Alles top geregeld

Prijs, contact en aflevering waren allemaal top geregeld.

snel, correct en zorgzaam behandeld

Snel, correct en zorgzaam behandeld.

goede kwaliteit, professioneel, vriendelijk en perfecte levering

geleverd volgens afspraak

Prima bedrijf

Snelle levering van bestelde goederen. En prima communicatie over de levering.

zeer goede communicatie

goede verloop bestelling en levering

Zeer snel en zeer correct

's ochtends besteld en in de namiddag al geleverd!

Heel erg goed.

De bestelling werd correct afgehandeld. Ik werd per telefoon op de hoogte gebracht van een klein probleempje ivm mijn bestelling. Ik werd zeer vriendelijk en correct verder geholpen.

Zeer snelle en correcte service

Gemakkelijke website en scherpe prijzen

Gewoon perfect

Eenvoudig bestellen, duidelijke informatie, correcte en vriendelijke stipte levering... wat kun je nog meer wensen?

Aanbeveling

Zeer vlotte bestelling

Heel goede levering , daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen

vlotte afhandeling, duidelijke communicatie, snelle levering

vlotte afhandeling van de bestelling, duidelijke communicatie ivm volgende stappen en levering. efficiënt bestelproces. aanrader

Dit was een vlekkeloze ervaring

Ik heb vlot een artikel besteld en betaald via de website. Mijn bestelling lag de volgende klaar voor afhaling in Melle. Ondertussen werd ik op de hoogte gehouden via email.

totale tevredenheid over het bestelde product alsook over de levering !

tevreden over het product en de snelle levering

Ik ben heel te vreden

Positief

Ging vlot

goeie service

interessante prijs, vlotte levering

zonder problemen besteld en snel geleverd

Zeer vlugge levering, product zoals omschreven

PTB primer BL aangekocht bij bouwkampioen omdat ik het hier nergens vond. Werd zeer vlug geleverd en voldoet volkomen aan de verwachting. Geen verouderd product, was perfect verwerkbaar. Zeer tevreden met de aankoop, zou deze site zeker aanraden.

Levering dik ok

Levering dik ok

Keurige levering op tijd en goed verpakt

Bestelling werd keurig op de gewenste datum afgeleverd en ook de tijd op de dag van aflevering was perfect gemeld. De chauffeur van de transportonderneming was vriendelijk en hulpvaardig. Kortom goed product, netjes verpakt en op tijd geleverd.

Goede prijskwaliteit

Tevreden klant

Super geregeld, in minder dan 10 min. volle kar geladen en vertrokken.

top!

top!

Scherpe prijzen, goede service

Gewoon de goedkoopste en keurig netjes bezorgd ook in NL

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)