Snelle levering van lavameel

Op vrijdag 9 juli 2 bigbags lavameel besteld. Vervolgens snel geleverd op woensdag 14 juli. Bij bestelling was er doorgegeven dat de rijweg moeilijk toegankelijk was met een oplegger. Bestelling is geleverd geweest met een meeneemheffruck. Alleen vind ik het wel jammer dat ik geen melding heb gekregen op voorhand welke dag ze zouden leveren. Ondanks deze kleine opmerking ben ik zeker tevreden van Bouwkampioen BVBA, zeker een aanrader !

slecht gepaletiseerd - onvriendelijke transporteur

Paletten zijn niet correct samengesteld: cementproducten zijn instabiel op een hoop gestapeld. Droge gyprocwanden zijn onder zware en lange elementen geplaatst en kunnen zo sneller beschadigd worden. Depaletiseren en naar binnen brengen is dus moeilijk, terwijl het anders makkelijk direct binnen kon in de inruilbare ruimte. De roosters voor de chape zijn geplooid en beschadigd aangekomen, wat de ondervloer minder stabiliteit en weerstand tegen druk zal toelaten. Transporteur onvriendelijk, met veel negatieve commentaar (wij zijn te 2 aan het zelfbouwen maat hij had kritiek dat er geen aannemer was en dat wij "vanalles hadden gekocht zonder na te denken". Had schijnbaar geen geduld en wou oorspronkelijk niet de paletten afzetten op de toegankelijke aflegplaats, maar wou de toegang tot de werf blokkeren ("jullie mensen kunnen die daar ook plaatsen"). Transporteur heeft de straat ingereden vanuit de slechte ingangspunt, terwijl er een vrachtwagenvriendelijke toegang was aan de andere kant van de straat. Hij heeft dus de Platten met zijn kooiaap getransporteerd van 100m verder, op een scherpe hellende helling, wat ook niet veilig was, terwijl er een veilige alternatief was. Het zou ook helpvol zijn gewesen als we wisten dat er geen transpalet was, maar een kooiaap die dus andere toegansnodigheden heeft.

Beste, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent van uw aankoop en onze service. Bij schade hoeft u enkel onze Klantendienst te contacteren voor een gepaste tussenkomt (schade is natuurlijk nooit uit te sluiten tijdens transport maar als ze niet gemeld wordt kunnen we niet veel doen). Ook onze pogingen om u te contacteren na het lezen van deze review bleven onbeantwoord. Ik vermoed dat u dus vooral uw gal wil spuwen voor de onvriendelijke levering van de externe transporteur die de materialen geleverd heeft. De bestelde materialen wegens trouwens veel te veel om met een transpallet? te lossen en u werd op voorhand verwittigd dat dit met een kooiaap zou zijn (wat al onze klanten juist toejuichen). De materialen worden zoals beschreven aan de werf/woning afgezet en in de mate van het mogelijke gaan ze in op verzoeken. U hebt ook geen enkele informatie over het ingangspunt van de straat doorgegeven op voorhand, dat had misschien ook kunnen helpen... Desalniettemin kan u ons steeds contacteren door op onze laatste e-mails te antwoorden, we kijken graag of we nog iets kunnen doen om uw ervaring te verbeteren. Mvg, Team Bouwkampioen

uitstekend en netjes afgeleverd

niets op aan te merken alles verliep vlekkeloos

Prima en snelle service

Bestellen bij Bouwkampioen gaat snel en super vlot. Alles staat duidelijk op de website en wanneer je kiest voor ophaling kan je de dag nadien je materiaal eenvoudig en goed georganiseerd ophalen. Een aanrader voor alle bouwmateriaal!

Zeer goed.

Goede snelle en correcte service.

Ruim assortiment

Ruim assortiment en levering op tijd

Snelle levering,

Snelle levering, goed verpakt en artikel conform de afbeelding/omschrijving

Altijd op tijd geleverd en goed materiaal bedankt

Matig

De communicatie kan beter. Heeft lang geduurd eer de bestelling er was. Na afspraak via mail en telefoon om de goederen op te halen wist de persoon ter plekke niet waarover het ging.

Goedeavond, Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat de afhandeling van uw bestelling langer geduurd heeft dan normaal, we wensen ons hiervoor te excuseren. Mvg, Team Bouwkampioen

Primacover en doorschijnende folie besteld en snel en correct geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlug geleverd

Ga volgende keer terug iets bestellen

zeer tevreden en goed op de tijd geleverd en prima ingepakt

ben een tevreden klant zeer goed op de tijd en ordelijk verpakt.

UITSTEKEND

supersnelle levering- goederen in zeer goede staat - telefoontje vooraf om het leveringsmoment af te spreken

Heel vlot en correct verlopen

Goede en vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Grote keuze en snelle levering.

Gevonden wat ik zocht en snel in huis!

Duidelijke mail verkeer. Goederen goed verpakt.

Vlotte service.

Bestellen, betalen en afhalen is vlot verlopen!

Mijn bestelde materialen voldoen aan mijn verwachting. Alleen spijtig dat het zo ver is om af te halen!

Perfect.

Sneller geleverd dan verwacht. Perfect in orde. Bedankt.

Zeer goede service

Producten van befaamde merken aan scherpe prijzen met een verrassend goede service voor professionals en zeer stipte levering

juiste informatie met goede prijs

Eerst de juiste informatie, dan een goede prijs en dan een zeer snelle levering!! Een aanrader!

Goede service!

Bestelling en levering goed en vlot verlopen.

Perfecte communicatie en snelle verzending(2a3 dagen))

Tegeldeksel besteld voor een goede prijs . Ook direct een bevestigingsmail gekregen ervan . Wilde nog iets bijbestellen , maar verzending was dan te duur dus enkel het deksel besteld .

Super service! Snelle levering!

Super service! Snelle levering! Bij een vraag, snel antwoord.

Snel en verzorgd geleverd

Altijd snel geleverd

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)