Stipte levering, alle afspraken nagekomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vlotte service

Vlotte behandeling van de bestelling

Rapidité efficacité

A peine commandé via internet, livraison dès le lendemain. Très sérieux et rapide. Site facile d utilisation.

Tpp

Had maar de helft van de bestelling ontvangen, maar werd direct na geleverd

Positieve ervaring bij aankoop tuintegels

Producten helemaal in orde en zoals beschreven. De levering was snel en professioneel.

Juist perfect…

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over Bouwkampioen, de producten, de levering

Professionele webshop met goede dienstverlening

Duidelijke website, vriendelijke en flexibele dienstverlening. Bestelde materialen waren snel beschikbaar op de ophaallocatie.

Snel en correct.

Zeer snelle levering, correcte prijs.

Super tevreden

Vlotte levering en uitstekende communicatie over het leveringsmoment

Alles zeer goed verlopen

Zeer goede communicatie inzake levertijd en Perfect op de gemelde aankomsttijd.

correct gecommuniceerd en geleverd

jammer dat het met een transpallet was die niet ver op de werf raakte. Maar het was stevig verpakt en weersbestendig

alles verliep heel vlot en correct

alles verliep heel vlot en correct

Snelle en correcte service

Wat ik bestelde stond de dag zelf reeds klaar

Ze doen wat ze beloven

Mooi product voor een prima prijs op tijd geleverd!

Commande reçue parfaitement, en temps et en état.

Commande reçue parfaitement, en temps et en état.

snel en goed verpakt geleverd

positief

Alles is vlot verlopen

Alles is vlot verlopen

Schep van vorige levering was niet gereinigd, met rommel tussen onze steentjes

Ik had 1000kg steentjes in een big bag bestelde (tweede bestelling). Echter kwamen we tot de vaststelling dat er nog een gans hoop 'rommel' meegekomen is in die zak. Waarschijnlijk was de 'schep' van de vorige levering die pallets bevatte, niet goed gereinigd, waardoor er een gans hoop pellets tussen onze steentjes zat. Het was gewoon teveel om er uit te rapen. Met nu als gevolg dat er hoop pallets tussen onze steentjes ligt, met gevolg van dien....

Beste, Zoals in ons mailverkeer duidelijk is geworden werd de oorzaak na onderzoek getraceerd tot onze transporteur. De vervuiling werd veroorzaakt door een beschadigde zak pellets op een pallet die samen met de big bags vervoerd werd. We hebben met u afgesproken om (in de mate van het mogelijke) ter compensatie enkele zakken grind kosteloos na te leveren. We raden steeds aan om bij afwijkingen bij ontvangen goederen meteen contact op te nemen met onze klantendienst, dan hadden we nog sneller kunnen helpen. Mvg, Team Bouwkampioen.

De bestellingen lopen heel goed en vlot

Wij zijn heef tevreden over de samenwerking. snel antwoord snelle leveringen. en klantvriendelijk. merci daarvoor

Hoogstwaarschijnlijk volgen er nog bestellingen

Correcte levering, goede materialen, enkel de leverkosten zijn vrij hoog.

Goedemiddag, Bedankt voor uw fijne beoordeling. Ik begrijp uw opmerking ivm transport maar in een poging om dit te duiden: de leverkosten zijn een combinatie van de transportkosten met handlingkosten. In uw bestelling zitten producten die iets meer tijd vergen van onze magazijniers om verzendklaar te maken. We rekenen ze dan nog maar deels door maar het is noodzakelijk om leveringen met kraanwagens rendabel te kunnen houden. Mvg, Team Bouwkampioen

Snel en top service

vandaag besteld en de dag nadien geleverd met vooraf nog een telefoontje dat het binnen een half uurtje geleverd werd Teven bij de bestelling nog een aanpassing gedaan en het was direct aangepast maw super service, bedankt !!!

Goed, maar later dan verwacht.

Zelf moeten bellen met bouwkampioen, omdat het artikel nog niet geleverd was, daarna wel snel geregeld met hun partner om het te leveren. Goederen stonden er nog en men was het vergeten.

Dag Andy, Bedankt voor uw beoordeling. Het betrof inderdaad een menselijke fout / miscommunicatie bij onze transporteur (men had zending "vergeten" inplannen tot de eindbestemming waardoor ze is blijven staan in het magazijn) die we zo snel als mogelijk hebben proberen rechtzetten zodra u met ons contact hebt opgenomen. Het is natuurlijk onze verantwoordelijkheid om dit beter te controleren maar ik wil benadrukken dat het echt om een uitzondering gaat en geen 2 keer zal voorvallen. Onze excuses nogmaals voor het ongemak. Mvg, Team Bouwkampioen

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)