet binnen 1 of 2 dagen geleverd. opgebeld ze zouden gisteren verzonden worden. nog geen track and trace code vandaag. bel nu weer, maar wacht al 16 minuten tot er opgenomen wordt. heb al 30 euro betaald. moet nu naar de winkel om brokjes te halen want ze zijn op, waardeloos

Paard eet het heel graag

Mijn IJslander wordt dik van lucht, en heeft een gevoelige maag. Hij krijgt uiteraard genoeg voerbeurten met voldoende ruwvoer. Ik gaf altijd een andere balancer van een ander merk. Wat eigenlijk prima beviel....maar ik zag dat Vitalstyle iets heeft voor paarden met een gevoelige.maag zonder allerlei toevoegingen van suiker en andere dikmakers. Zo kwam ik ook op de oerbalans...vrijwel zelfde als mijn oude balancer maar dan aangevuld met kruiden en dat sprak mij enorm aan. Omdat ik wil dat mijn paard goed kauwt en dus speeksel aanmaakt geef ik er tevens een handje Slueslimix bij. Mijn paard vindt het echt heerlijk! Hij krijgt het nog te kort om te kunnen zeggen of ik verschil merk. Ik heb besteld via website van Vitalsyle zelf. Onderstaande gaat net name over de bezorgopties....Wat ik enorm jammer vond is dat ik geen optie kreeg bij bezorgdienst om het bij buren of op een service lpunt te laten afleveren. Ik had het voerbnamelijk nodig, maar ik was op moment van levering niet aanwezig. De volgende dag werd het ook aangeboden op een moment dat er eigenlijk niemand thuis was... en de periode waarbinnen het geleverd zou kunnen worden was 5 uur!! Gelukkig heb ik wat kunnen regelen met iemand die wilde komen wachten......maar dat is natuurlijk niet echt fijn. Maar als er bij de 2de bezorging niemand thuis zou zijn, zou het pakket weer retour gestuurd worden! Wat natuurlijk absoluut niet wenselijk is Daarnaast was de doos stuk. Gelukkig de inhoud compleet en heel. Ik begreep van bezorgdienst (gebeld) dat de verkoper (Vitakstyle) kan aangeven welke opties de ontvanger heeft... persoonlijk zou ik het enorm waarderen als er voor ontvanger.meerdere opties zouden zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Niks mis mee

Zoals ik zei, niks mis mee

Mijn paard had na het weide seizoen last van mest water, ik zag toen darmbalans van vitastyle en wilde dat wel proberen. Na een dag gebruiken was de mest al verbeterd. Wel vond ze het niet zo lekker om zo te eten, maar met het mengen van de muesli at ze alles lekker op.

Makkelijk bestellen, prima aftersales service

Missende ster vanwege DHL die niet op de aangegeven tijd levert, de bestelling vervolgens beschadigt en retour afzender stuurt. Waardering voor VITALstyle die snel reageert op mijn vragen en zorgt dat ik de bestelling alsnog vlot ontvang.

Goede producten en vriendelijke medewerk(st)ers

In 1 woord top

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.