Super snel geleverde jurk

Super snel geleverd. Mooie kwaliteit. Fijn dat t in karton verpakt is

Suppersnel en correct.!

Vaak op Instagram gezien. Leuke filmpjes. De eerste keer dat ik bij Pepper bestel! Super.

Klant vriendelijk en klantgericht!

Prettig en vlotte levering

Mooie kleding , snelle en correcte verzending. Een aanrader !!

Mooie kleding en nog net op tijd bezorgd voor de vakantie. Heel blij mee.

Snel en netjes verstuurd

Kijk graag naar leuke filmpjes.Danielle doet het geweldig.

Wat een prachtige kleding!

Na vaak jullie geweldige (Je wordt er helemaal hebberig van) filmpjes op fb te hebben gezien, heb ik een bestelling geplaatst. Alles keurig en zorgvuldig verpakt, snel bezorgd en goede, duidelijke instructies erbij voor evt. retourneren. Ga zeker vaker bestellen!

Snelle bezorging

Positief

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Top!

Bestelling was snel geleverd

Snelle levering. Netjes verpakt.

Super goed

Goed app contact. En snel geleverd. Erg blij met de kleding

Helemaal goed

Doen wat ze beloven

Vraag me later nog eens

Ik kan u nog niets vertellen heb het jurkje nog steeds niet ontvangen ik krijg al 3 dagen lang van de post een excuus dat het morgen wordt eer ik het bezorgd krijg dussssss

Snelle levering, mooi shirt.

Zeer tevreden over Pepper damesmode. Snelle levering, keurig verpakt en een mooi shirt.

Snelle bezorging,mooi en netjes ingepakt !! Alleen jammer jurkje was me te klein ,maar een fijne kwaliteit jurk

Goed bedrijf.,

Snelle reactie en mooie producten. Op Instagram altijd leuke presentaties,

Top!!

Heel netjes ingepakt! Echt cadeautje voor je.elf!

Kleding werd netjes verpakt geleverd.

Super snelle levering en precies zoals het in de webshop eruit zag!

Na lang zoeken de broek gevonden van Geisha(overal uit verkocht) in maat M. Besteld en aangegeven via de chatbox dat ik op vakantie ging en of ze snel wilde leveren, kreeg binnen half uur reactie dat hij zo snel mogelijk Verzonden werdt. De volgende dag had ik hem al binnen. Nog even een bedankje via de chatbox gedaan. De warme douche is voor jullie dames.

Snelle service, mooi verpakt. Top!

Goede ervaring, niets op aan te merken.

goede service

te retourzending was veel te duur

Dag Jascha, Bedankt voor je bestelling en je Review - Daar zijn wij heel blij mee! Wat fijn om te lezen dat je een goede service hebt ervaren. De prijzen voor de retourzending worden niet door ons bepaald, maar door de partij waarvoor je zelf kiest om mee te retourneren. Het scheelt vaak als je online alvast een label koopt en de prijzen vergelijkt bij bijvoorbeeld PostNL en DHL - Klein Tipje van Pepper :). We zijn blij om te lezen dat het gedeelte in het proces waar wij wél verantwoordelijk voor zijn, als goed zijn ervaren. Fijne Dag en Lieve Groet, Team Pepper

Mooie kleding

Mooi kleding voor een redelijke prijs

Super service verzending spanje.

Super fijn dat ze mijn favoriete merkkleding hebben verstuurd naar mijn adres in Spanje. Dank je wel en tot de volgende aankoop.

Peperstraat 4

3961AS Wijk bij Duurstede