Alles verliep zoals gepland .

Bij ophaling werd ik zeer vriendelijk geholpen . Eerlijk bedrijf , top !

Correct en snel

Juiste prijzen en grote voorraad

Goed.

Alles correct verlopen, één (klein) minpuntje, er zat een geschonden tegel bij maar ik heb hem kunnen verwerken.

Precies zoals beschreven op de site

Levering was zoals altijd perfect volgens de belofte en correct.

Vlotte levering op het juiste moment

perfect

Goede communicatie en correcte prijs plus snelle levering aan huis

Snel en correct!

Mijn bestelling lag zeer snel klaar. Een mankerend moertje werd zonder problemen meegegeven.

Alles goed verlopen.

Zeer goed materiaal.

Betrouwbaar

Betrouwbaar, snel, goede prijs kwaliteit verhouding. Toen ik met een vraag belde werd ik snel en vakkundig geholpen

Goede prijs en persoonlijke service

Duidelijke website, waar je gemakkelijk kunt opzoeken wat er beschikbaar is. Prijzen zitten goed en indien er iets niet duidelijk zou zijn krijg je gewoon een telefoontje voor verduidelijking. Een aanrader!

Perfect.

Bestelling netjes klaar voor afhaling, scherpste prijs. Ook retour liep vlekkeloos.

Alles in orde!

De bestelling is goed verlopen. De levering was wel zeer vroeg in de ochtend maar uiteindelijk wel goed verlopen!

Alles perfect verlopen

Duidelijke website, product ( putdeksels) goed en duidelijk omschreven , gemakkelijk besteld en levering ook perfect verlopen

Tevreden klant

correct verpakt en tijdig geleverd

Uitgebreid aanbod, concurrerende prijzen en vlotte afhandeling

Informatie opvragen en bestellen via de website gebeurt zeer vlot. Bovendien zijn de prijzen conform de markt. De mogelijkheid om de bestelde artikels ter plaatse te komen afhalen en zo transportkosten te vermijden, is zeker meegenomen.

Kan beter

Van de 8 zakken Grout die ik er kocht, zijn er al 5 verbruikt. In elke verbruikte zak zaten harde, niet meer oplosbare brokken. Op de zakken is ook geen Exp. Date te vinden. Jammer dat het voor mij zo ver is, anders had ik ze teruggebracht. Voorlopig zal ik geen aanbevelingen doen. Mvrgr Philippe Suy

Goede site goede service

Zeer goede ervaring, vriendelijke en behulpzame service

Foute bestelling opgestuurd

Ik heb een fout product ontvangen, nadien bleek dat het product dat ik besteld had niet eens op stock was dus er is bewust voor gekozen om mij een ander (minderwaardig) product op te sturen. Uiteindelijk alles mogen terugsturen en elders moeten bestellen. Tenslotte ook nog moeten vragen om de verzendingskost te vergoeden.

Goedemiddag, We trachtten u reeds via mail en telefonisch te bereiken om hierop te reageren maar konden geen contact maken. Zie hieronder onze mail van 19/01 aan u gericht: "Beste, Bedankt voor uw review. Het klopt dat het verkeerde product opgestuurd werd, maar dit was alles behalve bewust, dat wil ik wel benadrukken. Het staat thans zeer duidelijk op de productpagina vermeld dat we afhankelijk van de beschikbaarheid switchen tussen 2 merken en identiek product opsturen. Alleen werd in uw case “Perfectcover Damp-open” en niet “Perfectcover Ademend” opgestuurd. Die laatste heeft exact dezelfde technische eigenschappen als Primacover Active. Soit, ik begrijp dat het geen aangename ervaring was en wens me te excuseren voor het ongemak." Mvg, Team Bouwkampioen

Vlotte bediening en heel goede materialen

Ben al paar keren bij jullie geweest en altijd vlotte bediening en vriendelijk en beleefd personeel die op de hoogte zijn van al hun materiaal. Ook al besteld via de webshop en je wordt verwittigd wanneer je achter je bestelling mag komen. Doe zo verder

bouwfoli is dunner

PE Bouwfolie 0,2 mm bestelt. en 0,1mm ontvangen dit is wel de enige keer dat ik slechte ervaring heb met deze firma. bij andere bestellingen loopt daar alles goed.

Goedemiddag, We trachtten u reeds via mail en telefonisch te bereiken om hierop te reageren maar konden geen contact maken. Zie hieronder onze mail van 19/01 aan u gericht: "Dag Bart, Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben enkel folie 6 x 50 mm type T200 (0.20 mm) dus normaal gezien kan dat niet kloppen wat u schrijft. Het enige wat ik kan bedenken als je hebt gemeten en het toch zo is, is dat de tolerantie op de rol die je ontvangen hebt groter is dan voorzien. Indien je wenst mag je de rol altijd terug brengen of omruilen." Wenst u dit alsnog te doen (wij kunnen deze komen halen), neem gerust contact op met de klantendienst. Mvg, Team Bouwkampioen

TOP

zeer goed

zeer goed

Vlotte levering

Vlotte service

Correct en snel

Niets op aan te merken. Levertijd was kort en product was netjes verpakt.

Kwalitatief product

Duidelijke communicatie en afspraak correct nagekomen.

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)