Zeer tevreden over het kontakt

Ik heb een heel positieve ervaring met jullie bedrijf. Heel vriendelijke mensen. Levering werd ook tijdig uitgevoerd

Uitstekend !!!!

Voor mijn eerste bestelling bij Bouwkampioen, heb ik niets anders dan lof te geven. Goede service correcte prijzen, en vlugge afhandeling van mijn bestelling en levering. !!!!

Snelle en correcte levering.

Zeer tevreden en snelle afhandeling van de bestelde goederen.

TOP service!

- Zéér overzichtelijke website - Snelle service - Vlotte levering Wij bestellen zeker en vast nog!

Zoals het hoort.

Enorm leuk om online de legerdienst te kunnen volgen.

Vlotte en snelle communicatie en levering

tevreden

vlotte levering

Komen hun afspraken goed na zeer te vreden,het product zit nig in verpakking volgende week wordt het geplaatst dan kijken hoe het er uit ziet

Perfect!

Razendsnel! De bestelling was sneller binnen dan verwacht.

Gemakkelijk online besteld en snel zelf afgehaald.

Gewoon online besteld en de dag zelf reeds afgehaald omdat de goederen in magazijn waren.

Livraison rapide

Très content de ce site , produits conforme et livraison rapide. Merci

Professioneel

Alles perfect verlopen. Geen opmerkingen

Rapidité dans la commande

Matériel de qualité reçu rapidement et à bon prix

Levering zeer correct

De producten zijn super goed verpakt. Ze zijn zodanig verpakt dat er geen lekkage kan ontstaan. Geweldig!

Duidelijk en overzichtelijke webwinkel.

Duidelijke foto's en informatie op de webwinkel. Realtief snelle levering en goed verpakt. Verzendingskosten voor grotere stukken is wel redelijk hoog.

Goede keuze

uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en

Topservice!

Alles dik in orde. Bestelling, levering en kwaliteit. Goede service!

Scherpe prijzen, duidelijke website, mooi aanbod, degelijk verpakt, snelle verzending. Aanrader.

Vlotte , juiste levering

De producten die we gevraagd hebben worden verzorgd verpakt en regenbestendig geleverd . Op de afgesproken dag . Prijs/ kwaliteit ok !

Alles is zeer goed verlopen het was zeker op tijd daarom geef ik allezins een 5 wand er waren niet meer sterren heel hartelijke dank van Rita

Alles is prima verlopen. Uitstekende communicatie en opvolging. Thx.

Vlotte bestelling en afhaling

Gemakkelijke site, na bestelling kon ik zonder problemen correct afhalen. Ook al telefonisch contact gehad met filiaal Melle, vlot bereikbaar.

Zoals altijd dik in orde

Alles zoals afgesproken

Teleurstellend, had betere dienstverlening verwacht.

Heb verschillende keren gebeld en gezegd om mij te bellen voor ze kwamen leveren. Enkel de dag van de levering konden ze meedelen. Het uur niet. De chauffeur ging half uur voor levering bellen. Heeft hij niet gedaan. Ik zag toevallig dat ze geleverd waren bij het passeren van mijn woning waar ik niet zelf woon. Maar nog verbouw. De isolatieplaten waren ook nat. Doordrenkt, hadden buiten gestaan voor levering. Niet in een gesloten magazijn. Moest elke isolatieplaat drogen voor plaatsen. Veel extra werk voor mij. Heel slechte dienstverlening. had meer verwacht van jullie winkel.

Beste, Er werd geleverd binnen de OP VOORHAND gecommuniceerde leveringstermijn (3 werkdagen). U werd ook verwittigd van de effectieve leveringsdatum. Het hoeft dus niet te verbazen dat de palletten er ook effectief stonden zoals afgesproken. Als er gevraagd wordt om op vrijdag "zo laat mogelijk" te leveren klopt het dat er niet altijd een specifiek tijdstip op voorhand kan doorgegeven worden (verkeer en zo, weet u wel). Er werd ook getelefoneerd voorafgaand levering maar deze ging meteen naar voicemail. Als het regent worden de palletten nat, dat is nu eenmaal de natuur. Het gaat om spouwmuur isolatieplaten die geen vocht opnemen, een oppervlak hebben dat water afstoot en zowel door ons als de fabrikant buiten gestockeerd worden. Als ze dan toch per sé droog moesten zijn was een eenvoudige vraag langs uw kant voldoende om bij ons de order in afwachting van uitlevering binnen te zetten. Maar ja, achteraf klagen is gemakkelijker natuurlijk :/ Voor sommigen zal het nooit goed zijn zeker... Mvg, Team Bouwkampioen

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)