Snelle levering en goede kwaliteit

Super service en snel geleverd

Ben helemaal blij met mijn bestelling bedankt voor de goeie service!

Alles is mogelijk, ze denken heel goed mee!

Wij hadden persoonlijke aanpassingen nodig. Deze aanpassing is in samenwerking met elkaar tot stand gekomen. Een prettige samenwerking.

Dienst en product zoals gehoopt en verwacht

Snelle levering en meedenkende contactpersoon!

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

Alles netjes afgehandeld en de stickers zijn ook mooi geworden! Alleen is het raar dat je eerst betaald en daarna pas je je bestanden kan uploaden en het resultaat kan bekijken. Verder netje klantenservice en erg aan te raden.

Super kwaliteit!

Dit heeft mijn verwachting overtroffen. Ik wist niet wat ik moest verwachten bij m’n eerste bestelling maar ik ben zeer tevreden. De stickers zijn mooi van kleur en glanzen mooi. Super bedankt!!

TOP!!!!!

Eenvoudig te vinden op website, goede prijs kwaliteitverhouding

Bestellen van magneet stickers ging prima, bestand uploaden, ging in 1 keer goed. Voorbeeld per mail. Snel binnen (2 a 3 dagen meen ik).

Highly recommend

The experience was fast, easy and received high quality company logo stickers.

Teleurstellend

Ik heb een bestelling opgegeven met de goede maten, krijg verkeerde maat toegestuurd. Nogmaals doorgegeven wat de goed maat is, krijg nu de goede maat maar verkeerde kleur. Erg jammer! heb nu geen tijd meer om nog langer te wachten dus zal deze moeten gebruiken.

Betrouwbaar en goede service

Al meerdere keren besteld, goed contact en goede stickers!

Makkelijk mijn eigen ontwerp kunnen maken, snelle levering en mooie kwaliteit. Zeer tevreden!

Top service en levering

Perfect. Mooie kwaliteit, snel geleverd.

Perfect. Mooie kwaliteit, snel geleverd.

Alles in één keer prima geregeld!

Prima stickers en alles in één keer prima geregeld. Ik ben fan!

Goed werk

Prijs iets aan de hoge kant

De geplaatste bestelling was niet geleverd volgens de verstuurde PDF dit werd door voordeligestickers.nl super op gelost. En heb keurig de juiste stickers ontvangen.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima ervaringen, wilde na het bestellen nog kleine aanpassing doen en dan werd gelijk geregeld.

Goede kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit van de stickers zijn top! ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de levering was snel! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

in principe goed

In principe goed maar ik miste het mesje om de luchtbellen weg te wrijven deze keer, jammer.

Snelle en goede service

Goede persoonlijke service, scherpe prijzen, snelle levering

Ik bestel al jaren mijn stickers bij Voordelig Stickers. De service is altijd super. Er staat iemand persoonlijk voor je klaar, ze helpen je bij het bewerken en of aanpassen van je bestanden, reageren zeer snel en zijn vriendelijk en vakkundig. De prijzen zijn scherp en de levering snel.

Super mooi product

Mooie stickers en de bezorging was boven verwachting snel... Ik raakte alleen wel een beetje in de war, omdat ik met 3 verschillende bedrijven in contact bleek te zijn....

Uitstekende kwaliteit

En snelle levering. Graag tot een volgende keer.