Makkelijke site, goede service

Ik heb een mail gekregen met het voorbeeld en de vraag of het ontwerp goed was zo. Fijne persoonlijke service en prima prijs voor stickers.

mooie stickers

Ik ben blij met de gemaakte stickers en vind de prijs-kwaliteitverhouding heel goed.

Hele goede service!

Bij een bestelling was er een misverstand. Hierdoor ontving ik andere dan de bestelde stickers. Contact opgenomen en uitgelegd. Ik ontving kort daarop de juiste stickers alsnog. Super service!

prima!

Goede service, en nette verpakking/ bezorging van de stickers.

Geen nummer maar een klant. Behulpzaam meedenkend en oplossingsgericht. Dankjewel al jaartjes mijn stickers voor Kynobrok verzorgd.

Perfect geholpen

Zeer goede service

Perfecte service

Alles perfect verlopen

Great print quality fair price

The print quality was surprisingly great. These are black sticker with white text. Very sharp text. These are round stickers that were cut very precisely. I’ve purchased other stickers today. Very satisfied.

Goede kwaliteit voor een goed prijs

Ik kon makkelijk mijn eigen bestand uploaden en de kwaliteit is top!

Top, snel, goede communicatie.

Prima service, snel en netjes

Fijn makkelijk communiceren

Altijd alles netjes afgewerkt en afgeleverd.

zeer snel reactie op mail - goed geholpen

fijn geholpen, per mail dachten ze mee. Ik was bang met de levertijd, maar kreeg het met 4 werkdagen binnen (stond 5 werkdagen voor). Dikke orajet stickers, gemakkelijk te plakken ondanks het formaat (200x40cm). Kregen wel veel luchtbubbeltjes, maar we konden gemakkelijk de sticker nog wat verplaatsen of dit met een spatel weg halen. Door de dikte ook geen scheuren in de transparante sticker (dit probleem hadden we bij een andere leverancier wel) Over de levensduur kan ik nog niet veel zeggen, maar vooralsnog erg tevreden over de service en het materiaal!

Snelle levering, goede en fijne communicatie.

De levering van de op maat bestelde stickers ging snel en de communicatie over aangeleverde document was helder en correct. Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanbevelen

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Geleverd binnen 3 werkdagen . Geheel naar wens

Zeer servicegericht

Zeer servicegericht en klantvriendelijk

Zeer klantgericht en professioneel

Er was hele professionele hulp en goed contact over de afbeelding die ik op de sticker wilde. Er werd meegedacht en het leidde tot een beter resultaat dan ik vooraf kon inschatten.

Snelle service & prima levering.

Snelle service & prima levering.

Super fijne en soepele samenwerking

Prettige omgang, goede scherpe prijzen en snelle levering

Niet gewenst resultaat

Na ik meerdere malen het voorbeeld heb aangeleverd een keus gemaakt voor een sticker. Een vrij grote, ik kreeg scherpe voorbeelden gaf akkoord en kreeg vervolgens een vaag vodje opgestuurd. Echt jammer, ze komen professioneel over maar verstandiger is het om een ander bedrijf te kiezen

Goedemorgen, Vervend om te horen dat de sticker niet naar wens is. wij willen dit graag oplossen. Zou u ons een foto willen mailen van de geleverde sticker naar: [email protected]? Dan kunnen wij kijken naar een passende oplossing. met vriendelijk groet, Team VoordeligeStickers.nl

Precies wat ik wilde , snelle levering.

Super service en top kwaliteit stickers

Bestelling was verkeerd gegaan, ik maakte een fout, gelijk mee geholpen. Bestelling kwam super snel, en de stickers zijn echt top, ik werd er super blij van. Zeker een aanrader.

Super maatwerk, klantgericht & persoonlijk contact

Het bestellen bij DrukWerk is ons ontzettend goed bevallen. Er is snel en gemakkelijk contact te leggen en ik heb ervaren dat er op maat wordt meegedacht, gericht op onze wens en mogelijkheden. Denk aan advies met betrekking op papiersoort, kleuren, etc. Heel erg blij met de eindresultaten. DrukBedrijf is voor ons een vaste plek geworden voor onze toekomstige bestellingen.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Ziet er goed uit

Goed geregeld