livraison rapide

l'article est conforme mais pas bien détaillé,manque une petite grille que l'on peut acheter en option.

Vlug geleverd en goed verpakt, prijs was ook beter dan bij anderen. Vind het alleen spijtig dat het onderste deksel ook geen afdichtingsrand heeft zoals het boven deksel (wat bij gietijzeren deksels wel het geval is). Weet niet of dit altijd zo is bij aluminium deksels.

De bestelling werd perfect geleverd op het voorziene tijdstip.

Correcte prijs. De communicatie verliep vlot van begin tot einde. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prijs kwaliteit super

Roosters van RENSON, duur merk maar super kwaliteit.

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Snel, transparant en supervriendelijk te woord gestaan+

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Goede communicatie en snelle levering

Produkt weer snel geleverd, met minimale kost

Super Service

Alles verloopt zeer soepel zonder een probleem

Vlot en correct

Alles verliep vlekkeloos.

Goeie prijs-kwaliteitsverhouding

Goeie prijs-kwaliteitsverhouding. De levering verliep bovendien zeer zorgvuldig.

Beschermd ingepakt en corect geleverd

Snel, efficiënt en vriendelijk

Ze leveren snel, zeer vriendelijk en een misverstand wordt zeer snel opgelost.

Heel goede ervaring

Levering steeds volgens datum. Producten ook altijd veilig verpakt. Ruime keuze aan producten.

Alles is perfect verlopen zoals bij de bestelling was meegedeeld

Een positieve ervaring bij mijn eerste aankoop bij de Bouwkampioen. Voor herhaling vatbaar

De bestelling werd snel en in perfecte kwaliteit afgeleverd. Was de eerste keer dat we online bij bouwkampioen bestelde. We komen zeker nog online terug.

Alles was in orde

Oké

Alles stond netjes klaar

Alles stond netjes klaar voor afhaling, duidelijke communicatie en behulpzaam voor een correcte prijs

Perfecte levering

Het pakket was deftig op een plaats gezet waar er het voor niemand in de weg zou staan ( de auto kon gemakkelijk in de garage )….en bij vertrek hebben ze zelf de poort gesloten . Perfecte levering en op de afgesproken tijd. Het pakket zelf was netjes gestapeld en waterdicht ( tegen regenval ) ingepakt…. Ook een bestelling die snel en tijdig verstuurd was .

De bestellingen worden tijdig geleverd, indien er iets misloopt wordt er ook onmiddelijk naar gekeken. Als er iets niet in het assortiment is kan men gemakkelijk vragen of het toegevoegd kan worden. Ik heb de website al aan verschillende mensen aanbevolen!

Snel en correct geholpen

Toen niet alle producten voorradig bleken werd er na contact zonder discussie reeds een deelbestelling verzonden zodat de werken hier niet stil vielen.

Product voldoet aan verwachting en is netjes geleverd op doorgegeven datum.

Alles werd perfect geleverd

Vlugge en correcte service

Het bestelde materiaal werd snel en in goede staat geleverd

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)