De bestelling snel verwerkt en de volgende dag al in huis. Het grootste probleem zijn toch de bezorgingen. in dit geval Post nl ( prima geregeld )

Perfect!

Als u opzoek bent naar degelijke lightstrips + degelijkheid + eerlijke en goede service, dan bent u bij Lideka aan het juiste adres!

He Gille!! Bedankt voor je heerlijke feedback. Dit is precies wie we als Lideka willen zijn! Mocht je ooit vragen hebben dan weet je ons te vinden! Geniet van de verlichting, en de feestdagen! Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Kan nog niets zeggen

Kan nog geen mening over het product doen even wachten op de sint

prijs kwaliteit

de kwaliteit steekt er boven alle andere led producten uit heel tevreden aanrader wanneer u leds zou kopen

He Eric!! Prachtige feedback, hier worden we bij Lideka super blij van. Kwaliteit en service is waar we voor staan, maar ook behulpzaamheid, mocht je ooit vragen hebben dan weet je ons te vinden! Geniet van de verlichting. Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Geweldige producten voor prima prijzen!

Goede producten voor nette prijzen, geen Chinese rot troep.

He Milan!! Bedankt voor jouw eerlijke feedback, dit is precies waar we voor willen staan! Een degelijke kwaliteit voor een normale prijs! Geniet van de verlichting, en de heerlijke feestdagen! We zien je graag terug in onze webwinkel! Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Zeer tevreden van ons besteld produkt en een super fijne toegankelijke service naar de klant toe.

He Malika!! Bedankt voor je warme feedback! Service is waar we voor staan! Maak er wat moois van deze feestdagen! Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Prima ervaring

Goede producten en levering

Beste Frank!! Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Geniet van een warme sfeer met deze feestdagen! Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Goed product en uitstekende service

Ik wilde een ledstrip aanschaffen van hoge kwaliteit omdat ik geen zin had in oververhitte voedingen of na korte tijd defecte led's. De ledstrip kleeft goed op de muur en werkt prima. Na een dag bleven er twee led's groen branden na uitschakelen. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice kreeg ik snel reactie. Dit fenomeen is ongevaarlijk en ik kreeg het advies om de stekker andersom in het stopcontact te doen. Dit heeft geholpen en het heeft zich niet meer voorgedaan.

He Dennis!! Prachtige feedback, hier worden we bij Lideka super blij van. Kwaliteit en service is waar we voor staan, maar ook behulpzaamheid, mocht je ooit vragen hebben dan weet je ons te vinden! Geniet van de verlichting. Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Mooi product

Snel geleverd.goed verpakt en een hele duidelijke uitleg erbij.

He Eduard!! Bedankt voor je feedback. Mocht je ooit vragen hebben dan weet je ons te vinden! Geniet van de verlichting. Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Strakke uitvoering, vlot op te laden en de capaciteit is perfect.

Beste Albert! Fijn dat je zo tevreden met onze Solar powerbank! Mocht je ooit vragen hebben dan weet je ons te vinden! Geniet van de verlichting. Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling

Vlotte levering van goede producten.

Perfecte hulp waar nodig was.

Na lang zoeken bij Lideka een led-strip aangeschaft en na een fout van bol.com gelijk contact kunnen opnemen met lideka zelf. Werd erg vriendelijk en snel geholpen en zo erg snel kunnen genieten van de mooie kleuren!

Top product en persoonlijke service en adviezen, betrokken!

Een LED strip besteld na lang zoeken. 5meter RGB besteld. Hierbij kwam nog 1meter extra. Wordt automatisch bij afrekenen in orde gemaakt bij kiezen van het product. Vervolgens makkelijk via de WhatsApp bereikbaar voor tips en adviezen en geintresseerd in product toepassing. Wij hebben de ledstrip op een houten koof geplaatst boven het kookeiland. Kleuren makkelijk instelbaar, met bijgeleverde afstandbediening en goede lichtverdeling! Aanrader!!!

Geweldige service en klantvriendelijkheid!

Ik heb onlangs een powerbank aangeschaft die helaas defect was. Rick heeft mij meteen geholpen en een nieuwe powerbank opgestuurd met korting. Deze nieuwe powerbank werkt perfect! De service van Lideka is bijzonder klantvriendelijk, snel, en er wordt met je meegedacht. Ik ben erg tevreden, ga zo door!

