Fijne communicatie. Duidelijk en erg vriendelijk. Retour is heel gemakkelijk en geld is snel terug betaald

Super winkel

Uitgebreid assortiment, voor jong en oud. Prima service.leuk spaar systeem. Kortom super winkel.

Goede website keurige verzending en goed product

Goede levering

Pepper geeft aan voor 15.00 uur besteld volgende dag in huis mooi niet dus. Tot twee keer toe gevraagd via de colom in het bestel proces en dan wordt gezegd wij nemen spoedig contact met u op niets gehoord. De levering kwam twee dagen later

Toppie !

Een echte aanrader !!!

Vlotte verzending en prettige communicatie

Prima webshop.

Alles verliep vlot en soepel!

Alles verliep vlot en soepel!

Alles super

Schöne Jacke, passt perfekt.

Ik heb zeer goede ervaringen met Pepper damesmode

Sinds corona koop ik vaak online mijn kleding bij Pepper Damesmode. Naast dat ze erg mooie kleren hebben, van verschillende merken en van verschillende prijzen, is de service ook fantastisch!

Geen fijne ervaring

Bestelling verliep prima, retourneren helaas niet. Deze is een maand geleden afgeleverd maar wordt niet verwerkt. Op mijn mail of app wordt niet gereageerd. Dit voelt naar. Een berichtje zou netjes geweest zijn als er iets misgaat. Maar krijg geen enkel antwoord.

Heel erg goed.

Ik bestel online ( ik woon niet in de buurt) maar als ik een vraag heb wordt er altijd gelijk op gereageerd. Zijn heel vriendelijk en geven goed advies.

Prettige winkel en deskundig personeel.

Uitstekend!!!

Mooie kleding en altijd vriendelijk als je iets vraagt. Snelle levering ! Top

Super !

Snelle levering, super mooie collectie

Snel geleverd, mooie kleding

Snelle levering, mooie kleding en accessoires. Leuke filmpjes!

Moeite waard

Op de site van Pepper damesmode zag ik een broek afgeprijsd. Voor een klant een leuke verrassing dus besteld en binnen een paar dagen geleverd en keurig/verzorgd verpakt. Het duurde even 2 dagen voordat ik bericht kreeg dat het was verzonden, anderen sturen voortdurend berichtjes. Maar ik weet dat het een betrouwbare webshop is. Vriendelijke groet José

Snelle verzending

Mooie riem

Keurig verzonden!!

Leuke Jas, en zit goed. Goeie kleur! Ik ben er blj mee

Leuke kleding

Leuke kleding en snelle verzending

Super netjes verpakt

Goede omschrijving, makkelijk bestellen, duidelijke bevestigingen én super netjes verpakt

Correcte levering

Ook via whatsapp snel antwoordt

Zeer vlotte service

Nog nooit iets besteld, maar was zo geregeld. En de levering was ook supersnel. Ga zeker nog eens online kijken bij deze winkel

Mooi ingepakt en snel ontvangen

De trui die ik besteld had was precies zoals beschrijving en afbeelding liet zien. Ook een hele snelle levering.

Er blij met de maat adviezen, het is altijd juist dus ik ben hier erg blij mee. Ook de site is erg fijn om te bezoeken. Zo blij dat ik jullie ontdekt heb.