Heel goede gerichte klanten service

Ik heb de ledstrip pas enkele dagen in gebruik. Tot nog toe heel tevreden. Bedienings mogelijkheden in overvloed Via app, afstandsbediening en vaste schakelaar.

Perfect!!

Zeer goed product! En snelle service

Super snelle levering, duidelijke installatie instructie, mooie product, goede kwaliteit, helemaal blij en tevreden met mijn ledstrip, erg handig is de afstandbediening!! Mijn tv straalt van blijdschap

Doelgerichte super service

Op basis van reviews gekozen voor de zonnenpowerbank, maar volgens de site niet op voorraad. Gebeld met het getoonde contactnummer en wij werden gerust gesteld..” u wordt na half drie teruggebeld en dan weten we meer”. En wat is dat waar gebleken, twee dagen na dat telefoontje werd het pakket met de powerbank bezorgd, zodat wij een reislustige kleuterjuf blij kunnen maken. Prachtige vormgeving, spatwaterdicht, 2 jaar garantie, incl ingebouwde zaklamp. Helemaal enthousiast over deze super doelgerichte klantvriendelijke service.

Supersnelle levering en topprodukt

Om 23.20 uur 20 meter ledstrips besteld en de volgende ochtend om 9.00 uur!! ontvangen. Heldere instructie en tips. Geen enkel probleem met de plakstrips en het resultaat is spectaculair. Veel mogelijkheden, waarvan ik de dimfunctie erg prettig vind. App werkt zeer eenvoudig; wijst zichzelf. Zeer tevreden.

Geweldige service

Ik had een lichtstrip besteld voor achter de tv maar de volgende dag lag hij er weer af. Een mailtje gestuurd en werd dezelfde dag nog teruggebeld! Er werd een nieuwe strip opgestuurd en die zit prima. Probleem direkt aangepakt en opgelost. Nog nooit zo een vlotte en eerlijke service meegemaakt. Toppie!!

Goede ervaring.

Ledstrips zijn mooi en geven fijn licht. Alleen de 3M plakstrip liet helemaal los van een strip die heb ik er weer op moeten plakken met moeite, maar weet niet of ze goed plakken blijven nu. Maar voor de rest top!

Beste Jo, Een gelukkig nieuwjaar! Spijtig om te horen dat de strip losliet, normaal gesproken ervaren we dit nooit, het kan met een kleine fabrieksfout te maken hebben. Als je mij een email kan sturen op klantenservice@lidekahome.nl met jouw bestelnummer, dan gaan wij een vervangende strip voor je regelen! Groetjes, Rick Lideka

uitstekende service en mooi product

Mijn dochters waren heel blij met hun led verlichting, die ze met eerste kerstdag kregen. Helaas werkte 1 controller niet goed en heb contact gezocht met Lideka. Op de tweede kerstdag al antwoord en maandag direct na kerst al een nieuwe controller ontvangen. Aangesloten en de andere dochter was ook blij. Echt een super service. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Dus als je led wil kopen, raad ik maar één winkel aan: LIDEKA!

He jasper, Geweldige review, hier doen we het voor bij Lideka®!! Nogmaals bedankt, en bij toekomstige vragen weet je ons te vinden! Gelukkig nieuwjaar!

Makkelijk te installeren en mooi helder licht. En deze strip plakt echt. Super tevreden mee

Beste Miranda!! Heel erg bedankt voor de prachtige review! Ik wens je een gelukkig nieuwjaar, en ik hoop je graag nog eens terug te zien in onze online winkel!

Goede kwaliteit. Goede Service!

