Mooie kleding goede kwaliteit

Filmpjes Facebook erg goed. Website kan beter

Leuke mode

Leuke mode en een fijne snelle levering,en alles netjes ingepakt.

Heel fijn!

Alles goed verzorgd goed op de hoogte gehouden van bezorging

Keurig verpakt

Mooie merken, goede kwaliteit. Hele leuke filmpjes voor inspiratie (fb) en de service zowel online als in de winkel is super.

snelle levering en mooie kleding

zeer goede communicatie over de levering en ben zo blij met de mooie paarse broek van studio anneloes. veel dank.

Mooie filmpjes op facebook met duidelijke uitleg

Snelle levering van producten

Qualiteit

Goede betrouwbaar service! Dankjewel!

Mijn online bestelling werd meteen verzonden. Netjes ingepakt en alles naar verwachting.

Prima.

Ik ben al jaren klant.De service is prima.Jammer dat ik verhuisd ben naar Zeeland.Ik bestel nu veel via de site.Gaat ook steeds beter. Er is ook veel verloop van personeel dat vind ik wel jammer.Vroeger was de sfeer veel leuker.Maar ja tijden veranderen en ook de mode natuurlijk.En je wordt zelf ook een dagje ouder.

goede ervaring

snel verzonden goed verpakt artikel in goede staat

Positieve ervaring

Op woensdagmiddag een jurk besteld en de volgende dag al in huis! Je word goed op de hoogte gehouden via e.mail Dit was mijn eerste bestelling bij Pepper damesmode maar zal hier zeker weer een bestelling doen!

Top.

Snel geleverd en netjes verpakt. Blij met mijn aankoop!

Zeer snelle en correcte levering!

Online bestelling gedaan Top!

Geweldig; snelle levering en mooie en kwalitatief goede kleding. Hulpvaardig en vriendelijk personeel.

Matig

Pakket wordt snel verstuurd. Whats app moet je 2 dagen op antwoord wachten. Erg slecht....

Zeer goed!

Absoluut een aanrader om hier te bestellen/winkelen! Mensen met een groot hart voor de zaak!

Supersnel. Heel mooi ingepakt

Top. Zou er zomaar weer bestellen

Goede service. Fijne winkel ook als je online besteld. Zij hebben verstand van zaken. Fijne winkel.

Snelle en keurige verzending

Bestelling geplaatst. Volgende dag in huis, netjes ingepakt. Super.

Heel blij mee

Natuurlijk was ik weer veel te laat om drie dagen voor kerst een leuk item te bestellen. Maar echt, ‘‘s avonds besteld, de volgende dag bezorgd, wat een superservice! En ook nog eens heel mooi verpakt.

Snelle ontvangst, netjes ingepakt. Prima broek van studio Anneloes.

Snelle levering. Netjes ingepakt. Mooie correct zittende broek. Ik heb er al meerdere van Studio Anneloes.

Mooie producten helaas service niet top!

Ik heb voor de tweede keer besteld bij Peppersamesmode een gok want de eerste keer ging het niet goed. Helaas was het wederom weer niet goed als je een vraag hebt betreft je bestelling en retouren. Ze reageren niet op je vraag via de whatsapp of via de mail. De winkel neemt de telefoon wel op maar zeggen dat je met de web afhandeling het moet regelen dus via de whatsapp nummer of mail. Dus zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. En als je vóór 15.00 uur besteld vandaag verzonden….. zoals dat op de website staat… dat is niet het geval het wordt pas een dag later verzonden. Wel erg jammer de filmpjes die ze posten op Facebook zijn zo leuk en mooie kleding maar betreft web afhandeling en bereikbaarheid moeten ze nog veel aan veranderen en leren.