Toppie

We hadden al een lampje van jullie gekocht solar mozaiek! Deze is zo mooi en duidelijk kwaliteits verschil met andere lampjes, dat we er nog enn zelfde bij jullie hebben besteld!!!!

schitterend

mooi product, snel besteld, snel geleverd. nu volgende week uittesten tijdens een 4-daagse fietstocht!

Top service!

De service van dit bedrijf is echt super netjes!

Gewéldig!

Hele goede service en hulp!

Na kleine teleurstelling toch prima geholpen

Mijn bestelde Lideka Solar Powerbank 30000 mAh voldeed tijdens de vakantie niet aan de verwachtingen. Na een wat narrige melding hiervan aan Rick werd ik direct gebeld. Na uitleg van mijn ervaring kreeg ik een retour label toegestuurd met de belofte dat de powerbank zou worden nagekeken. Twee dagen later direct een bericht dat er duidelijk iets mis was met mijn powerbank. Er kwam een nieuwe direct mijn kant op. En dat klopte. Een dag later had ik een vonkelnieuwe powerbank in mijn bezit. En zoals het er nu naar uitziet doet deze wat de beschrijving beloofd. Hulde voor deze service.

uitstekende service

Goede service, 6 lampen besteld waarvan er 1 helaas niks deed, dit binnen een week keurig netjes opgelost. ga vooral zo door met jullie service en dan komt het zeker goed. groet, Joost

Goede producten en echt klantvriendelijk

Ik heb de powerbank en het aparte zonnepaneel aangeschaft en deze werken echt geweldig. Als natuurfotograaf heb ik nu eindelijk een betrouwbare en stevige powerbank die met de aparte solar lader een supercombi is. Betrouwbare kwaliteit op momenten dat ik accu's moet opladen. Daar ik kritisch ben (ook in mn fotografie) heb ik heel vaak vragen gesteld en krijg altijd snel een gemeend antwoord en advies. Als zeer ervaren Customer Service professional heb ik nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo klantvriendelijk is en dat ook laat merken met raad en daad. Normaal plaats ik niet snel reviews maar in dit geval maak ik een uitzondering. Kiest u voor betrouwbaar, kwaliteit en echte service tegen betaalbare prijzen dan kan ik Lideka zeker aanbevelen! Ik kom hier in ieder geval graag terug. Bij dit bedrijf is kwaliteit en klantvriendelijkheid hun reclame! Met vriendelijke groet Ger

maslaxrooble@gmail.com

Sacudi jrhda

Vervangend artikel werd supersnel en zonder gezeur opgestuurd, na eerder een manco te hebben ontvangen. Kon niet beter, en ook nog een presentje erbij ter compensatie. Hulde, 100 procent geregeld.

Een perfecte service !

Na enkele maanden gebruik gaf 1 van de 2 bestelde 10m led strips op bepaalde plaatsen geel licht in plaats van wit licht. Ik heb Lideka gecontacteerd en binnen de 2 dagen heb ik hiervoor een vervanging ontvangen waarmee het probleem van de baan is. Een betere en vlottere service is zo goed als niet mogelijk.

Beste service die ik ooit heb gezien

Mijn strips gingen na een maand deels kapot en heb de week daarna al 2 nieuwe strips opgestuurd gekregen! Makkelijk bereikbaar en reageren snel.. Strips zijn goede kwaliteit en de app werkt fijn

Goede producten en service

Ik heb bij Lideka een LED strip gekocht en toen er onverwacht een probleem mee was werd het zeer snel en tot volle tevredenheid opgelost. Goed product voor een prima prijs en super vriendelijke klantenservice!

Ik heb 5 ledstrips gekocht, alles was snel en netjes geleverd. Ook kreeg ik via de mail instructievideo's en foto's hoe je de strips het beste kunt bevestigen en bedienen. Bij één ledstrip deden 3 ledjes niet, heb gemaild en kreeg als reactie dat ik een nieuwe krijg. Dit is ook zo gegaan de volgende dag had ik de nieuwe ledstrip thuis! Super gewoon, klantenservice is echt top. Een aanrader, ik ben blij dat ik voor LidekaHome heb gekozen.

Ik had gevraagd om een lengte in 1 geheel maar kreeg het niet voor mekaar .

Heb jullie geapt maar om 1 keer 10 meter en 2 keer 5 meter heb het volgens jullie protocollen gedaan maar ter ver geefs.

Lange levertijd/solar =opladen via kabel.

Bijna een maand moeten wachten op levering. Als ik had geweten dat het een dropshipper was dan had ik daar nooit zaken mee gedaan. Product aangeschaft om de powerbank hoofdzakelijk via zonnekracht op te laden. Maar aangeraden wordt om de powerbank hoofdzakelijk via kabel op te laden. Dus gewoon een powerbank dus. Prijs het dan niet aan als solar powerbank.

Beste Klant, We vinden het erg jammer deze review te zien, we hebben uw order nagekeken en dit was een pre-order. Ook stond deze PRE-ORDER op 1-4 weken levertijd, dus al met al zijn we onze afspraken nog redelijk nagekomen. Ik hoop dat u ook begrijpt dat wij niets liever doen dan alles direct leveren. Normaal gesproken is het altijd vandaag besteld, morgen in huis bij Lideka, helaas door de oorlog en corona, is dat bij sommige artikelen even iets lastiger. Verder kan ik u als eigenaar (Rick Hoek) 100% garanderen dat wij zeker 'Niet' aan drop shipping doen, uw order is ook nagekeken en deze is netjes vanuit dordrecht (QLS fulfillment) verstuurd. Dat betekent dus dat het geen drop shipping is. En we hebben ook netjes uitgelegd waarom we aanraden de Powerbank voornamelijk via het stopcontact te laden, hieronder nogmaals de uitleg die iedere klant krijgt bij het aankopen van deze Powerbank. De Solar Charger is zeker geen MUST, maar als je echt alleen de zon wilt gebruiken dan is het handig omdat de capaciteit zo enorm is... Als je echt in nood bent dan zal 1 klein solar paneeltje niet jouw mobiel en/of andere apparaten meerdere dagen van stroom kunnen voorzien. De laadsnelheid is dan te langzaam. Daarom raden we in dit geval deze aan > https://lidekahome.nl/products/solar-charger-2400-mah-5v-346-5-g Deze sluit je aan op onze Powerbank, en dan kun je optimaal laden met de zon, maar ook de energie opslaan als je apparaten al vol zijn. Je wilt natuurlijk ook stroom hebben als er geen zon is, en daarom is dit de ideale combinatie. We horen het graag als je nog vragen hebt. Ik hoop dat alles zo duidelijk en helder is, en als er nog vragen zijn dan hoor ik dat enorm graag.

Heel goede en snelle service.

Na ontvangst en installeren van de strips bleken deze niet te werken, na contact op te nemen werd ik direct geholpen en werden er nieuwe opgestuurd inclusief compensatie cadeau. Super service!!

Zeer goede service

M'n eerste keer dat ik een 5 meter lang ledstrip heb gekocht bij dit bedrijf. Je krijgt goede tips binnen via de mail hoe je de strip het beste kunt bevestigen en aansluiten. Mocht je er niet uitkomen dan is de servicedesk zeer snel met reageren. Bij mij was de afstandsbediening niet meegeleverd in het pakket, maar na een mailtje naar de servicedesk, lag twee dagen later de afstandsbediening in huis. Kortom zeer positieve ervaring.

Supersnel en voordelig

Gewoon zo snel als beloofd!

Goeie ervaring mee!

Je weet pas wat je aan een bedrijf hebt als er wat mis gaat en het goed opgelost wordt. En dat is bij Lideka zeker het geval. Bij mij was er wat aan de hand met ene strip en dat is netjes opgelost. Duidelijke communicatie en goede service. En…een mooi licht effect voor onze tv!

Super bedrijf

Snelle en nette verzorging van mijn bestelling Per mail extra handleiding ontvangen over mijn bestelling Zeer duidelijk allemaal Al met al ik ben zeer tevreden.

Perfecte solar powerbank

Groot vermogen. Super degelijk

Prima communictie & service!

Eerste bestelling was defect, na contact op te nemen kreeg ik vlot en vlug een vervangend toestel toegestuurd, achteraf werd ook nog geïnformeerd of alles nu voldeed!

snelle verzending

IK heb dit cadeau gegeven, ik weet verder geen uitkomst. Wel alle beschrijvingen via de mail gekregen.

Betrouwbaar

Voor het eerst een ledstrip besteld om uit te proberen . Eerlijk gezegd had ik er niet veel van verwacht maar…..daar heb ik me in vergist Geweldig mooi product en heel belangrijk je krijgt altijd antwoord als je ergens niet mee uitkomt !

Ledstrip is dat wat ik verwacht had

de extra info per Mail voor het maken van de hoeken achter op tv was heel duidelijk strip was binnen 5 minuten installeert.

Over Lideka

Wij onderscheiden onszelf van de concurrentie door een goede, degelijke kwaliteit te leveren met een lange levensduur, en de allerbeste service. Tegelijk dragen we bij aan een vermindering van energieverbruik. Dit alles tegen een verkoopprijs die voor vrijwel alle burgers gemakkelijk haalbaar is. En op deze wijze creëren we voor iedereen een meer sfeervolle, aangenamere leefomgeving.