Correct en snel

Correct en snel

Super snelle levering.

Bestelling gedaan en de volgende dag al in huis( let wel Nederland). Goed geregeld. Mvg,

Snel en netjes geleverd

Goed bedrijf

Prijs/kwaliteit zeer goed, klantvriendelijkheid top.

Vlotte levering, goede respons per mail

Kleine bestelling geplaatst op zaterdag, maandag bevestiging van levering, dinsdag geleverd met Bpost. Prima service.

Alles zoals gewenst

Snelle verzending, vlotte communicatie en goeie prijzen!

beloofde leveringstermijnen op site niet gehaald.

meer dan 2 weken moetne wachten achter een levering van ytong blokken, terwijl er op de website stond 2tot5 werkdagen.

Beste Frederik, U vroeg ons voorafgaand uw bestelling of wij de materialen ook op verdiep konden lossen. Wij hebben toen gecommuniceerd dat dit mogelijk was (zonder meerkost!) maar dat de leveringstermijn langer ging duren dan een week omdat de kraanwagen die normaal niet in uw regio (zonder meerkost!) levert moest ingepland worden, aangezien wij normaal gezien standaard met een heftruck lossen (binnen de vooropgestelde leveringstermijn). U was daar duidelijk van op de hoogte en hebt alsnog de bestelling geplaatst. Ik begrijp uw opmerking en ditto negatieve review dan ook helemaal niet. Als u een express levering met een kraanwagen wou had u dat ook kunnen vragen, maar natuurlijk niet voor de schamele €54 + btw transportkosten die u nu betaald hebt voor het leveren en lossen op verdiep, als u weet dat een kraanwagen tegenwoordig €90/u + btw kost. Mvg, Team Bouwkampioen

pérfekt !!

makkelijk besteld - afgehaald én daarbij geholpen door héél vriendelijke medewerker !! TOP

prima levering.

Het is hetgeen ik besteld en verwacht had. Prima dienst.

Alles prima verlopen

Het is fijn een leverancier in eigen land te vinden tussen de vooraan geplaatste Nederlandse aanbieders. Goed materiaal dat ik in mijn omgeving niet kon vinden, aan een eerlijke prijs en snel geleverd via B-post Zoek naar een middel om vooraan in de zoekmachines te verschijnen!

Deksteen 70x70 tegen zeer voordelige prijs

Ik was opzoek naar een deksteen van minsten 65 x 65 Hier vond ik er een online te bestellen van 70x70, perfect. Bestellen en betalen verliep vlot, in enkele klikken. Paar dagen later mocht ik die afhalen, even vlot, een werknemer heeft die netjes in de auto gelegd. Dank u

Materiaal dik in orde, teruggave palletten kan veel beter.

Ik heb 1000kg voegmortel besteld. Deze werd niet zo vlug geleverd als op de website werd weergegeven maar toch binnen een termijn van 7 dagen. Pallet was keurig en watervast verpakt. In de extra info had ik meegedeeld om bij de levering de pallet over te laden zodat de chauffeur de lege pallet kon mee terugnemen en ik dan ook mijn waarborg voor de pallet (20euro) kon terugkrijgen. Spijtig genoeg mocht de chauffeur dit niet doen daar zijn firma enkel optrad als extern transporteur. Voor mij is het ook niet realistisch om een pallet terug te brengen als een enkele rit tot Melle 70km is. Hierdoor wordt de voegmortel al 20euro duurder en komt de prijs al dicht bij deze van de concurrentie.

Dag Jozef, Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp uw opmerking maar het is voor ons een enorme uitdaging om de transportkosten naar de eindklant toe enigszins betaalbaar te houden en dan zijn dit soort vragen gewoon onmogelijk omdat het te veel tijd in beslag zou nemen. Nu, als u ooit een nieuwe bestelling zou plaatsen en we komen leveren kan u de waarborgpallet (of een andere europallet) terug meegeven met de transportfirma (wel op voorhand meedelen) en wordt dit bij teruggave vergoed. Er staat geen vervaltermijn op de teruggave van waarborgpalletten, in tegenstelling tot bij veel andere winkels. Mvg, Team Bouwkampioen

Erg tevreden !

Veel keuze, goede prijzen. Alleen jammer dat er geen verkooppunt is rond Kortrijk.

Dag Denis, Bedankt voor je review. We zijn er mee bezig ;) Mvg, Team Bouwkampioen

Geen opmerkingen

Alles tijdig geleverd.

Zeer goede communicatie & opvolging over exacte tijdstip van levering

De materialen werden geleverd binnen 2 werkdagen en er was een zeer goede communicatie & opvolging over het exacte tijdstip van levering.

Snel geregeld

Online besteld en snel kunnen afhalen.

goede en duidelijke website & ruim aanbod

Goeie service,telefonisch bereikbaar en pro-actief bij vragen

Bestelling netjes geleverd.

Goed geholpen geweest

Een paar gisplaten waren beschadigd. Ik had nog wat materiaal nodig en ze hebben een mooie geste voor mij gedaan, die de platen zeker waard was.

Snel, correcte info. Perfect verlopen

snelle en correcte levering

Duidelijke en snelle communicatie

Zeer aan te bevelen

Correcte prijzen en levering

2 rollen ecolat besteld. Goede communicatie, goede prijs en vlotte bezorging. Alles in orde, bedankt.

zeer goed

Alles keurig en op tijd ontvangen.

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)