Heb hier een LED-strip (5 meter) besteld. Deze was in eerste instantie defect geraakt tijdens verzending of tijdens het produceren. Hierna contact gehad met Lideka. Probleem werd direct opgelost. Ze hebben mij zonder enige kosten een nieuwe verzonden. Na ontvangst direct getest en werkt uitstekend! Heel fijn om te gebruiken via de meegeleverde afstandsbediening, maar ook via de app van Lideka zelf. Zal deze ook aanraden om te installeren. Hiermee heb je namelijk veel meer opties om het licht te personaliseren. Lideka heeft na het ontvangen nogmaals contact gezocht om te vragen of deze wel naar behoren werkte. Als je een goede LED strip wilt, zal ik Lideka zeker aanraden. Service van Lideka is super! Als ze jou niet telefonisch kunnen bereiken, proberen zij dit via een sms of e-mail. Ze doen er alles aan om in contact met jou te raken om samen naar een gepaste oplossing te zoeken. Daarbij is de prijs heel netjes voor de goede kwaliteit van het product.

Weet het nog niet.

Ik bestelde dit artikel als cadeautje voor mijn kleindochter om onder de kerstboom te leggen. Ze heeft het dus nog niet gekregen en een beoordeling nog niet mogelijk. Wat de levering betreft, die was volledig in orde.

Mooie artikelen!

De tv strip werkt prima. De strip van 5 meter moet ik nog koppelen aan Philips Hue/hey google, dat is nog niet gelukt.

Zeer goede ledjes, handige functie met de gsm!

Zeer veel keuze in kleuren. Daarvoor heb je wel een gsm nodig die ermee kan verbinden. Spijtig als je de liedjes uit doet, zal de ledjes niet helemaal uitgaan. Dit is natuurlijk simpel op te lossen door de stekker uit te trekken. Daarnaast is er een kleine pieptoon als de ledjes fel branden en/of de ledjes van kleuren veranderen. Voor de rest een top product

Goede kwaliteit

Gemakkelijk te bevestigen en te bedienen

Werkt super goed ! voor dit geld heb je echt een top ledstrip.

De service is top!

Reageert snel en lost het probleem goed en snel op.

Geweldige klantenservice en een mooi produkt!

Ik kreeg de strip thuis waar bleek dat de plakstrip niet werkte waardoor het niet op de tv kon worden gemonteerd. Ik kreeg zonder problemen direct een nieuwe opgestuurd die goed te monteren was en mooi licht geeft, wij zijn er blij mee! Dikke pluim voor een geweldige klantenservice, keurig nette en snelle en vriendelijke benadering!

Savonds laat besteld. Dag erna al in huis… Top!

Goede kwaliteit en top service!

De kwaliteit van de LED strip is super. Er bleken een paar LEDs niet goed meer te functioneren na een tijdje. Dit hebben we gemeld bij de klantenservice en zij hebben meteen een nieuwe LED strip opgestuurd. Echt super!

Super goed !!

Super !! Ook het gebruik van de app

Doet het goed

Doet het prima! Maar de strip blijft niet plakken met het kastje en dat heeft als gevolg dat het begin van de strip loslaat.(ik gebruik er nu kabelpoortjes voor)

Goed verpakt, en makkelijke handleiding. Alleen wel jammer dat er geen verbindingshoekjes er bij zitten.

De bestelling snel verwerkt en de volgende dag al in huis. Het grootste probleem zijn toch de bezorgingen. in dit geval Post nl ( prima geregeld )

Perfect!

Als u opzoek bent naar degelijke lightstrips + degelijkheid + eerlijke en goede service, dan bent u bij Lideka aan het juiste adres!

He Gille!! Bedankt voor je heerlijke feedback. Dit is precies wie we als Lideka willen zijn! Mocht je ooit vragen hebben dan weet je ons te vinden! Geniet van de verlichting, en de feestdagen! Groetjes, Rick Hoek Owner at Lideka

Kan nog niets zeggen

Kan nog geen mening over het product doen even wachten op de sint

Over Lideka

Wij onderscheiden onszelf van de concurrentie door een goede, degelijke kwaliteit te leveren met een lange levensduur, en de allerbeste service. Tegelijk dragen we bij aan een vermindering van energieverbruik. Dit alles tegen een verkoopprijs die voor vrijwel alle burgers gemakkelijk haalbaar is. En op deze wijze creëren we voor iedereen een meer sfeervolle, aangenamere leefomgeving.