Zeer vlotte en snelle levering

Vlotte service , bij een artikelwijziging door voorraadtekort een persoonlijke telefoon gekregen en professioneel opgelost.

Alles prima verlopen.

Gemakkelijk account aangemaakt. Eenvoudig besteld. Direct klaar voor ophaling.

Perfect!

Zeer snelle service, zeer vriendelijke contactpersonen.

Levering stipt

Volledig volgens afspraak geleverd.

Professionele produkten, netjes en volgens de afspraken geleverd.

Snel en efficient

Op internet gereserveerd, dag nadien kunnen ophalen en ter plaatse betalen: meer moet dat niet zijn! Tot nog eens.

Perfecte service!

Levertijd volgens afspraak...

Goed bedrijf

Niet mijn eerste aankoop daar, makkelijk om te bestellen online en dan op te halen. Helaas wat moeilijk bereikbaar, er staat steeds file op de grote baan de uren dat ik kan ophalen

Ervaring goed

Snel en prima geleverd!

Veel producten op stock, vaak ook aan competitieve prijzen. Niet altijd de goedkoopste in alle producten, maar gezien de snelle levertijden, de grote stock en service, een grote aanrader om bij te bestellen. Zowel voor de ruwbouw (metselwerk) als afwerking (bezetting/gyproc wand/gyproc vals plafond) steeds snel en keurig geleverd. Ook de gekozen transporteur (elrotrans) levert snel en zonder schade.

Gewoon goed

Duidelijke prijzen, vlotte communicatie en geen moeilijkheden.

Levering op tijd en materiaal in prima staat!

Zoals gevraagd en verwacht.

Verzorgd afgehandeld.

Producten heel goed beschermd bij inpak.

altijd zeer correct in communicatie en levering

Al verschillende keren besteld op bouwkampioen. Je betaald telkens een verzend kost ongeacht het bedrag, maar met B-post als bezorger kan je veel leveringsmogelijkheden aanduiden + de bestelde items zijn telkens zeer goed verpakt .

super service, vlotte levering, grotere blauwstenen gekregen voor dezelfde prijs!

ik had blauwstenen van 100 x 35 cm besteld maar omdat die niet tijdig op voorraad zouden kunnen zijn werd ik opgebeld met het voorstel om blauwstenen van 100 x 40 cm geleverd te krijgen voor dezelfde prijs. Zal zeker opnieuw werken met deze firma.

Snelle en correcte levering. Top!

Na bestelling volgde de levering zeer snel en correct.

Deftige prijzen. Snel en efficient bediend!

Zeer goede service!

Vlotte bestelling via de webshop en super service bij het wijzigen van mijn bestelling. Zeer vlotte afhandeling bij het afhalen.

Vlotte bestelling en levering!

Probleemloos online besteld, en na telefonisch contact proper en correct afgeleverd!

Goed prijzen en breed assortiment

alles perfect verlopen zoals gewoonlijk

5e bestelling bij Bouwkampioen en alles keurig geleverd op afgesproken moment

Goede prijs /kwaliteit. Service goed.

Niet te lang zoeken op internet. Bij Bouw kampioen BVBA krijg je goede service , een klein minpuntje dat de voorraad niet was aangeduid op internet. Toch na een contact opnamen het probleempje werdt opgelost.

Zeer goede service

De transporteur deed zijn job zeer goed Zeer klantvriendelijk

Top !

Commande super rapide, bon service! Thanks a lot!

Pontstraat 54 a

9090 Melle

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)