Snelle service en vriendelijke bediening

Snelle service en vriendelijke bediening

Snelle levering!

Perfect!

Vlot en correct afgeleverd

Het duurde 6 dagen na plaatsing van het order eer ik iets vernam over de levering. Voor het overige was alles goed in orde en naar wens.

goede service

beleefd, op tijd geleverd volgens afspraak

Zeer goed geholpen

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Zoals het moet

Besteld en op tijd geleverd, meer moet het soms niet zijn :)

Betrouwbare partner voor snelle leveringen

Zeer tevreden klant (reeds meerdere bestellingen), goedkoper dan de lokale Brico's, Hubo's en Gamma's,

Fantastische service !!!

Online besteld 16/06/21 Geleverd 18/06/2021 En het ging niet om een "pakketje" dus fantastische service en vooral communicatie. TOP TOP TOP

Vlotte en goede service!

Vlotte en goede service!

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering op het meegedeelde tijdstip.

Sikka inpregneermiddel voor mijn terras besteld , binnen 2 dagen geleverd in Nederland , voor een nette prijs. Goed bedrijf........TOPPIE....

Goede communicatie en snelle levering

Enkele uren na onze online bestelling, kregen we telefoon met de mededeling dat één van de door ons gekozen artikelen niet meer voorradig was. Het zou nog fijner zijn geweest dat we dit meteen zelf zouden zien op de website voor het plaatsen van de bestelling. Maar, we kozen voor een terugbetaling van dit artikel en dit werd onmiddellijk rechtgezet. Via de chatbox word je snel geholpen. Goede communicatie en snelle service! De levering van de overige producten werd vooraf aangekondigd met een SMS en men hield zich aan de voorspelde tijdspanne! Wij bestellen zeker terug!

Duidelijke communicatie en keurige levering!

8 weken moeten wachten op levering. Prijzen zijn tussentijds flink gestegen echter is de prijs vooraf vastgelegd. Bouwkampioen kwam afspraak na!

Snel, wat ik verwacht had, vriendelijke chauffeur .. leverancier om aan te bevelen !

Super tevreden ,scherpe prijs

Perfecte service!

Fout artikel gekregen maar onmiddellijk rechtgezet met persoonlijke levering aan huis

exact wat ik wou hebben

De stapstenen zijn exact zoals ik gehoopt had dat ze waren.

Correcte afhandeling, snel geleverd

super vriendelijk en correct

Ze Helpen u direct en correct behandelt ik ben zeer content van jullie service mvg

perfect

perfect en zeer snel

!

!

Puike afhandeling van de bestelling

Ik bestelde een regenton van 500 liter. Best een ruim volume. Een paar dagen later kreeg ik de bestelling keurig geleverd binnen het afgesproken tijdsframe. Inmiddels de ton geplaatst en tevreden met de aankoop.

correcte levering

Eenvoudige bestellen en snelle levering.

heel simpel = goed en snel

ook wat de levering betreft

Zeer goede en snelle levering.

De goederen werden snel en goed geleverd.

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)