Vlugge en correcte service

Het bestelde materiaal werd snel en in goede staat geleverd

Fenomenaal!

Zeer aangename firma waar integriteit en loyaliteit hoog in het vaandel ligt. Zeer goede communicatie met hun cliënten! Onmiddellijk respons op gelijk welke contactname met deze firma. Snel geleverd en kwalitatief materiaal. Absoluut aan te bevelen. Vriendelijke groet, Yoekann Loffens

Perfect!

Eerste en zeker niet last ervaring met Bouwkampioen! Perfect product, goede prijs, zeer snel levering en perfect gepakt! Jullie zijn zeker de Bouwkampioen ! Bedankt voor alles!

Juiste product op voorraad en snel geleverd!

Ik was op zoek naar een product die nog maar moeilijk te krijgen was. Hier vond ik deze, dmv duidelijke website en beschrijving besteld. Ontzettend snel geleverd! De mail achteraf of alles goed is gegaan (zo niet dan hoe contact op te nemen) vond ik ook een goede zaak!

heel positief

Alles ok, info per telefoon, verloop bestelling, levering met BPOST.

Tegenvallende verwachtingen op gebied van kwaliteit

Materiaal dat bezorgd werd was mijn inziens serieus beschadigd door het verkeerd verpakken of slecht behandelen. Na het melden maar een zwakke oplossing gekregen, een gebruikt potje verf opgestuurd gekregen om de beschadigingen te verbergen wat niet gelukt is. Het gaat over gelakte lateien die in het zicht blijven maar die er nu tweedehands uit zien, de beschadigingen blijven zichtbaar.

zeer goede service

de producten zijn goed !! er mocht een bepaalde aannemers korting gegeven worden (eventueel afhankelijk van hoeveelheid dat je afneemt ) verder is het zeker top ! bij vragen is niks te veel !

Snelle en correcte levering. Meer moet dat niet zijn.

Uitgebreide webshop en snelle correcte levering : de naam kampioen waardig !

Snelle levering, tevens correcte aflevering door transporteur

Erg blij met de snelle en correcte levering. Complimenten aan het transportbedrijf. Nette en behulpzame chauffeur

Alles in 1 keer geleverd volgens afspraak.

Producten zoals omschreven en voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Communicatie via mail goed op de hoogte gehouden. Ik zou hier zeker weer wat bestellen als ik wat nodig heb.

Alles goed verlopen. Geleverd op de afgesproken dag.

Alles goed verlopen

Perfect!

Mooi op tijd! Breed assortiment.

Super geregeld!

Ik heb hier een eerste bestelling gedaan en had deze artikelen snel nodig, ondanks hun nog wat artikelen moesten bestellen, hadden ze volledig grip op het proces en ik werd ook netjes op de hoogte gehouden, en de levering is zelfs voor gewenste lever dag geleverd. Top!

Super snel en goed verpakt

Dank voor de turbo levering.

correcte levering

De bestelling werd correct en in korte periode geleverd

alles perfect verlopen !

Alles perfect verlopen !

Zeer snel met leveren

Goed en meedenkend

Toen mijn bestelling niet beschikbaar bleek te zijn, werd ik binnen een dag opgebeld en heeft Bouwkampioen samen met mij naar een alternatief gezocht. Het product is ruim op tijd geleverd, en was goed ingepakt.

correcte levering

Snelle en correcte levering.

Ik moest dringend bij isoleren wegens kapotte verwarmingsketel. Ik werd snel voortgeholpen met telefonisch advies, mijn bestelling werd geleverd binnen de drie dagen. Top-ervaring!

Ruim assortiment, veel voorradig, levertermijnen zijn correct.

Ik zal nog eens bestellen!

Goede diensten

pico bello !

communicatie van Bouwkampioen en de transportfirma is prima. Ik kreeg 2x een telefoontje van de transportfirma om het tijdstip te verifiëren waardoor de levering tot op de minuut nauwkeurig was. Ook was de chauffeur zeer behulpzaam bij het uitladen. Goeie combinatie ! PS materialen waren ook OK :-)

Pontstraat 54 a

9090 Melle

Over Bouwkampioen BVBA

Bouwkampioen is een webshop gespecialiseerd in professionele bouwmaterialen voor particulieren en professionals, maar dat wist u al! Breng ons zeker (nog) eens een bezoek als u aan (ver)bouwen denkt, we hebben meer in de aanbieding dan je denkt, bovendien meestal goedkoper en sneller geleverd dan de concurrentie dus vergelijken kan geen kwaad ;)