Leuke winkel

Leuke winkel, aardige mensen Erg behulpzaam, Koffie staat altijd klaar!!

Goed advies voor online aankopen

Uitstekende ervaring

Het jasje was in mum van tijd binnen!

Website duidelijk. Verzending heel snel. Keurig verpakt met duidelijke retour info. Deze had ik niet nodig gelukkig. Dank!

Was fantastisch!!!!!!

Mooie kleding stijlvolle filmpjes snelle reactie kortom ik ben fan van pepper dames mode Tot nu toe door de afstand alleen online naar hoop gauw pepper en medewerkers in t “echt” te zien

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundige medewerkersl.

Ik woon zelf in Zoetermeer maar volg Pepper damesmode via Instagram. Afgelopen zomer naar wijk bij Duurstede geweest en natuurlijk bij pepper damesmode geshopt en fantastisch geslaagd! Medewerkers zeer vriendelijk en goed advies gekregen!

Lange levering

Mooie jas besteld. Ben er erg blij mee. Bestelling duurde erg lang. Na 2x contact te hebben gehad na 10dagen ontvangen.

Mooie kleding

Leuke fimpjes op fb en snelle levering van de bestelde artikelen.

Super.

Wordt vriendelijk geholpen en snel. Bestelling zijn goed verpakt en worden snel geleverd. Leuke filmpjes op Facebook, doe er veel inspiratie op.

Bestellen via internet en de afwikkeling hiervan gaat altijd snel en goed. Dat geldt ook voor retouren. De filmpjes op facebook kijk ik altijd graag voor ideeen en inspiratie en ook het advies in de winkel is goed: goed advies over jouw maat en wat je goed of minder goed staat.

Prima service!

Mijn enige minpunt is dat ik geen maattabellen vond op de site. Daardoor (omdat er bij de Geisha trui die ik bestelde werd geadviseerd om een maat kleiner te bestellen, en ik de maten niet kon controleren) bestelde ik een te kleine maat, en moest de trui terugsturen en een grotere maat bestellen. Maatvermelding “XS t/m XXXL” is erg vaag, ieder merk hanteert een andere maatvoering, daarom zijn maattabellen onontbeerlijk.

Mooi blouse

Mooie blouse makkelijk online te bestellen

Heel goed, deskundig & vol passie

Zeer aan te raden!

Toppie

Super merk ben er blij mee en fan

Uitstekende service!

Snelle levering, artikel met zorg verpakt. Wat wil een mens nog meer?!

Leuke collectie

Vind de filmpjes erg leuk om ideeën op te doen voor mijn garderobe.

rok lady day

Mooie rok van lady day leopard print. Snel bezorgd en goed in gepakt. .

Besteld en de volgende dag in huis

Zowel als via de post als in de winkel, super service en levering!

Fantastisch!

Complimenten voor het Pepperteam! Wat een goede service! Vragen via whatsapp worden snel en netjes beantwoord. Het bestelde artikel werd direct in behandeling genomen en de volgende dag al thuisbezorgd, met zorg verpakt, voorzien van begeleidend schrijven. Gedurende de periode tussen bestelling en ontvangst word je steeds geïnformeerd over de voortgang. Heel blij ben ik met het door mij bestelde jasje en zeer tevreden over Pepper!! Ik bestel een volgende keer weer graag bij jullie!! Ga zo door!! Hartelijke groetjes, Annelies

Snelle verzending en mooie items

Snelle levering, keurig verpakt, vriendelijke, persoonlijke brief bij het pakketje.

Hele fijne winkel

Goed advies en vriendelijke mensen

Top geregeld, snel verstuurd

Zeer correct

Fijne website, zeer duidelijk en correcte versturing

Heb nog niets ontvangen. Bestelling duurd lang voor je spullen hebt!!

Heb nog niets ontvangen. Week geleden bestelling gedaan. Duurd te lang!!

Peperstraat 4 3961AS Wijk bij Duurstede

06 51176006