Correct

Snel geleverd, product naar verwachting

Vlotte service

Vlotte bestelling via site, vriendelijk personeel tijdens afhaling.

Materialen ok levering nok

Bestelling van materialen prijs kwaliteit dik in orde maar leveren was niet binnen de afgesproken tijd prijs was nochtans behoorlijk duur voor van Melle naar Geraardsbergen te transporteren als ik zelf niet zou gaan informeren zijn was ik misschien nog aan het wachten opvolgen doen je zelf te doen denk ik ! Mvg Dirk

Dag Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. Het transport stond wel degelijk ingepland maar u hebt volledig gelijk dat deze later dan aangegeven is uitgevoerd. De oorzaak is te wijten aan een interne communicatiefout met de transporteur, waarvoor we ons wensen te excuseren. Mvg, Team Bouwkampioen

correct, snelle levering en goede prijzen

Bestelling is zoals steeds snel beschikbaar. Ze hebben goede prijzen en de mensen zijn steeds vriendelijk.

levertijdstip niet afgestemd

De keuze voor levertijdstip is niet geboden. Daardoor heeft DHL tot 2 x in de avond proberen te bezorgen op een bedrijfsadres wat is gesloten. Daarna heeft DHL een dag overgeslagen en alsnog bezorgtijd gehonoreerd tijdens werktijd. Al met al is de bezorging 3 dagen vertraagd. Advies bij online-bestellen en levering door DHL: stel het mogelijke levertijdstip voor.

Dag Ron, Bedankt voor je review. De fout ligt wel degelijk bij DHL want wij hebben uw pakket opgestuurd met een verzendtarief om te leveren binnen de kantooruren. We maken heirvan melding maar het is maar de vraag of hiermee iets gedaan zal worden natuurlijk. Sorry voor het ongemak. Mvg, Team Bouwkampioen

Excellent !

Snelle, perfecte levering

Ok, top

zeer snelle levering!

Super service!!!

Super service en vriendelijkheid bij telefonisch contact, vlotte bestelling via internet, materiaal stond netjes klaar bij afhaling volgende dag, behulpzame vorkliftchauffeur mee geholpen materiaal in de wagen te leggen. Tot volgende keer!!!

goede service, vriendelijk onthaal

groot aanbod, correcte prijs en goede service

Snel geleverd en goed verpakt.

Correct en snel geleverd !

Uitstekend !

Alles correct verlopen en stipt optijd geleverd Zeer goede kwaliteit van materiaal ook

Envoi rapide et SAV très sérieux je recommande

Bon rapport qualité-prix. Reçu un article endommagé et SAV très réactif.

Levering ging minder vlot

Qua product tevreden , maar de levering minder . Deze gebeurd door een externe firma . Normaal zou ik de leveringsdatum mogen kiezen , maar kreeg geen bericht van de firma . Na contact met bouwkampioen zelf , kreeg ik de dag erop een sms ,van de transport firma . Met de melding dat ze de dag erop gingen leveren . Gelukkig had ik verlof .

Prima materiaal

Voldeed aan mijn verwachtingen

alles naar tevredenheid opgelost

alles naar tevredenheid opgelost

Beste, Bedankt voor uw review. We hebben toen meteen met u contact opgenomen want u had hier nog geen melding van gemaakt bij onze klantendienst. De track & trace gaf aan dat het pakje de dag zelf was verzonden door ons maar door u niet afgehaald werd in het afhaalpunt en terug naar ons onderweg was. We hebben (op eigen kosten) uw bestelling opnieuw verzonden en deze zou ondertussen afgeleverd zijn. We zouden het appreciëren mocht u uw beoordeling na onze interventie kunnen herzien. Mvg, Team Bouwkampioen

snelle en correcte service

Ondertussen meerdere bestellingen/leveringen gedaan en allemaal netjes én bijzonder snel..

Correcte en snelle levering

Goederen geleverd volgens vooropgestelde leverdatum.

goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

De degelijkheid van een bedrijf leer je pas hoe het zijn problemen oplost. Mijn levering kwam beschadigd toe. Bouwkampioen stuurde me prompt een nieuwe bestelling zodat mijn werken een minimum aan tijdsverlies ondergingen. Een dikke merci!!!!

De service kon veel beter. toch wel teleurgesteld

Mooi materiaal maar heel veel schade Ik heb schade aan de materialen gemeld, toch wel redelijk veel schade. deuken, krassen en roestvlekken. oplossing voor de krassen en roestvlekken is er wel, ook al is die oppervlakkig. Voor de deuken is er geen oplossing, ik had meer service verwacht. het zou 1-2 weken duren om de gedeukte materialen te vervangen, wat ik raar vind als je een goede service aan je klanten wil geven. de oplossing voor de krassen was na 1-2 dagen geleverd dusja

Beste Andy, Bedankt voor uw beoordeling. Schade bij transport is gelukkig een uitzondering maar kan helaas voorvallen. We hebben meteen gereageerd en een oplossing voorgesteld voor de krassen enerzijds die u aanvaard hebt (en dezelfde dag nog verzonden), maar u kon zich niet vinden in de vertraging die uw werken gingen oplopen bij een eventuele omruiling, wat we weliswaar verstaan maar daardoor hebben we natuurlijk geen mogelijkheid om de service die u verwacht te leveren. Succes met uw (ver)bouwproject. Mvg, Team Bouwkampioen

Snel en correcte levering

Materiaal is zoals verwacht en is snel en correct geleverd.

Prijs/kwaliteit

Gekregen wat ik besteld had.

Vlot verlopen

Alles stond klaar. Prima service

Pontstraat 54 a

9090 Melle

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)