Correct en tijdig afgeleverd.

Correct en tijdig afgeleverd.

makkelijk

snel en duidelijk.

Zeer snelle levering, prachtige siersteen... perfect!

Sierstenen (big bag 1000kg) werd drie dagen na bestellen geleverd. Heel mooie sierstenen, zoals het op de foto ook stond. Zeer tevreden klant dus!!!

precies wat ik vroeg en tijdig geleverd

Levering gebeurde zoals beloofd

gemakkelijk om te bestellen en snelle levering

Alles snel en naar wens geleverd

Alles snel en naar wens geleverd

Goed gedaan en snel gelverd

Ondanks dat het afleveradres gewijzigd moest worden werd er snel en adequaat geleverd

Super tevreden

Kwaliteits producten Snelle levering Zeer vriendelijk transport

Alles prima afgeleverd

Bestelling is snel gegaan. In twee delen geleverd op dezelfde dag.

correcte levering

Correcte en snelle levering

Alles is perfect verlopen!

Bestellen verliep zeer vlot, levering gebeurde volgens aangeduide leveringstermijn op de website. Top!

Goede en snelle service

Al meermaals besteld, nooit een probleem gehad, correct en snel

Veel keuze en correcte prijs

Duidelijke website waar je echt alles kunt op vinden. Snelle en vlotte levering.

Een schitterende firma!

Zeer snelle levering. Zeer vriendelijk contact. Zeer goede rechtzetting. Eén minpuntje: bij online bestellingen, zorgen dat de voorraadinfo real time is. Anders zeer, zeer goed!

Bladex tegelbladvanger geleverd die ik in Nederland niet kon vinden

Bladex tegelbladvanger was precies wat ik zocht voor mijn plat dak. Niet als particulier te bestellen in NL. Maar wel bij de Bouwkampioen. Super.

prijs/kwaliteit en snelle levering

prijs/kwaliteit en de snelle levering voor een lage prijs zijn de top kenmerken van de bouwkampioen

Heel snel geleverd en alles in orde.

Heel snel geleverd en alles in orde. Alles gemakkelijk gevonden, online betaald en heel snel geleverd

Top service.

Snelle en correcte levering.

Vlotte levering

Vlotte levering en tot op de minuut te volgen.TOPPIE!!

Uitstekende Service

Snelle, correcte en professionele bestelling, afhandeling en levering.

Snelle levering alles piekfijn in orde

De bestelde producten had ik binnen 4 dagen in huis. Alles keurig geleverd

Alles perfect op tijd geleverd

Perfecte service

Alles volgens afspraak geleverd.

Zeer veel keuze op de webshop, bij mij was alles op voorraad, en het materiaal is op zaterdag geleverd, volgens het vooropgestelde leveringsplan.

Perfect!

Vlotte bestelling, goed op de hoogte gehouden, vlotte levering

Goed bediening

Het onthaal.... heel vriendelijk en goed ontvangen... aan de chat wil ik ook een dikke pluim geven voor alle informatie die ik nodig had en ook gekregen.... bij het inladen een hele en snelle afhandeling.... MVG Erika

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)