Prima stickers voor een prima prijs

Makkelijke online service. Alles snel geleverd.

Hoge service graad

Vriendelijk geholpen met het doorvoeren van kleine aanpassingen.

Super snel.

Sommige stickers waren een beetje vuil, ik denk van niet opgespoelde inkt. Maar ik heb zeker meer stickers gekregen dan dat ik besteld had. Dat maakt het weer helemaal goed. Erg snelle levering.

Goede service, goede kwaliteit

Goed geholpen vooraf en de kwaliteit van de stickers is top!

Super goede service, snelle levering

Zeer onder de indruk van jullie service! Top meegedacht, snel geleverd en mooie kwaliteit stickers! Jullie hebben er een fan bij!

Had navraag gedaan over een bepaald ontwerp voor op een transparante sticker. Dat ontwerp kon op transparant geleverd worden was het antwoord en daarna heeft er in het contact een behoorlijke tijd tussen gezeten (vanwege mijn verhuizing o.a.) alvorens ik tot bestellen ben overgegaan. Contact ging goed, hulp bij aanleveren ontwerp ook en bestelling was ook in no-time geleverd, bleken alleen witte stickers met verder juiste ontwerp. Dit aangekaart maar vond het ook wel een begrijpelijke fout omdat mijn vraag over transparante stickers inmiddels allang geleden was. Maar goed, kreeg zonder gedoe meteen reactie dat nieuwe, transparante stickers z.s.m. nageleverd worden. Dat noem ik nog eens service!!!

Geweldige service!

Ik kreeg netjes op tijd de stickers aangeleverd en ze zien er echt prachtig uit! Helaas hadden ze per ongeluk 1 foto gebruikt en niet de 3 foto's die ik had aangeleverd. Ik heb vandaag gevraagd of ze dat alsnog zouden kunnen leveren en wilde daar uiteraard gewoon voor betalen. Maar omdat het hun eigen fout was krijg ik ze nu voor niks geleverd. Ik vind dit een geweldige service! Gewoon super!

Sticker precies zoals bedoeld

Had een mooie gekleurde sticker nodig als artwork op mijn gitaar, tegen een glanzend zwarte achtergrond. De stickerafbeelding, aangeleverd als PDF vanuit photoshop is prima verwerkt tot een mooie sticker!

Hoge kwaliteit en meedenkende medewerkers

Fraaie stickers geproduceerd, ik ontving er zelfs kosteloos een aantal extra. Veel dank hiervoor!

Ik werd in 1e instantie niet goed begrepen ( kleine wijziging), en mijn full color + white. Werd even over het hoofd gezien gelukkig alles op de mail ter controle. Uiteindelijk zijn de stickers netjes en mooi gedrukt.

Super goede service en goede kwaliteit stickers.

Bedankt Richard dat je zo flexibel was en snel kon leveren.

Kwaliteit stickers. Helaas geen terugkoppeling gekregen van mail dat ik gestuurd had.

Ik heb na mijn bestelling nog een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. Dat vond ik als enige ervaring wat jammer. Voor de rest top service en snelle productie.

Super geholpen

Ik wilde een wat andere bestelling, en deze ze niet moeilijk over.

Snelle en perfecte levering

In drie dagen van het uploaden van het ontwerp tot het opplakken van de stickers, inclusief een kwaliteitscheck tussendoor. Zeer zorgvuldig en keurig verzorgd.

Positief

Dank voor jullie snelle reactie en goede aflevering!

Top !

Snel en goed.

prima communicatie

klantgericht en snel

online maar toch betrokken

Dit is meer dan enkel een online webshop... de betrokkenheid met het eindproduct blijft een persoonlijke drive en er wordt persoonlijk naar gekeken!

Service was goed, levering op tijd, kwaliteit minder

Ik had het design, meende ik, volgens specs aangeleverd, maar dit werd in eerste instantie te klein op de sticker gezet - toen ik hier echter over belde werd dit meteen en goed gecorrigeerd. Dus dat was zeker positief. De levering werd ook binnen 5 werkdagen verzonden, zoals gespecificeerd. An sich zag het drukwerk er prima uit en de uitvoering ook, maar er zijn wel een aanzienlijk aantal stickers met een beschadiging. Omdat we een bedrijfsorgaan zijn met een beperkt budget hebben we weinig marge voor reserve, dus dat is wel jammer. We hebben het echt over 1 op de 15 stickers, schat ik.

Eerste en laatste keer

Slechte klantenservice, totaal geen hulp bij een eigen ontwerp sticker. Er wordt helemaal niet met je meegedacht. Diverse mailtjes, tijd en moeite later bleek het lettertype het probleem te zijn. Zelf het probleem opgelost door het bestand met het lettertype te sturen. Wat gewoon gratis te downloaden is dus met een beetje eigen initiatief had het heel veel tijd, moeite en ergernis gespaard. Vervolgens krijg ik het voorbeeld van een andere klant, wat volgens de klantenservice toch écht het ontwerp is zoals door mij aangeleverd. Oef, wat slecht! Uiteindelijk het juiste voorbeeld ontvangen. De factuur en betaling kon echter wel bijzonder snel verstuurd worden. Sticker uiteindelijk ontvangen, maar wat een rommeltje, de tekst in elkaar gedrukt, letter afstand klopt niet waardoor het heel lelijk is. Alle marge wat tijd betreft is inmiddels weg dus moet het er maar mee doen. Weggegooid geld.

Beste Joyce, We hebben de mail wisseling even nagekeken. Er zijn inderdaad diverse mails heen en weer gestuurd. Er is uiteindelijk een voorbeeld gemaild en hier hebben we een akkoord op ontvangen. Als er iets niet goed is lossen we het op, zou je een mail willen sturen met een juist bestand zoals je het graag wilt hebben. Wij zullen dan alsnog nieuwe stickers maken.

alles in orde!

Wederom een bestelling naar tevredenheid ontvangen. Goede controle op bestanden, goed resultaat en netjes verpakt. ik ben weer blij!

Alleen een beetje jammer dat niet alle stickers voorzien zijn van een frontslit waardoor de kwaliteit van de stickers iets minder worden tijden het plakken op de items. Levertijd en klantenservice is prima in orde.

Stickers zoals ik ze ontworpen heb

Ik heb een sticker ontworpen en in snijfolie laten maken. De stickers snel ontvangen en precies zoals ik ze heb aangeleverd. Twee punten die wellicht beter kunnen: In de aanleverspecificaties staat niet aangegeven dat de minimale hoogte van een element 1 cm moet zijn. Daarnaast plakte een van de 3 bestelde stickers niet goed.

Echt super! Voordelig, top kwaliteit en snel!

Best onder de indruk. De kwaliteit was helemaal top. Ik had verwacht dat mijn 40 stickers (verschillende types) ergens tussen de 150 en 200 euro zouden kosten, bleek net geen 50 euro te zijn. Als dan vervolgens de boel ook nog helemaal tiptop aan komt dan ben je blij!

Goede kvaliteit, maar volgende keer buiten sticker.

Het sticker was heel goed, precies als besteld. Maar ik dacht niet dat de binnen sticker zo afhankelijk is van de buitenlicht. Misschien een waarschuwing voor nieuwe klanten van jullie kant: "Let op! Binnen stickers zijn minder zichtbaar van de buitenkant vanweege spiegeling van de glaasobervlakte."