Snel en naar wens

Snel thuisbezorgd en snel advies over de pasvorm van een bepaald merk. Shirt was top!

Heel goed.

Het contact wat ik heb gehad met jullie was erg goed, en heel persoonlijk!! Dank voor alle info. De site is ook erg duidelijk, en ik blijf zeker kijken naar mooie kleding en blijf klant. Groet Netty Corbach-Knoop.

Alles is top geregeld

Bestelling geplaatst keurig ingepakt alles naar tevredenheid dus niks op aan te merken

Snel geleverd en goede communicatie

Geheel naar wens!

Zoveel keer filmpjes gezien op mijn I-pad en nu Voorde eerste keer besteld Snelle levering. Jammer dat de winkel niet in de buurt is.

Snelle levering van mooie blouse!

Binnen 2 dagen werd mijn blouse geleverd.

prima service

Snelle handelingen en prima service

Goed product .. snelle levering

Overzichtelijke site, geweldige service!

De site is overzichtelijk en duidelijk. Ik had iets besteld, 1 dag later kreeg ik een mailtje waarin ze excuses boden dat het product iets later kwam dan gezegd! Fijn om zo op de hoogte gehouden te worden. Later nog even app contact gehad… wilde graag dat het een brievenbus pakket zou worden omdat ik niet thuis was! Ook dit koste geen enkele moeite om te regelen. Volgende dag inderdaad in de brievenbus. Kleine moeite maar groot plezier! Mooie merken ook dus ga zeker een volgende bestelling plaatsen. Top ga zo door!

Supersnel en netjes

Ik kreeg de jurk heel snel en hij was ook nog eens geef L feestelijk verpakt. Superservice

Vriendelijk, snelle levering,top

In de winkel was het al fijn, goede hulp. En de levering daarna was snel

Netjes verpakt in een brievenbuspakketje!

Ik zag een nieuw Studio Anneloes item voorbij komen wat absoluut mijn kleur en stijl was, dus wilde het bestellen voordat het uitverkocht zou zijn. Gelukkig op voorraad en online besteld. Netjes te volgen via track & trace. Al kwam ik er zelf iets te laat achter dat het in een brievenbuspakketje paste en er dus niet voor thuis hoefde te blijven.

Dit is de eerste keer en snelle levering Alleen moest ik het weer retour sturen Dus kijken hoe dat gaat.

Superleuk en klantvriendelijk geholpen, ze nemen echt de tijd voor je!

Zeer mooie kleding!

Supersnelle levering en mooie kleding!

Keurig verpakt en snel geleverd

Prima verzorgd!

Razendsnel verzonden, alles verzorgd ingepakt. Blij met het artikel.

Levering perfect.

Super snelle levering.

Snelle bezorging

Positief , in nette staat ontvangen

Prettige ervaring

Je kan zien dat ze er bij Pepper alles aan doen om kwaliteit te leveren. Mooie merken, met zorg ingepakt en snel geleverd. Blij mee!

Prima service. Top

Bestelling nog niet binnen

Bestelling nog steeds niet gearriveerd, de post nl zegt nu dinsdag. Afwachten maar

Hi Geertje, Bedankt voor je bestelling bij Pepper Damesmode - Wij zijn hier heel blij mee! Helaas is er vertraging opgelopen bij PostNL vanwege grote drukte en onderbezetting in de vakantie. Wij hebben het op tijd opgestuurd, maar zodra wij het afleveren is het helaas buiten onze handen. Wij verwachten dat het met 1, uiterlijk 2 dagen bezorgd zal worden. Excuses voor het ongemak. Lieve groet, Team Pepper

Goed en professioneel

Goed en professioneel