Filters

9

correcte afhandeling van mijn bestelling

goeie service, correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
3

Goed is beschadigd aangekomen.

Ik heb een trapladder besteld, maar na het openen van de verpakking bleek dat het trapluik beschadigd was, er zat nl. een hak in de bovenkant van het luik. Omdat ik hier verder geen tijd aan wilde verliezen (de verbouwingen dienen snel te gaan), heb ik het toch maar geïnstalleerd, maar tevreden ben ik uiteraard niet.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bij vaststelling van schade bij ontvangst neemt u best meteen contact op met de klantendienst. Normaal gezien kan het luik vervangen worden (na plaatsing) en als wij hier een dossier van aanmaken kan dit in principe ook kosteloos voor u als eindklant. Het is beter dat u schade bij transport meteen laat melden want wij hebben daar uiteraard geen zicht op en het is voor ons enorm frustrerend om achteraf een slechte review hierover te krijgen zonder dat we op de hoogte zijn gesteld. We hebben u reeds via mail proberen contacteren, voorlopig zonder resultaat, daarom dat we deze publieke reactie nog eens plaatsen in een poging de schade te kunnen compenseren. Mvg, Team Bouwkampioen

9

Bestelling was beschikbaar volgens afspraak

Het is verheugend dat er nog bestellingen klaarstaan voor afhaling volgens de afgesproken levertermijn. Als het goed is zeggen we het ook. Met vriendelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

past als gegoten dank jewel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Zeer gedreven personeel en goede afspraken. Online verkoop loopt zeer goed. Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Top. Fijne winkel, aardige mensen

Was snel aan de beurt en werd adequaat geholpen. Omdat de bestelde items nogal zwaar waren, werd een pallet tot aan mijn auto gereden. Precies op de juiste hoogte gehouden, zodat we gemakkelijk de betonnen randen in de kofferbak konden schuiven. Fijn meegedacht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service, en het artikel voldoet aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

super goed

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

Levering en producten waren top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld en geleverd.

Goed verpakt en snel ter plaatse. Alles in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, alles in goede staat en snelle levering.

Tijdens het bestellen verliep alles vlot. Onmiddellijk erna bevestiging en de levering snel ontvangen. Al verschillende keren besteld en telkens heel tevreden over zowel de service als het materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

top service aan correcte prijs

xx

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede levering

Snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed!

Ik bestelde een gietijzeren putdeksel die binnen 2 dagen geleverd zou worden, dit gebeurde ook zo. Helaas is tijdens transport de deksel bebroken. Ik belde met de Bouwkampioen, en binnen 1 dag had ik alweer de nieuwe in huis! Super goed opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals gevraagd

Materiaal kunnen aankopen aan goede prijs, gevraagd voor levering op bepaalde datum en dit werd correct gecommuniceerd naar de logistieke verdeler. Correcte klantenservice na verkoop!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed ,geen enkele opmerking

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Altijd vlotte behandeling en levering. Bij de laatste bestelling was het juiste aantal niet direct beschikbaar en werd ik onmiddellijk zeer vriendelijk gebeld om te polsen wat voor mij de beste oplossing was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgerichte en vriendelijke medewerkers

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en snelle levering

Reeds enkele malen bij bouwkampioen materiaal besteld. Steeds snelle correcte levering aan scherpe prijzen. Had foutje in aankoopgegevens gemaakt en dat werd dezelfde dag nog aangepast en opgelost. Aanrader in bouwmaterialen !

  • Aanbevelen? Ja
1

Probleme de livraison

Grosse deception 1 er achat le colis proffessionel qui devais arriver en 24H par Bpost la livraison à m'y 1 semaine de retard jai refuser la livraison etant donner que je n'en avais plus besoin et toujour en attente de remboursement par le vendeur apres restitution par Bpost je ne les recommande pas du tout .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hello Marc, As you know we have no control on the Bpost shipping and it is equaly frustrating for us to see this happen, especially when we receive a negative review from the customer for something that is out of our control. We shipped your order the same day you placed it and unfortunately some things went wrong on Bpost side... We have refunded the article after you mentioned you wanted to cancel the order, that was the only thing we could do since waiting another day was no option for you (and Bpost did offer the delivery the day after which you declined) Best Regards, Team Bouwkampioen

10

Kwaliteit

De oorspronkelijke bouwplaat die ik bestelde zou niet tijdig geleverd kunnen worden, dus steldde Bouwkampioen een alternatieve oplossing voor. Het voorgestelde alternatieve product is van zeer goede kwaliteit en vergelijkbaar met de bouwplaat die ik eerst wou bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en correcte levering

alles geleverd zoals gevraagd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Zeer prettig en punctueel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Steeds een tevreden klant bij iedere bestelling!

goede prijzen goede communicatie snelle levering kortom om af te sluiten "dank je wel aan de medewerkers inclusief transportfirma om steeds zo een goed service te verlenen!!!" verbouwen is een plezier op deze manier

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles verloopt prima.

Alles verloopt prima.

  • Aanbevelen? Ja

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd