Super mooie verlichtingsset

De tv strip en 3 mtr. Led strip in 1 pakket gekocht en werkt echt super goed! Onze zoon is er heel blij mee, precies wat hij zocht. Goede kwaliteit en veel mogelijkheden met kleuren e.d. De app werkt ook goed. Ik kan deze set aan iedereen aanbevelen. Het enige min puntje vind ik de hoeken/bochten die je moet maken op bv de tv. Misschien iets voor de toekomst om deze zo te kunnen maken dat ze in een 90 graden hoek gemonteerd kunnen worden. Nu moet je een bocht maken en kun je strip niet helemaal aandrukken. De strips zitten in een mooie kado verpakking. Wij zijn zeer tevreden!

Super mooie verlichtingsset

Geweldige ledstrips

Rgb ic ledstrip is super, werkt fijn met een app en kan op tijdschema aan. Ook de functies zijn erg gaaf, vooral de regenboog! Ik heb er 1 van 5 meter maar nu toch nog een besteld 2 x 5 meter. Helemaal blij mee, de ledstrip bleef alleen niet goed plakken maar dat kan ook aan mijn muur liggen. Dat is opgelost met seconde lijm haha

Klantvriendelijkheid top

Service via Whatsapp uitstekend. Dezelfde dag nog antwoord op al mijn vragen

Prettige en duidelijke website. Snelle levering.

Inmiddels hangt de ledstrip een week en het licht is geweldig, ook de verschillende functies maken het erg leuk! Misschien bestel ik er binnenkort nog een!

Erg oplossingsgericht!

Ik gebruik meerdere gekoppelde LED strips van Lideka. Een strip die na een half jaar defect raakte (paar LED's die weigerden), werd gelijk vervangen middels een voucher. Ik heb ook twee foute leveringen gehad, maar dat werd netjes en snel opgelost. Zelfs communicatie op zondag! Iedereen verkoopt spullen, maar de service van Lideka is best uniek te noemen, gezien mijn ervaringen met webshops.

Zeer tevreden.

Mooi Ledstrip met veel opties mbv de app. Snelle levering en makkelijk te installeren.

Klantvriendelijke service, goed advies en hulp. De ledlampjes zijn super mooi en kwalitatief goed!

Heel erg goed.

Vlotte levering en goed ervan op de hoogte gehouden. Over de oplader kan ik nog niet echt oordelen omdat ik nog geen apparaten ermee heb opgeladen, maar hij ziet en voelt heel degelijk aan. Heeft een behoorlijke power en veel usb-poorten. Ook de lamp die erin zit geeft heel veel licht. Het voor de eerste keer opladen neemt wel wat uren in beslag maar dat lijkt me wel logisch en vond ik geen probleem.

schitterend

mooi product, snel besteld, snel geleverd. nu volgende week uittesten tijdens een 4-daagse fietstocht!

Top service!

De service van dit bedrijf is echt super netjes!

Gewéldig!

Hele goede service en hulp!

Na kleine teleurstelling toch prima geholpen

Mijn bestelde Lideka Solar Powerbank 30000 mAh voldeed tijdens de vakantie niet aan de verwachtingen. Na een wat narrige melding hiervan aan Rick werd ik direct gebeld. Na uitleg van mijn ervaring kreeg ik een retour label toegestuurd met de belofte dat de powerbank zou worden nagekeken. Twee dagen later direct een bericht dat er duidelijk iets mis was met mijn powerbank. Er kwam een nieuwe direct mijn kant op. En dat klopte. Een dag later had ik een vonkelnieuwe powerbank in mijn bezit. En zoals het er nu naar uitziet doet deze wat de beschrijving beloofd. Hulde voor deze service.

uitstekende service

Goede service, 6 lampen besteld waarvan er 1 helaas niks deed, dit binnen een week keurig netjes opgelost. ga vooral zo door met jullie service en dan komt het zeker goed. groet, Joost

Goede producten en echt klantvriendelijk

Ik heb de powerbank en het aparte zonnepaneel aangeschaft en deze werken echt geweldig. Als natuurfotograaf heb ik nu eindelijk een betrouwbare en stevige powerbank die met de aparte solar lader een supercombi is. Betrouwbare kwaliteit op momenten dat ik accu's moet opladen. Daar ik kritisch ben (ook in mn fotografie) heb ik heel vaak vragen gesteld en krijg altijd snel een gemeend antwoord en advies. Als zeer ervaren Customer Service professional heb ik nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo klantvriendelijk is en dat ook laat merken met raad en daad. Normaal plaats ik niet snel reviews maar in dit geval maak ik een uitzondering. Kiest u voor betrouwbaar, kwaliteit en echte service tegen betaalbare prijzen dan kan ik Lideka zeker aanbevelen! Ik kom hier in ieder geval graag terug. Bij dit bedrijf is kwaliteit en klantvriendelijkheid hun reclame! Met vriendelijke groet Ger

Sacudi jrhda

Vervangend artikel werd supersnel en zonder gezeur opgestuurd, na eerder een manco te hebben ontvangen. Kon niet beter, en ook nog een presentje erbij ter compensatie. Hulde, 100 procent geregeld.

Een perfecte service !

Na enkele maanden gebruik gaf 1 van de 2 bestelde 10m led strips op bepaalde plaatsen geel licht in plaats van wit licht. Ik heb Lideka gecontacteerd en binnen de 2 dagen heb ik hiervoor een vervanging ontvangen waarmee het probleem van de baan is. Een betere en vlottere service is zo goed als niet mogelijk.

Beste service die ik ooit heb gezien

Mijn strips gingen na een maand deels kapot en heb de week daarna al 2 nieuwe strips opgestuurd gekregen! Makkelijk bereikbaar en reageren snel.. Strips zijn goede kwaliteit en de app werkt fijn

Goede producten en service

Ik heb bij Lideka een LED strip gekocht en toen er onverwacht een probleem mee was werd het zeer snel en tot volle tevredenheid opgelost. Goed product voor een prima prijs en super vriendelijke klantenservice!

Ik heb 5 ledstrips gekocht, alles was snel en netjes geleverd. Ook kreeg ik via de mail instructievideo's en foto's hoe je de strips het beste kunt bevestigen en bedienen. Bij één ledstrip deden 3 ledjes niet, heb gemaild en kreeg als reactie dat ik een nieuwe krijg. Dit is ook zo gegaan de volgende dag had ik de nieuwe ledstrip thuis! Super gewoon, klantenservice is echt top. Een aanrader, ik ben blij dat ik voor LidekaHome heb gekozen.

Over Lideka

Wij onderscheiden onszelf van de concurrentie door een goede, degelijke kwaliteit te leveren met een lange levensduur, en de allerbeste service. Tegelijk dragen we bij aan een vermindering van energieverbruik. Dit alles tegen een verkoopprijs die voor vrijwel alle burgers gemakkelijk haalbaar is. En op deze wijze creëren we voor iedereen een meer sfeervolle, aangenamere leefomgeving.