Snel en correct

Zeer ontevreden van de levering

Levering binnen de 3 a 5 werkdagen klopt helemaal NIET. wanneer men contact opneemt met de leveringsfirma zijn deze zeer onbeleefd . Totaal geen gehoor naar leveringsvoorkeuren. Enkel door de levering zou ik nooit meer bestellen. Spijtig.

Beste, Bedankt voor je feedback. We hebben begrepen dat u het niet kunnen vond dat u wel de leveringsdatum kon bepalen maar niet het tijdstip van levering, en bijgevolg zelf de levering een paar keer hebt uitgesteld (o.a. omdat de levering te vroeg in de ochtend ingepland werd). We moeten natuurlijk rekening houden met het feit dat materialen met grote kraanwagens geleverd worden tegen een zeer schappelijke transportkost en proberen dit zo flexibel mogelijk in te plannen binnen de gecommuniceerde indicatieve leveringstermijn. Onze excuses mocht deze informatie die wel vermelden op onze website en op de communicatie die we via mail versturen over de levering niet duidelijk genoeg zijn. We hebben besloten om tijdens het afrekenproces hier nog duidelijker naar te verwijzen in de toekomst. Mvg, Team Bouwkampioen

duidelijke goede prijzen en correcte leveringen

positief, handige website, correcte prijzen en vlotte levering

Correct afgehandeld en bezorgd

Vragen over de productspecificaties had ik op voorhand gesteld en werden netjes en snel beantwoord. Bestelling correct afgehandeld en bezorgd. Het verwerken van de bestelling en aanleveren aan het transportbedrijf had ik graag liever sneller gezien.

Gewoon een nette winkel

Dit is zoals het hoort. Snel antwoord bij vragen en denken mee met de bouw van je huis. Zeer tevreden.

prima service en alles volgens afspraak

Alle gemaakte afspraken werden gevolgd. Ook de gebruiksaanwijzing op de produkten /website voldoet.

Zeer snel geleverd .

Goed product.

gewoon Prachtig

hat nooit gedacht dat mijne vijf tegels heel zouden aankomen maar met de goede zorg van Bauwkampion ingepakt en alles is heel aangekomen bedankt Bauwkampion tot de volgende keer

Levering recticel

Correct afspraken en levering ook ok. Geen beschadigingen

Van bestelling tot levering, alles prima verlopen

Van bestelling tot levering, alles prima verlopen

Al wat afgesproken was werd tijdig en correct afgehandeld.

Al wat afgesproken was werd tijdig en correct afgehandeld.

Geen klachten

Alles is netjes geleverd binnen een mooie tijd

Veel keuze in aanbod .

Bij het kiezen uit het aanbod is er veel keuze. Qua betaling is er ook geen probleem via keuze bankkaart. Levering was ook in orde . zeker vatbaar voor volgende bestelling.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Snel en goed.

Ok

One-stop-shop voor verbouwen, en dat zonder de deur uit te gaan.

Praktisch om materiaal te bestellen, iets omslachtiger naar levering. Helaas schade aan een deel van de levering. benieuwd of dit correct opgevolgd zal worden... Minpunt: deze beoordeling scoort positieve quotes voor marketingdoeleinden maar laat geen echte evaluatie toe...

Correcte service

De bestelling stond klaar om op te laden . Ook na de feestdag .

Snelle en correcte levering

De bestelling werd goed ingepakt en snel geleverd, bedankt!

Aanrader!

Handige webshop met duidelijke en ondubbelzinnige info. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een snelle service, tegen betaalbare prijzen.

flexibel

Bestelling na betaling nog aanpassen en creditnota opmaken, geen probleem!

over het algemeen tevreden

Als regelmatige koper zou het aangenaam zijn om een korting te kunnen krijgen. Ik voer allerlei klussen uit voor verschillende personen, maar omdat ik geen zelfstandige met BTW-nummer ben, heb ik geen enkel voordeel.

Snelle en vriendelijke levering

Snelle levering en vriendelijke bediening

Compleet en correct

Geleverd in de afgesproken periode, op de gevraagde plaats gedeponeerd, kortom perfect! Verdere bestellingen volgen absoluut

Topcommunicatie en levering

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)