Fijne producten, prima klantenservice

Besteld en de volgende dag geleverd

Erg lekker, maar...

Mijn twee kittens vonden de brekkies in het begin erg lekker, maar naar een paar dagen nam het enthousiasme dermate af dat ik helaas over moest gaan naar andere brokjes. Mijn oudere poes, helaas niet meer onder ons, heeft de brokken wel altijd met veel smaak gegeten, de enige brokken waar ze niet van overgaf, waardoor ze zich veel beter voelde in alle opzichten. Ik ga ze zeker nog een keer proberen :)

Zeker de moeite waard

Gezond voor paard en hond!

Mijn paard krijgt al jaren oerbalans en doet t daar erg goed op, hij is jeukgevoelig en kan daarom niet alle soorten voeding hebben. Sinds enkele dagen is mijn hond ook over op vitalstyle en dan de huid + vacht. Ik kan natuurlijk nog niet beoordelen hoe zij t daar op doet maar ze vindt de brokken wel erg lekker. Ze is nogal kieskeurig dus het is lastig om brokken te vinden die zij goed eet. Daarnaast heeft zij een gevoelige huid waar ik ook rekening mee moet houden. Huid + vacht klinkt op papier perfect! Wel moet ik zeggen dat ik contact met vitalstyle heb gezocht omdat ik nogal schrok van de "waarschuwing" op de verpakking ivm het tijdelijk voeren en het contact opnemen met de dierenarts. Dit zou misschien anders of beter kunnen worden verwoord of ook al op de site kunnen staan zodat je dit van te voren beter begrijpt. Maar na mail contact is het mij helder uitgelegd. :)

Uitstekende service, snelle levering, top producten!

Al jaren fan van de producten van vitalstyle! Snelle levering en top service!

Zeer snelle levering, weinig verzendkosten als je onder €40 besteld. Goed verpakt.

Snelle service en uitstekende producten

Goede producten op natuurlijke basis. Ik ben dan ook erg tevreden hierover, wanneer ik zie dat mijn paarden er baat bij hebben!

wij gebruiken producten voor ons paard, zij eet het goed en doet het erg goed op de producten als oerbalans.

Bestellen gong goed en snel verzonden wel een gedoe met. Leveren (dat ligt aan postnl) advies neem een ansee vervoerder/bezorger dan postnl

Snel besteld, snel geleverd.

Zie boven.

Geen bijzonderheden. Keurig bezorgd. En mijn paardje is gek op die korrels. Dat wilde ik uit proberen.

Snelle reactie op app goed advies

zeer snelle service

NVT

rennen als wilden en eten, heerlijk.

ze gingen erop af als wilden, en vinden het erg lekker.

goed merk goede producten

Met grote tevredenheid geef ik mijn Friese dames Suikerbalans als ondersteuning. Vitalstyle geeft dit in vloeistof vorm wat ik erg fijn vind. bestelling is geplaatst en is zo geleverd aan huis!

Top bedrijf snelle levering

Alles is perfect verlopen

Goede producten, paarden vinden het erg lekker. Tevens goede service en klantcontact. Top!

Snel geregeld

Smakelijk en goed.

Nog net te kort gebruikt om ervaring te delen. Paard eet het wel goed.

Doen wat het moet doen

Nadat mijn 5 jarige merrie was geopereerd en het herstel achter de rug had mochten wij alles weer rustig oppakken. Een jaar geleden alweer maar ondanks dat de trainingen nu iets zwaarder en wij ook zijn begonnen met springen bleef zij in de spieontwikkeling iets achter dus Spierkracht bij gaan voeren, en wat een resultaat naar 2 maand voeren ! Zo mooi dat ze geworden is veel meer glans en de bespiering wordt langzaam voller, trainingen houd zij veel makkelijker en langer vol. Ook vindt ik haar de volgende dag al iets soepeler, ik zeg een volle aanrader

Uitstekend werkende anti vliegenspray.

Het werkt heel goed en ruikt ook prima. Enig nadeel is dat het een te kleine fles is, waardoor snel leeg. Vanuit milieuoogpunt niet wenselijk, want zo gooi bevrijd snel de verpakking al weer weg.

Goede ervaring

Goede service .snel in huis

Ecomunitypark 1

8431 SM Oosterwolde

(0) 516-760746

Over VITALstyle

VITALstyle: (voorheen ECOstyle) Portie kracht uit de natuur Gevarieerde en effectieve honden- en kattenvoeding. Gezondheidsproducten voor paard, koe en geit. 100% natuurlijk. Ruim 50 jaar ervaring.