Super service en top kwaliteit stickers

Bestelling was verkeerd gegaan, ik maakte een fout, gelijk mee geholpen. Bestelling kwam super snel, en de stickers zijn echt top, ik werd er super blij van. Zeker een aanrader.

Super maatwerk, klantgericht & persoonlijk contact

Het bestellen bij DrukWerk is ons ontzettend goed bevallen. Er is snel en gemakkelijk contact te leggen en ik heb ervaren dat er op maat wordt meegedacht, gericht op onze wens en mogelijkheden. Denk aan advies met betrekking op papiersoort, kleuren, etc. Heel erg blij met de eindresultaten. DrukBedrijf is voor ons een vaste plek geworden voor onze toekomstige bestellingen.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Ziet er goed uit

Goed geregeld

Zijn bereid mee te werken aan oplossingen

Goed, degelijk, snel

Goede service Degelijke Stickers Snelle levering.

Ik heb een zelf een variatie van vissen gemaakt en in plaats van 4 stickers per vis te bestellen heb ik gebeld en mocht ik het totaal aantal stickers bestellen en de verschillende files doorsturen, wat voor mij een stuk voordeliger is. Daarnaast hebben ze mooi de tijd genomen om te helpen dat het format waaraan ik deze aanleverde correct was om de stickers goed te kunnen printen. Ik kan alleen maar zeggen, super service en goede kwaliteit in het eindresultaat. Ik ben heel dankbaar voor de hulp, want ik keek er eerst erg tegenaan, maar ik ben heel enthousiast met het eindresultaat.

Goed product en snelle levering

Eenvoudig bestellen via een gebruiksvriendelijke website. Een kwalitatief goed product voor een lage prijs en snel geleverd!

Fijn!

Prima stickers.

Top service, kwaliteit helaas minder

Communicatie en service van het bedrijf is heel fijn. Bijv. over het toevoegen van de snijlijnen dachten zij erg goed mee en konden zij dit voor ons toepassen. Stickers zagen er op het eerste gezicht ook heel goed uit. Helaas vervagen de kleuren heel snel als je ze ergens op hebt geplakt. Nu waren dit de budget stickers, deze zou ik niet nogmaals bestellen.

Uitstekende klantgerichte service

Mijn stickers waren best klein en gedetailleerd. Het lukte mij niet om van het origineel een goede vector te maken. Via de e-mail kon ik mijn wensen nog beter verwoorden en zijn er prachtige stickers gemaakt.

Uitstekend geregeld

Stickers zijn perfect!

Heel goed en snelle service

Alleen jammer dat de bezorger het pakket dubbel gepropt in de brievenbus... Product wel goed, föhnen en terug buigen heeft voldoende resultaat.

Super snelle levering

Prima en fijn dat jullie meedenken

Snelle levering en goede kwaliteit

De prijs scheelde enorm veel met andere aanbieders. Voordeligestickers.nl doet wat ze beloven. De stickers waren snel binnen en de kwaliteit is goed. Blij mee!

Mooie stickers, snel geleverd, makkelijk om te bestellen

Geen opmerkingen

Super tevreden over voordeligestickers.nl

We werken al een hele poos samen met voordeligestickers.nl, de site is erg gebruiksvriendelijk en de service wanneer je iets niet begrijpt of iets niet goed gegaan is is boven verwachting. Ze denken met je mee en reageren erg snel.

We zijn goed geholpen, prima levering

We hebben een fijne ervaring met Voordeligestickers.nl, we zijn met onze vragen goed geholpen. en hebben een goede herinnering aan voordeligestickers.nl. We komen zeker terug!

Mooie Stickers, goede prijs en service

Mooie Stickers voor een betaalbare prijs. En als er iets mis gaat lossen ze het super op.

snel en goed

en nog service ook

Snelle levering, goede kwaliteit

Binnen 24 uur een proefdruk ontvangen en dezelfde week nog geleverd

Prima service!

Positieve ervaring, er wordt meegedacht wat mogelijk is. Voor herhaling vatbaar dus ;-)

Goed geholpen met het bestellen van meerdere stickers, denken mee en zijn zorgvuldig om te zorgen dat jij krijgt wat je verwacht.