Mooie collectie met een prima online service

Ik heb een bestelling gedaan. 1 item heb ik gehouden en 1 retour gestuurd volgens voorwaarden. 2 dagen na het versturen had ik ook het geld al terug. Dit is helaas niet overal zo! Ik vind dit echt heel netjes als dit wel zo word gedaan.

Super service! Mooi ingepakt! Erg snel binnen

Makkelijke bestelprocedure. Snelle en nette levering.

goed verzorgd en aandacht voor klant

Ondanks het ontbreken van de tag, dit dezelfde dag van ontvangst, telefonisch aangegeven aan Sandra, die aangaf dat dit geen probleem zal opleveren bij retourzending van product. Daarom hoop ik dat het geld inderdaad per omgaande wordt terug gestort. Punt van aandacht: product verzonden in mooie stevige verpakking echter deze past niet door, althans, mijn brievenbus. Pakje lag daardoor buiten aan achterdeur. Een stevige plastic zak kan wellicht wel door iedere gangbare brievenbus.

geweldig

eerst telefonish goed geholpen en bestelling is snel geleverd, mooi verpakt.

Top winkel!

Leuke winkel met goed assortiment en fijne hulp. En als het zo uitkomt ook nog een fijne webshop. Pakket was snel verzonden.

Alles goed ontvangen en snel

Te lang wachten op antwoord via WhatsApp

Heb twee dagen moeten wachten om een bestelling te kunnen plaatsen via WhatsApp. Het duurt veel te lang voordat ik een antwoord kreeg op mijn vragen. JAMMER ...

Hi Patricia, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je het te lang vond duren, dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb gelijk even ons WhatsApp Contact nagelezen en gezien dat wij op dezelfde dag op jouw berichtje hebben gereageerd en de volgende dag hebben wij de order in orde gemaakt. Ik begrijp de review dus ook niet zo goed maar ik vermoed dat er iets anders niet goed gaat, waarschijnlijk aan onze technische kant. Zou je ons willen laten weten hoe we je kunnen helpen? Ik hoor het graag! Lieve groet, Team Pepper

Keurig verpakt

Alleen als jullie wachten op de bestelling Geef dat dan ook door aan de klant Weten we waar we aan toe zijn

Zorgvuldig en correct.

Mijn bestelling inclusief retour zeer correct en zorgvuldig afgehandeld, dank hiervoor. Vandaag fysiek in winkel geweest dit als zeer plezierig ervaren, Dank en groet Joke Dorrestein

Dag Joke, Bedankt voor je review maar natuurlijk ook je bestelling en bezoek aan onze winkel. We vonden het gezellig dat je er was! Hopelijk tot snel! Lieve groet, Team Pepper

Geen reactie op mijn mail

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst jullie zeggen binnen 2 dagen te bezorgen maar helaas. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer ik het verwachten kan 0 reactie. Erg jammer dit

Dag Joyce, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je het contact met ons zo vervelend hebt ervaren. Gelukkig hebben wij telefonisch contact gehad en het goed opgelost. Ons antwoord bleek niet aangekomen te zijn en de bestelling was een pre-order. Veel plezier met je shirt! Lieve groet, Team Pepper

Communicatie duidelijk en prima service.

Mijn bestelling binnen gekregen, en super netjes verpakt! Wil alleen even weten wanneer er filmpjes gemaakt worden. Is dat elke dag of anders? Lieve groet Tiny Hazenoot

Prettig zakendoen!

Snelle reactie op mijn WhatsApp berichtje. Werd prettig en vlug afgehandeld en kreeg het met 3 dagen netjes en zorgvuldig ingepakt. Voor herhaling vatbaar!

Goede info, en verzorgde verzending.

Via Watsapp kreeg ik snel en correcte informatie over de maat. Maar ook vriendelijk. Waar na ook de verzending ee erg verzorgd uitzag.

Eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Alles goed verlopen.

Fijn online shoppen

Keurig netjes verstuurd paste in de brievenbus.

De volgende dag in huis!

Snelle reactie, snel in huis en mooi verpakt!

Service is super!

Snelle levering en ook In de winkel vriendelijk, goed advies!

Contact was super goed

Contact was heel goed, alleen jammer dat PostNL zo laat is haha dus nog niets kntvangen

Prima geregeld !!

Zorgvuldig ingepakt en moeite gedaan om de goede kleur van elkaar te begrijpen!!

Altijd precies zoals besteld Nog nooit iets moeten retourneren Gr jose Tot de volgende bestelling

Supersnelle levering , keurig verpakt !

Supersnelle levering , keurig verpakt !

Mooi product en snel geleverd

De volgende keer zou ik geen box van karton gebruiken maar een bubbel envelop. De kartonnen box blokkeerde mijn brievenbus en heeft me veel moeite gekost om t eruit te krijgen.