He Kristien!! Mag ik jou hartelijk bedanken voor deze geweldige review! Hier doen we het namelijk voor, als er ooit nog vragen, opmerkingen, klachten of andere dingen zijn, dan weet je ons te vinden!! Veel plezier nog met je Powerbank, en het allerbeste toegewenst! Groetjes, Rick, en derest van lideka!

Topservice!

De bejegening is bijzonder klantvriendelijk. Er werd meegelopen in de problemen die ik als leek ondervond bij het in gebruik nemen van de solar powerbank, en er werd dagelijks geïnformeerd of het probleem was verholpen. Toen het probleem niet verholpen bleek te kunnen worden, had ik de volgende dag een nieuwe in huis. Betrouwbaar, transparant en behulpzaam, zoals op het kaartje in de verpakking staat!

Hee Martine, Geweldige review zeg!! Hier doen we het voor, als er ooit nog vragen zijn dan staan we klaar voor je. Groetjes, Rick

Supergoed werkend product!

Echt een topstrip! Heb er enorm veel plezier van en na een klein probleempje met de strip goed geholpen en zijn we tot een goede oplossing gekomen! De eigenaar staat altijd open voor vragen en ben zeer tevreden! Echt aan te raden!

Top kwaliteit , heel mooi !

Leuk bedrijf, zeer goede service , super mooie lampen , echt top kwaliteit aan een scherpe prijs

Excellent

Ik beveel het bedrijf LIDEKA en zijn producten als zodanig aan, omdat het een betrouwbaar en veilig bedrijf is. Hun producten zijn onberispelijk en van uitstekende kwaliteit, Hun leveringen zijn snel en veilig, als er iets niet goed gaat, bieden ze u alternatieven en oplossingen. En tot slot, klantenservice was wat ik het leukst vond, het zijn zeer goed opgeleide mensen die altijd de beste aandacht bieden. Ik raad LIDEKA en haar producten zeker aan. BEDANKT LIDEKA!

Bijzonder klantvriendelijk en goed product

Ik heb de powerbank aangeschaft en werkt perfect. Bijzonder veel vermogen om meerdere keren mijn telefoon op te laden. Het solar lampje waarmee hij aangeeft dat hij oplaadt werkt ook bijzonder prettig. Let op het is een relatief grote powerbank en weegt wel wat, maar daar krijg je ook veel capaciteit voor terug. Onlangs 9 dagen in de natuur in Zweden geweest en heb nooit zonder lege telefoon gezeten. Vantevoren opladen, en overdag goed zichtbaar richting de zon leggen, werkte voor mij perfect. Naast het product maakt Rick ook zijn woorden waar omtrent klantvriendelijkheid. Een jonge ondernemer die de klant centraal stelt. Keep it up!

Top bedrijf , goeie service en kwaliteit

Zeer goed geholpen , kwalitatieve producten , snelle en vlotte omgang en service ! Top !

Het is een bedrijf die staat voor kwaliteit

Ze helpen en zorgen voor hun klanten Geweldig bedrijf

Hele goede service

Heel blij met onze ledstrip. Mooie kleuren en makkelijke installatie en gebruik met de app of afstandsbediening. Echter deed afgelopen weekend de blauw/paarse kleur het ineens niet meer. Via whatsapp contact gezocht en vandaag is er zonder gedoe een nieuwe ledstrip bezorgd. Top service!

topproducten bij Lideka

Fijn bedrijf en heel goede communicatie. Aardig om ervaringen te delen en nieuwe mogelijkheden te ontdekken. En de Powerbank en de opvouwbare zonnepanelen zijn prima producten die ik zeker aan anderen aanraad.

GEWELDIG

Ik had een fout gemaakt met het ophangen van mij led strips en ze hebben me goed geholpen met een oplossing vinden! Heel vriendelijk en snelle reacties! :D

perfect

klein probleempje met geleverde ledstrip nog zelfde dag uitstekend opgelost :) verder is de gekochte ledstrip zeer goed en voldoet zeker aan de verwachtingen. Heel vriendelijke en behulpzame mensen, kortom voorbeeldig bedrijf.

Over Lideka

Wij onderscheiden onszelf van de concurrentie door een goede, degelijke kwaliteit te leveren met een lange levensduur, en de allerbeste service. Tegelijk dragen we bij aan een vermindering van energieverbruik. Dit alles tegen een verkoopprijs die voor vrijwel alle burgers gemakkelijk haalbaar is. En op deze wijze creëren we voor iedereen een meer sfeervolle, aangenamere leefomgeving.