Geweldige service en communicatie

Besteld en de volgende dag netjes geleverd

Correct en klantvriendelijk bedrijf

Productspecificaties en levertermijn werden gerespecteerd. Flexibele en vriendelijke medewerkers.

Gewoon top

Gewoon top

Tijdig geleverd

Een directe levering van het juiste product.

Snel en correct

Vele produkten 'snel beschikbaaren goede vriendelijke service.

A

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven

positieve ervaring

ken de vroegere firma Leus, dus in orde

Topservice

Topservice!

ok

ok

vlotte service

vriendelijkheid

Degelijk materiaal op afgesproken tijd geleverd

Degelijk materiaal op afgesproken tijd geleverd

Mooi materiaal en bestelling en levering perfect

Buiten tegels lagen en liggen op plastiek zakjes gevuld met stabilisé. Het plaatsen van de verstelbare tegeldragers werken vlot.

topadvies, topstore, topproduct

Goede opvolging!

Bedankt voor de snelle levering

Zeer goed.

Correcte levering en goede opvolging.

Goede service!

Snel verder geholpen en ook snel geleverd. En ook goed stevig ingepakt om de bestelling te beschermen! Héél tevreden!

zoals steeds snel geleverd en niet prijzig

Ontevreden

Heb lang moeten wachten. Levering niet tevreden 1 plaat beschadicht Niet verwitticht bij levering heb de platen zelf gevonden naast het huis ,geen sms of telefoon.

Dag Patrick, Sta me toe hier te reageren en te zeggen dat ik uw review absoluut niet begrijp. 1. Lang moeten wachten? U hebt te midden het bouwverlof besteld. Op alle pagina’s van onze webshop stond duidelijk vermeld dat we gesloten waren tot 1/8 en van zodra we open waren hebben we de levering ingepland en binnen de termijn afgeleverd. 2. Als er een plaat beschadigd zou zijn, waarom contacteert u dan gewoon onze klantendienst niet om deze om te ruilen? Ik ben benieuwd naar de schade... 3. U hebt wel degelijk een email van ons ontvangen met de melding dat de goederen ingepland waren voor levering. Onze chauffeur heeft u wel degelijk telefonisch proberen bereiken om te melden dat hij er mee onderweg was, zonder succes. We hebben dan het logische besluit genomen de platen te leveren zodat u verder kan met uw verbouwproject en deze veilig bij u afgezet. Ik begrijp echt niet wat een mens nog meer kan doen… Zeer teleurstellend om dit soort beoordelingen te moeten ontvangen. Mvg, Team Bouwkampioen

Goede Belgische bouwwebshop

Levering van juiste isolatie-materiaal, een stuk vroeger dan verwacht met de schaarste die er nu overal is. Er was wat schade. Bouwkampioen heeft toegezegd om dit te compenseren ; als dat inderdaad zal gebeuren is dat correct en professioneel.

Goed!

Zeer goede prijs-kwaliteit en snelle levering!

Alles wat je van een bestelling mag verwachten.

Reageren onmiddellijk op de geplaatste bestelling, snelle levering.. Bestelde artikelen zijn zoals ze horen te zijn, Goed bezig.

Perfecte levering

Vlugge en correcte afhandeling van de bestelling

Zeer goede service, zeer hulpvaardig, tijdige levering

Ik raad de Bouwkampioen aan iedereen aan

Gevonden wat ik zocht, besteld en geleverd in 24 h

probleemloos

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)