Correcte levering en top materialen

De koerier liet mij een smsje de dag ervoor zodat ik wist waneer de levering geleverd zou worden! Top bedankt

Snel en correct

Gekozen, besteld en ontvangen binnen de 3 dagen - ze doen wat ze zeggen en. Zeggen wat ze doen - houden zo !!

Vlotte levering & top product

Gratis levering voor grind, dat is in vergelijking met vele andere sites een grote troef. De totale prijs - kwaliteit is uitstekend! Enige kleine detail is dat ik de hele voormiddag thuis was omdat de levering was aangekondigd en het was pas in de namiddag. Ik was toen even niet thuis en bigbag stond helemaal verkeerd. Verder geen opmerkingen, top service!

Snelle en vriendelijke service!

Wij bestelden vanuit Nederland producten bij bouwkampioen, we kregen ze nog sneller geleverd dan als we in Nederland zouden bestellen. De producten kwamen al na een paar dagen aan, we werden netjes op de hoogte gehouden per mail. Zeer goed geregeld. Ook net transport.

Perfecte levering

Goede communicatie en perfecte levering.

Geweldig product

Prijs kwaliteit goed. Product goed verpakt en en op tijd geleverd. Materiaal van goede kwaliteit en mooi afgewerkt.

vlotte levering

vlugge levering

Zeer snelle en correct levering

Zeer snelle en correct levering. Producten zijn van een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

vlotte afhandeling van de bestelling

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en een snelle levering. Goede service.

vriendelijk & snel

Goed materiaal

Goed materiaal geleverd zoals gepland bij bestelling te plaatsen. Maar er werd wel geen contact opgenomen voor tijdspanne door te geven. Ik werd pas opgebeld als de persoon aan de deur stond. Gelukkig goed verpakt en kon het voor de deur geleverd worden. En was er geen kans dat er personen materiaal zou meenemen.

Voor herhaling vatbaar

Eenvoudig te bestellen perfecte opvolging en vlotte levering Zeer tevreden

Prima snelle levering

Duidelijke pagina, leuke partijkortingen en snelle levering. Ook in Nederland

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Zie boven

Prima, snel geleverd

Had 5 sterren gegeven, maar eentje minder omdar ik niet verwittigd werd ivm de levering. Plots stond daar een transporteur met de goederen. Gelukkig was ik thuis, maar had toch eerder graag het beloofde mailtje gezien. Een medewerker die ik een vraag stelde bij een bezoek ter plaatse zou mij ook telefonisch contacteren ivm een vraag die ik had gesteld. Niets meer vernomen. Heb contact genomen met de leverancier en kreeg daar snel en uitgebreid antwoord op mijn vraag. Maar een uitgebreid assortiment, vlotte levering, aannemelijke tarieven. Mijn eerste maar zeker niet laatste aankoop aldaar!

Dag David, Er is inderdaad iets misgelopen want ik zie in uw order geen ingevulde track & trace link staan. Dat is niet de normale procedure in ieder geval, excuses voor het ongemak. Het best kan je vragen over materialen of leveringen steeds via mail of live chat stellen, dan krijg je 100% zeker een antwoord, in de winkel worden veel zaken door elkaar opgeschreven en besproken en kan er al eens iets niet tot bij de juiste personen geraken. Maar ik ben blij te vernemen dat je geholpen bent door de producent :) Prettig weekend, Mvg, Team Bouwkampioen

Snel duidelijk en vlot

Correcte informatie, snelle levering en vlotte afhandeling!

de tuinstenen zijn zeer mooi en helder. Ook heb ik niet te lang moeten wachten op de levering.

Opnieuw goede service

Tweede bestelling die geplaatst is bij Bouwkampioen en opnieuw een goede service geleverd. Keep it up!

Beste Bram & Jana, Thanks voor de review! Mvg, Team Bouwkampioen

Erg tevreden, zeer snelle levering en het product was wat ik ervan verwachte .

Erg tevreden.

producten niet optijd geleverd

producten niet op de afgesproken dag geleverd en niet verwittigd daarna wel opgebeld dat levering 1 week later geleverd word

Goedemiddag, Er was inderdaad een onaangekondigde stockbreuk waardoor uw bestelling eerst als verzonden stond aangeduid en achteraf was blijven staan. Daarboven werd u niet gecontacteerd met deze informatie, waarvoor ik me wens te excuseren. Uw materialen zijn ondertussen klaar voor verzending en zullen volgende week geleverd worden. U ontvangt nog een mail van ons voor de keuze van uw leveringsdatum. Prettig weekend, Mvg, Team Bouwkampioen

Super tevreden!

Heel mooi. Prima kwaliteit. Snelle levering.

SNELLE LEVERING ONDANKS CORONA

DE DUIDELIJKE WEBSITE LOODS JE NAAR WAAR JE NODIG HEBT. DE SNELLE GOED VERPAKTE LEVERNG MAAKT EEN BEZOEK AAN EEN WINKEL NIET MEER NODIG GOED ZO JONGENS

Dat was een mooie ervaring!

Bij het ophalen van het bestelde nogal zware product werd ik geholpen door een bijzonder vriendelijke jonge man die het tot in mijn auto bracht.

Wij bestelden plinten in keramiek. De bestelling werd snel geleverd en was precies wat wij zochten.

Goede service en kwaliteit

Duidelijke informatie aan de telefoon. Correcte levering. Tegels van goede kwaliteit.

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)