Correcte levering

Op tijd geleverd volgens de eerder gemaakte afspraken. Heel vriendelijke Chaufeur.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed product, bezorging kon beter.

De geleverde zoldertrap ziet er op het eerste zicht goed uit, maar de bezorging kon beter: in tegenstelling tot wat werd aangegeven in de mail van bouwkampioen werd ik niet op voorhand gecontacteerd door de bezorgdienst om het levermoment aan te geven, en toen de bezorger dan onverwachts kwam opdagen (ik was toen al bijna een week aan het wachten) stelde hij zich ook nog zeer onbeleefd op tegen mijn vrouw toen die hem vroeg twee minuten te wachten op mijn komst.

prima service

top levering

Alles goed ontvangen

Bestelling gewoon netjes verpakt en ontvangen alsook de kwaliteit van het produkt . mvg, Henny

Product correct afgeleverd. Zeer vlotte communicatie ivm levering. Prima

levering is zoals afgesproken

levering is zoals afgesproken

De hulp via online chat was zeer goed

De hulp via chat was zeer goed en vriendelijk. Er kon soms wel 10 tal minuten duren om een antwoord te krijgen tussen twee grote vragen door, maar dat is wel als normaal te beschouwen. Eens een conversatie bezig is is alles perfect. Net als na levering de goederen vlot zijn af te halen zoals vermeld.

Snel geleverd en goed verpakt

Snel en correct

Aanrader voor anderen

correcte levering

Correcte levering

Snelle afhandeling, opgebeld om af te spreken ivm deelleveringen, prima verlopen!

topservice

Opnieuw alles snel gevonden op de overzichtelijke site. Levering zoals aangegeven. Markt-conforme prijs. Dit was niet mijn eerste bestelling en bovenstaande was vorige keren ook zo. Bedankt!

Content

1 minpuntje 2 bestellingen zelfde dag 2 x port betalen :(

super

goede prijs vriendelijke mensen

Degelijke bouwmarkt

Snelle , correcte service. Hier krijg je als klusser nog advies en dat tegen een goede prijs. Aangenaam verrast.

Vlotte en correcte service

Eenvoudige site om materiaal op te bestellen, makkelijk af te halen in gekozen filiaal. Een aanrader

Perfecte levering

Ik heb een brievenbus besteld die perfect en goed verpakt geleverd is.

Beste, Het betreft een verwarrende communicatie op de productpagina die werd rechtgezet. De verzendkosten hebben we als tegemoetkoming ook teruggestort. Mvg, Team Bouwkampioen

Beter en beste !

Bouwkampioen is een kampioen . Mensen zien er goed uit , zijn rustig en doen hun werk graag. Zowel profi als particulier krijgt wat hij nodig heeft om zijn mini droom met de materialen te starten. Wat misgaat wordt correct rechtgezet. Men luistert daar . Blijf gezond en veel geluk aan iedereen. Christel Arens en Firmin Arens

Vlotte service

Veel keuze, vlotte service, correcte prijzen & vriendelijke mensen bij afhaal

Super service en kwaliteit

Het bleek niet eenvoudig een PVC buis te vinden met diameter 40cm. Zeker niet indien je maar een beperkte lengte nodig hebt, in mijn geval 1m30. Bij Bouwkampioen geef je simpelweg op hoe lang je ze wil hebben en ze wordt op maat afgeslepen. Dat scheelt heel wat tov de standaard lengte van 5m. De kwaliteit van de geleverde buis is prima: mooie dikke stevige want (ik dacht 7mm en niet 9mm die je ook soms kan vinden...maar voor hetgeen ik het nodig hebt (vijver controle schacht) is 7mm meer dan voldoende. Levering was ook snel (1 dag na bestelling!). Kortom ik kan dit iedereen aanraden. Bouw je een vijver en heb je een buis nodig als controle schacht of pompschacht, dan is dit the place to be...tenzij je graag je geld door ramen en deuren smijt...dan kan je in gespecialiseerde vijverwinkels voor ongeveer 3 keer de prijs een stukje buis van 1m kopen (en geen andere maten).

bestelling ok, timing niet

timing komt niet overeen met de levertermijn op de site. producten ok.

stipte levering en correcte prijs

stipte levering en correcte prijs

Super service en prijzen!

Overzichtelijke site om te bestellen met uitstekende prijzen. Van bestelling tot levering tot in de puntjes geregeld. Prima service!

Beste, Hartelijk dank voor uw feedback, wordt zeker geapprecieerd! Mvg, Team Bouwkampioen

Ons eerste bestelling, maar zeker niet ons laatste...

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)