Mooie overzichtelijke website en netjes geleverd

Top logistieke partner en mooie duidelijke webshop

Gewoon goed

Besteld ,betaald ,en snel geleverd, alles top

redelijk

jammer dat er bij de levering bleek dat er 1 steen kapot was

Bijna alles in orde

Correct en snel geleverd. Enkel de 40€ 'fee' voor 2 waarborgpaletten waarvan er eentje uit elkaar valt vind ik wat overdreven. dit werd ook nog niet eerder gerekend.

Schnell und gute Qualität.

Das Material war nirgendwo lieferbar vor 3-6 Monaten. Hier nach 2,5 Wochen ist alles zu Hause angekommen ! Super

Tijdige en goed afgesproken levering, granulometrie eerderpover

Leveringsmoment goed afgesproken en uitgevoerd. Alhoewel ik zeer goed weet dat in een bulk 4/8 wel wat fijner materiaal mag verwacht worden lijkt het % fijn toch naar de hoge kant. Voor deze ( mijn ) toepassing is dat nog aanvaardbaar maar ik kan me best voorstellen dat dit niet zo is voor andere toepassingen. Een belangrijk aandachtspunt! En mijn aanbeveling aan een derde zal dus met een opmerking zijn.

Zoals het hoort.

Al meerdere bestellingen gedaan via de webshop, altijd netjes en binnen de vooropgestelde termijn afgeleverd. De webshop is vlot, duidelijk en overzichtelijk. En wanneer ik bij een artikel dan toch wat meer info nodig had, ben ik telkens snel geholpen geweest, zowel telefonisch als per email.

Perfecte levering

Het product is thuis geleverd daags na bestelling volledig volgens de omschrijving.

Alees goed en volgens afspraak ontvangen prima

Vlotte verwerking. Vriendelijke bediening.

Kwalitatief materiaal.

Online goed service, levering slechte service

* twee verschillende meldingen van levering gekregen * bij de levering de oprit beschadigd en steentjes die weggeslingerd werden door tranpallet gewoon in het zicht laten liggen (niet tof als je thuis komt en dit het eerste is wat je ziet)

Snel en goed geholpen

Overzichtelijke webshop, uitgebreid assortiment, correcte prijzen en snelle levering. Zeer tevreden

Juiste product op tijd geleverd

Knauf Easyjoint Antraciet voldoet perfect aan wat gehoopt. Kleur is lichter dan antraciet laat vermoeden, en dat is perfect voor ons.

Correcte en tijdige afhandeling van de bestelling

Alles werd correct afgehandeld.

Zoals het moet zijn is het gegaan

Prima verlopen, goed gecommuniceerd en snel geleverd

Goede prijs kwaliteit en levering

Mijn levering werd vlug en goed afgeleverd op het afgesproken moment

Leverdatum kiezen was lastig

Heb wat stress gehad met de leverdatum. App vd leverancier werkte niet goed op mijn telefoon. Verder prima ervaring

heel goed

snelle levering voor goede prijs

Goede service als materiaal nog moet bijkopen zal het bij jullie zijn

Levering zonder problemen

Heel goede ton, snel een leverings periode.

Helaas kreeg ik pas een uur voor de levering een telefoontje van de koerier. Gelukkig was ik thuis. Op voorhand was slechts een periode van 4 dagen gemeld.

SIPT EN CORRECT ZOALS ALTIJD

altijd stipt encorrect

super !!!!!!!!!

mijn bestelling is perfect op tijd geleverd, verpakking was oké, vriendelijke chauffeur, kortom SUPER

Vlug, behulpzaam, vriendelijk

Bepaalde schroeven waren niet voorradig, ik kreeg telefoontje met vraag en suggestie andere schroeven hiervoor te nemen. Dag nadien al thuis geleverd gekregen.

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)