Fijne natuurlijke producten

Producten hebben allemaal pure ingrediënten en paarden eten het graag. Zijn allemaal gezond en zitten goed in hun vel.

Top producten!

Al een paar jaar gebruik ik producten van vitalstyle. En over alle producten erg tevreden. Ook zijn de dames van vitalstyle altijd erg vriendelijk en helpen je graag als je iets wil weten. Ik hoop nog lang plezier te mogen hebben van dit merk.

Erg goed

Top merk

Snelle bezorging

Snelle bezorging, ruim aanbod en kwaliteit producten

Super mooie producten en goede klantenservice

Ik ben zo fijn te woord gestaan door een van jullie medewerkers, die echt met me mee heeft gedacht en mij onder andere de darm balans heeft geadviw, wat duidelijk verschil maakt voor mijn merrie.

goede sevice

goede sevice klant vriendelijk .

Prima service!

Het voer dat ik had besteld werd retour gestuurd, omdat het was beschadigd tijdens vervoer. Na 1 mailtje naar VitaStyle werd direct een nieuwe zending verstuurd. Netjes !

Levering supersnel!

De andere dag was mijn bestelling al binnen. Over de supplementen kan ik nog niets melden. Geen ervaring mee nog. Gebruik het voor het eerst

Altijd geloofd in jullie product!!

Mijn jonge ruin van 3 liep al een aantal weken kreupel, ben gestart met de Dolor comfort. Het kan toeval zijn, maar na een paar dagen liep mijn paard een stuk minder kreupel. Inmiddels 1.5 week verder en de kreupelheid is verdwenen.

Altijd goede service

Wij zijn heel erg te vreden over de producten, zo te vreden dat we eigenlijk niets anders willen maar helaas moeten we nu wel om dat de slueslimix al een lange tijd niet leverbaar is. Aangezien wij een paard met maagproblemen hebben is het maar weer afwachten hoe hij gaat reageren.

Goede uitleg over de producten.

Super producten

Snelle verzending. Producten van topkwaliteit!

Gewoon goed

Gewoon goed!

Tot nu toe goed

Ik geef de poezen pas twee weken dit voer en ik ben en de poezen zijn er tot nu toe tevreden over.

Ik heb de honing zalf besteld voor mijn ruin zijn rainrot achtige plekjes en wauw wat een mooi resultaat op zeer korte tijd! Ik zal zeker nog andere producten uitproberen. Zeer goede service prijs kwaliteit.

onbetrouwbaar

Voor de 2de keer krijg ik na 1 week bericht dat het product niet in voorraad is en dat ze het geld terugbetalen. En dat voor producten die in voorraad staan volgens de online shop. Product kattenbrokjes blaasgruis wel kei goed.

Goed voer, op basis van kruiden. Goed advies vanuit Vitalstyle.

Goed voer, op basis van kruiden. Goed advies vanuit Vitalstyle.

Ontvang de producten steeds snel. Ben tevreden over de producten.

Zeer goede kwaliteit op alle vlakken

De voerkwaliteit is zeer goed maar ook alles erom heen.

Gewoonweg een topmerk!

Ik ben heel grote fan van jullie producten. Ik heb al mijn supplementen vervangen naar jullie merk en ik ondervind een grote verbetering. Dankjewel!

Goede producten

Goede producten, snelle levering.

Grote fan

Wij hebben voor de pony's veel producten van Vitalstyle en over alles zijn wij enorm tevreden! Wij hebben: Oerbalans Sluesli Suikerbalans Souplessesiroop Magnesiumcitraat Spierkracht Luchtwegsupport Immunoboost Dolorcomfort Colosan Honingzalf Zomerrustspray Alle 4 de smaken snoepjes (vallen enorm in de smaak) Daarnaast hebben ook tijdelijk soepelgewricht, darmbalans, dermacontrol (brok en lotion), chillpill en sluesli gegeven! Als tip kan ik alleen nog meegeven dat wij het fijn en leuk vinden als er een 5 L jerrycan komt van suikerbalans, zodat wij niet iedere 2 tot 3 weken een nieuwe fles hoeven aan te breken en de oude hoeven weg te gooien, maar de fles juist kunnen recyclen!

Merkbaar verschil

Erg tevreden over de detox. Mijn paard s allergisch voor iets op de weide. Maar dit helpt hem echt super!

Super enthousiast

Ik geef mijn puppy nu al een aantal weken de puppy brokken van Vital Style en hij doet het super en vind het hartstikke lekker. Mooie glanzende vacht, goed portie energie en groeit goed!

Ecomunitypark 1 8431 SM Oosterwolde

(0) 516-760746

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.