goede prijzen, alleen niet duidelijk dat je alles appa

Goede prijzen, groot aanbod. Alleen niet duidelijk dat je alles apart moet gaan ophalen, omdat je het bij de groothandel moet gaan oppikken.

Snelle en correcte levering.

Via de site Rockwool isolatie besteld. Werd nog dezelfde week geleverd.

Ik alles goed op tijd ontvangen

Ze zijn op zaterdag komen leveren en dat vond ik uitstekend

stipte levering , goede afspraken prima service.

een bestelling laten leveren van 4 pakken grasdals en 1 big bag gravee. Ik had besproken dat er 5 euro palletten zouden klaar staan om terug mee te nemen bij levering . De grasdals en big bag keurig op palletten afgezet en lege palletten terug genomen. De waarborg na 2 dagen terug betaald gekregen. Prima geregeld van Bouwkampioen.

Correcte bediening!!

Ben zeer tevreden!!!

Snelle levering van goed product.

Alles geleverd wel in 2 keer Geen probleem voor ons

ontvangen zoals beloofd

levering werd correct uitgevoerd, tevreden over de kwaliteit

Snelle en correcte levering

2 dagen na de bestelling werd het bestelde reeds geleverd. Nog nooit meegemaakt. Fantastisch !!!

Zoals gevraagd

Vlot snel vriendelijk product zoals gewenst

snelle levering. Twee dagen na mijn bestelling had ik het in huis. Niks op aan te merken. Vlotte service

Snelle en vriendelijke service en op tijd geleverd!

Snelle en vriendelijke klantenservice service en de bestelling werd op tijd geleverd zoals beschreven op de website!

Perfecte service

Prima materiaal en heel snel geholpen bij afhaling

Goed en snel geregeld

Besteld en binnen 3dgn in huis toppie

Bestelling netjes afgeleverd

Alles in orde!

Goede prijzen, vlot kunnen bestellen, goed contact door zowel Bouwkampioen als de transporteur voor datum van de levering. Deze laatste gebeurde dan wel vroeg in de ochtend (5u30), maar prima uitgevoerd en het pallet was netjes verpakt (banden met hoekjes om beschadiging te voorkomen en in plasticfolie gewikkeld).

Zoals beloofd

snelle en correcte levering

Na contact via hun chat heb ik de bestelling geplaatst. De goederen werden snel geleverd en waren degelijk verpakt. Die mannen doen wat ze beloven op hun website.

Top !

Goede prijs , snelle levering !

Goede ervaring!

Bestelling/eenvoud: Bij het bestellen van een tegeldeksel op maat ging het heel vlot om alle nodige gegevens in te vullen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Levering: De levering zou 4 weken kunnen duren door de huidige omstandigheden. Uiteindelijk het deksel ontvangen na iets meer dan 5 weken na bestelling. Hier had ik niet meteen op gerekend. Contact: Bij het contacteren en leveren steeds vriendelijk verder geholpen! Product: Super dat dit op maat kan! Hier en daar is er wel wat speling tussen het kader en de plaat. Hopelijk is het wel effectief geur- en waterdicht. De hoeken van het kader zijn niet overal proper gelast. Dit valt met het vloeren wel weg te werken. Prijs: Scherper dan elders Kortom, zou ik opnieuw bestellen, ja!

Goede communicatie

De communicatie van Bouwkampioen is steeds duidelijk. Ze reageren ook snel en vriendelijk als je een vraag stelt. Bij Bouwkampioen geen addertjes onder het gras. Als iets een langere levertermijn vraagt, zijn ze eerlijk zodat ze geen valse verwachtingen creëren.

vite servi bien servi

je vous remercie et je ne dirais que du bien de votre entreprise encore merci

goede duidelijke site

niet vandaag besteld morgen binnen maar 3 dagen levertijd, vel goed verpakt en goede kwaliteit

Prima kwaliteit, snelle levering

Goed ontvangst van de goederen Goed op de hoogte gehouden voor de levering

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)